Vind Office management Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 3 resultaten

Melissa

Virtual Assistant
nog geen reviews
Kloosterhaar
€ 40,-

Over mijMet jarenlange ervaring in office management en een achtergrond als gediplomeerd receptioniste, office assistant en management assistant, ben ik dé rechterhand van ondernemers die behoefte hebben aan structuur, overzicht en een vlekkeloze uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. Ik ondersteun ambitieuze ondernemers bij het organiseren en optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. Ik zorg voor rust, overzicht en efficiëntie. Plannen is mijn kracht Of het nu gaat om complexe projectplanningen, overzichtelijke contentkalenders of het slim indelen van je werkweek, ik breng structuur in chaos. Met een scherp oog voor prioriteiten en een creatieve aanpak zorg ik voor realistische, werkbare planningen die echt voor je werken. Wat mij kenmerkt Per direct beschikbaar – flexibel inzetbaar, precies wanneer jij mij nodig hebtJe betaalt alleen voor daadwerkelijk gewerkte uren – dus geen verrassingen achterafLaagdrempelig, persoonlijk en betrouwbaar – heldere communicatie staat vooropCreatief én gestructureerd – ik denk in oplossingen én originele ideeënFlexibel in werktijden – ook inzetbaar buiten de standaard kantooruren zonder hiervoor extra te betalenProactief en meedenkend – ik wacht niet af, maar neem initiatief, ik denk met ondernemers mee Mijn expertises op een rijSalesondersteuning – van klantcontact tot conversieSalesacties & klantbenadering – ik help actief bij het genereren van leads en het sluiten van deals. Met mijn ondersteuning hebben klanten al zichtbare omzetgroei gerealiseerd.Management & Organisatie – structuur aanbrengen, overzicht creërenAgendabeheer & Planningen – efficiënt inplannen van taken, deadlines & projectenMailbeheer – orde in je inbox, snelle opvolgingFinanciënFacturatie/ offertes opstellenSocial Media Management – creatieve contentplanning en beheerCopywriting – pakkende teksten voor nieuwsbrieven, socials en meerVisueel ontwerp – heldere presentaties, social visuals, templates Met mij haal je een allround ondersteuner in huis die denkt én doet. Iemand die overzicht creëert, rust brengt en zorgt dat jouw business soepel blijft draaien zodat jij zelf als ondernemer meer tijd creeert.   

Bekijk Profiel

Janneke

Virtual Assistant
nog geen reviews
Waddinxveen
€ 65,-

Virtual Assistant met structuur, creativiteit & humor Hi! Ik ben Janneke, een veelzijdige Virtual assistant met meer dan 20 jaar ervaring als managementassistente én bijna 5 jaar zelfstandig ondernemer. Ik help gedreven ondernemers met alles wat zij liever niet zelf doen — van backoffice tot projectmanagement, van technische ondersteuning tot communitybeheer. Of je nu je inbox laat ontploffen, de weg kwijt bent in je planning of iemand zoekt die je leeromgeving in Huddle of Mighty Networks strak voor je inricht: ik regel het.   Waar ik je o.a. bij kan ondersteunen: Huddle, Mighty Networks, Wishlist en Plug & Pay inrichten en support Websitebeheer. Denk hierbij aan het aanmaken van salespages, koppelingen met systemen, onderhoud en het plaatsen van blogs. Projectcoördinatie & technische uitvoering Inbox- en agendabeheer (yes, ook die 362 ongelezen e-mails) Automatiseringen & nieuwsbriefverzending (MailBlue, ActiveCampaign, MailTribe, etc.) Klantenservice & communitybeheer Backoffice-ondersteuning die echt rust geeft Mijn stijl? Persoonlijk, betrokken en nuchter. Ik denk met je mee, werk zelfstandig én met humor, en ik houd van duidelijke communicatie (geen vaag gedoe dus). Jouw business wordt ook een beetje van mij – ik ben pas blij als jij dat bent.   Nieuwsgierig of we matchen?Stuur me een berichtje. Wie weet ben ik jouw grootste supporter in de vorm van een VA met pit én een glimlach. 

Bekijk Profiel

Mariël

HR & Organisatieadvies | Schrijven & Vertalen
nog geen reviews
Emmen
€ 35,-

Ik ondersteun bedrijven bij HR- en organisatietaken én help met schrijven en vertalen. Met mijn HR-achtergrond en ervaring als MT lid kan ik meedenken over personeelsvraagstukken, werving & selectie en HR-administratie en overige bedrijfsprocessen. Daarnaast verzorg ik duidelijke teksten, redactie en vertalingen (NL-EN). Beschikbaar voor: HR & organisatieadvies (beleid, processen, werving & selectie, etc) Schrijven/redigeren van teksten (vacatures, handleidingen, webteksten) Vertalingen Nederlands ↔ Engels Ondersteuning bij praktische bedrijfsvoering Ik werk gestructureerd, betrouwbaar en lever altijd op tijd. Mijn kracht ligt in praktische oplossingen die ondernemers direct verder helpen.

Bekijk Profiel