Over deze freelancer
Hi! Mijn naam is Corné en sinds kort ben ik beschikbaar als een Online Business Manager met meer dan 9 jaar ervaring in Administratie, Klachtbeheer, Backoffice optimalisatie, Data verwerking en Klantcontact. Het leveren van kwalitatief werk en een uitstekende klantbeleving heeft bij mij de hoogste prioriteit.
In eerdere functies bij bedrijven ben ik verantwoordelijk geweeest voor behandelen en verwerken van ingewikkeldere klantzaken alsmede voor het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor nieuwe medewerkers, het optimaliseren van backoffice processen en het verbeteren van de klantervaring op de website en tijdens de contactmomenten.
Ik ben in staat om een hoge quantiteit in werk aan te leveren terwijl er niet wordt ingeleverd op kwaliteit. Door mijn interesse in een breed scala aan onderwerpen ben ik in staat nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken en ben daardoor vrijwel direct van toegevoegde waarde bij nieuwe projecten.
Ik kijk ernaar uit om tijdens een digitale kennismaking mijn eerdere ervaring en een potentiele samenwerking te bespreken.
Opleiding
Werk & Ervaring
B2C / Klantcontact / Klachtbeheer / Backoffice optimalisatie / Project management / Internationaal bedrijf
Een reis van 2 jaar door Europa gemaakt met een camper.
B2B & B2C / Team coördinatie / Team planning / Training nieuwe collega's / Backoffice optimalisatie / Verzekeringsadvies / Klachtbeheer / Project management
B2B / Polis aanvraag beoordeling & acceptatie / Contact klant & verzekeringsmaatschappijen / Wagenparkbeheer / Klachtbeheer / Training nieuwe collega's
B2B / Administratieve ondersteuning / Polis opmaak / Polis mutaties / Klantcontact
Certificeringen
Portfolio
-
Locatie Oosterland
-
Categorie Administratie & Support
-
Geverifieerd Email
-
Lid Sinds 19-05-2025