Dewi
Versterking nodig binnen jouw verkoop? Heb je te maken met toenemende drukte of seizoenspieken en worden commerciële kansen niet volledig benut? Met Flowity ondersteun ik als betrokken salespartner ondernemers met de verkoop met een focus op de beste klantbeleving. Met meer dan 15 jaar ervaring in sales en klantgericht werken in het hogere segment, waaronder in de luxe reisbranche, weet ik hoe belangrijk persoonlijke aandacht is en dat elk gesprek maatwerk vraagt om het beste resultaat te bereiken. Kwaliteit, vertrouwen en betrokkenheid maken voor mij het verschil in een contactmoment en conversie. Ik zorg ervoor dat leads tijdig en persoonlijk worden opgevolgd, waardoor geen kans onbenut blijft. Door mijn inzet ontstaat er ruimte om meer aanvragen te behandelen, omzet te verhogen en aandacht te geven aan andere belangrijke doelen binnen jouw bedrijf. Zo versterk ik niet alleen de verkoop, maar zorg ik dat tijd en energie effectiever worden ingezet. Waarom ondernemers voor Flowity kiezen: Oog voor klantbeleving -> persoonlijke aandacht afgestemd op het type klant Commerciële blik -> gericht op omzet, conversie en klantwaarde High-performance mentaliteit -> elke lead zie ik als een kans Structuur en efficiëntie -> overzicht en grip op processen Persoonlijke, flexibele en betrokken samenwerking -> afgestemd op jouw bedrijf en wensen Lijkt het je interessant om te kijken wat we samen voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact met mij op! 📩 dewi@flowity.nl 📞 06-17045131
Fleur
Ik ben een enthousiaste freelancer met een passie voor online communicatie en social media. Als startende appointment setter help ik bedrijven om nieuwe klanten te bereiken en afspraken te genereren via social media. Ik werk graag zelfstandig, schrijf overtuigende berichten en zorg voor een professionele en persoonlijke benadering
Olivia
Hoi en welkom op mijn profiel! Met een achtergrond in office/community management, HR, commercie, PMO en horeca ondersteun ik bedrijven graag als allround virtual supporter. Ik heb de hogere hotelschool afgerond en tijdens mijn studie in de horeca gewerkt. Inmiddels heb ik ruim vier jaar ervaring bij een adviesbureau, waar ik vanuit mijn afstudeerstage ben doorgegroeid in diverse ondersteunende overhead functies. Ik help ondernemers en organisaties om hun bedrijfsprocessen soepel te laten verlopen. Denk hierbij aan ondersteuning in office management, het schrijven van offertes, HR-taken, het opvolgen van leads of de coördinatie van interne projecten en events. Mijn kracht ligt in procesborging, efficiënt werken, heldere communicatie en snel schakelen. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking: ik zorg voor structuur, kwaliteit en een professionele uitstraling intern en/of richting jouw klanten. Ik werk volledig op afstand, naast mijn huidige loondienstfunctie. Waar ik je bij kan helpen. Office / community: agenda- en mailbeheer notuleren tijdens (online) meetings bestellen van kantoorartikelen planningen maken (vakantie, vergaderingen) wagenparkbeheer (afspraken onderhoud, APK, bandenwissel) organiseren van bedrijfsevenementen (offertes opvragen, draaiboek, praktische uitvoering) HR / personeelszaken: vacatures opstellen contractbeheer (opstellen, verlengen, beëindigen) verzuimregistratie ondersteuning bij offboarding Commercie / PMO: leads opvolgen en contact onderhouden (maatwerk) offertes opstellen en nabellen projectplanningen maken en bijhouden CRM-systeem beheren en up-to-date houden Goed om te weten Dit is slechts een greep uit de werkzaamheden waarmee ik kan helpen. Heb je iets anders in gedachten? Neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee! Even op een rij Werkervaring opgebouwd als communitymanager met focus op officemanagement, HR en PMO. Vervolgens doorgegroeid naar de functie van relatiemanager. Inzetbaar op afstand. Indien nodig / gewenst kom ik graag een keer naar locatie. Duidelijke communicatie (Nederlands en Engels). KOR-ondernemer – ik reken geen btw. Tarief Mijn uurtarief ligt tussen de €45 en €55 per uur (btw-vrijstelling i.v.m. KOR). Voor langdurige samenwerkingen zijn pakketprijzen bespreekbaar. Keer koffiedrinken? Ik kijk uit naar fijne samenwerkingen waarin ik écht iets kan betekenen voor jouw bedrijf. Neem gerust contact op bij vragen of om een (virtueel) kopje koffie te drinken. Tot snel!
Kayleigh jane
Hi, ik ben Kayleigh Jane! Ik werk als Virtual Assistant en ben daarnaast gecertificeerd Appointment Setter. Met mijn ervaring in ondernemerschap en community building weet ik hoe belangrijk het is om structuur, zichtbaarheid en verbinding te creëren. Als VA ondersteun ik ondernemers met het uit handen nemen van hun dagelijkse taken, zodat zij meer tijd hebben om te doen waar ze echt goed in zijn. En met mijn skills als appointment setter help ik bedrijven groeien door op een warme en authentieke manier waardevolle connecties om te zetten in afspraken. Mijn kracht ligt in persoonlijke communicatie, overzicht behouden en denken in oplossingen. Zo zorg ik voor meer rust, professionaliteit en resultaat in jouw business.