
Nalinie
Ben je opzoek naar een virtual assistant die betrouwbaar, snel en taalvaardig is? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Met 36 uur per week beschikbaarheid ondersteun ik ondernemers, freelancers en kleine teams met uiteenlopende taken: van e-mailbeheer en agendaplanning tot data entry, klantcontact en eenvoudige schrijftaken. Ik werk nauwkeurig, denk mee en communiceer helder. Daarnaast heb ik een sterk oog voor detail en weet ik hoe belangrijk het is om taken zelfstandig en goed uit te voeren. Waarmee ik je help: E-mail beheer & klantenservice Agendabeheer & afsprakenplanning Data entry & CRM- updates Social media planning (tools zoals Meta, Buffer, Later) Kleine schrijf- en redactiewerkzaamheden (NL & EN) Waarom samenwerken met mij: Snel & zelstandig inzetbaar 36 uur per week beschikbaar Nauwkeurige werkwijze Taalsterk (vloeiend Nederlands, goed Engels) Proactieve houding Opzoek naar langdurige ondersteuning of tijdelijke hulp? Ik help je graag!

Jo-Ann
Freelance Data-Entry & Vertaler | Nederlands & Engels Hallo! Ik ben een gedisciplineerde en nauwkeurige freelancer gespecialiseerd in data-entry en vertalingen. Met mijn sterke werkethiek en oog voor detail help ik bedrijven om gegevens efficiënt te verwerken en documenten foutloos te vertalen. Wat ik bied:✔ Nauwkeurige en snelle data-entry✔ Professionele vertalingen (Nederlands ⇄ Engels)✔ Ervaring met tools zoals ArcGIS & SPSS✔ Zelfstandig en remote inzetbaar Waarom samenwerken met mij?Als freelancer gevestigd in Suriname ben ik flexibel en gewend aan zelfstandig werken. Ik lever kwaliteitswerk en respecteer deadlines, zodat jouw project soepel en zonder zorgen verloopt. Laten we samenwerken!Heb je een project waarvoor je een betrouwbare freelancer zoekt? Neem gerust contact met me op!

Corné
Hi! Mijn naam is Corné en sinds kort ben ik beschikbaar als een Online Business Manager met meer dan 9 jaar ervaring in Administratie, Klachtbeheer, Backoffice optimalisatie, Data verwerking en Klantcontact. Het leveren van kwalitatief werk en een uitstekende klantbeleving heeft bij mij de hoogste prioriteit. In eerdere functies bij bedrijven ben ik verantwoordelijk geweeest voor behandelen en verwerken van ingewikkeldere klantzaken alsmede voor het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor nieuwe medewerkers, het optimaliseren van backoffice processen en het verbeteren van de klantervaring op de website en tijdens de contactmomenten. Ik ben in staat om een hoge quantiteit in werk aan te leveren terwijl er niet wordt ingeleverd op kwaliteit. Door mijn interesse in een breed scala aan onderwerpen ben ik in staat nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken en ben daardoor vrijwel direct van toegevoegde waarde bij nieuwe projecten. Ik kijk ernaar uit om tijdens een digitale kennismaking mijn eerdere ervaring en een potentiele samenwerking te bespreken.

Silvia
Ervaren VA met een achtergrond in administratie, zorg en facility. Ik help bedrijven met het stroomlijnen van processen, onboarding van nieuwe medewerkers, training & planning. Met mijn organisatorische vaardigheden en logistiek inzicht ondersteun ik bedrijven of individuen efficiënt en zelfstandig. Mijn specialiteiten: Projectondersteuning & onboardingprocessen Data entry & rapportages Agenda- en planningsbeheer Analyse en optimalisatie van werkprocessen Ik werk volledig remote, gestructureerd en haal energie uit organiseren. Tot juli ben ik beschikbaar voor 10 uur p/w, hierna beschikbaar voor 24 uur p/w.