Vind E-mailbeheer Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 5 resultaten

Romy

Virtual assistent/appointment setter
nog geen reviews
Almere
€ 30,-

Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting). Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen. Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk. Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!

Bekijk Profiel

Jet

Virtueel Assistent
nog geen reviews
Gelderland
€ 30,-

Hi! Ik ben Jet een beginnende Virtual Assistant die enthousiast is om ondernemers te ondersteunen met (kleine) administratieve taken, social media of andere online klusjes.📨 👀Ik ben op zoek naar mijn eerste opdrachten om ervaring op te doen en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Heb jij of ken jij iemand die hulp kan gebruiken bij bijvoorbeeld e-mailbeheer, agendabeheer, social media ondersteuning of  klantenservice? Let me now!  📚Ik werk nauwkeurig, ben leergierig en sta open om nieuwe dingen te leren en te ontdekken. ---------------------------- Skills:  📤 E-mailbeheer Inbox sorteren en eenvoudige e-mails beantwoorden Berichten doorsturen of categoriseren 📅 Agendabeheer Afspraken plannen en herinneringen versturen Meetings inplannen en agenda’s 🖨️Ondersteuning bij klantenservice Basisvragen beantwoorden via e-mail of chat Klantgegevens bijhouden klant tevredenheids onderzoek (bijv, enquête) 📱Social media ondersteuning Eenvoudige social media content maken met Canva Reageren op berichten of reacties (basis) 💻Online research  Informatie zoeken voor bijvoorbeeld blogideeën, leveranciers of evenementen Data verzamelen en overzichtelijk rapporteren 📑Documenten opmaken en beheren Teksten kopiëren/plakken en eenvoudige documenten bewerken Bestanden ordenen en opslaan Tools: Powerpoint  Gmail / Outlook  chatGPT Zoom Microsoft Teams  Capcut  Word  Canva  📥Stuur me gerust een berichtje, dan bespreken we samen wat ik voor je kan betekenen! Groet, Jet 👋     

Bekijk Profiel

Celine

Creatieve allrounder
nog geen reviews
Maassluis
€ 55,-

Als creatieve allrounder heb ik een brede expertise en ondersteun ik waar nodig. Ik kan snel schakelen tussen diverse taken en leef me moeiteloos in in de opdracht en het bedrijf. Of het nu gaat om het creëren van een sterke branding, het managen of ondersteunen van een creatief project (van A tot Z), het oppakken van relatiebeheer of ondersteuning bij agendabeheer en andere administratieve taken. Met een flinke dosis Rotterdamse mentaliteit, heldere communicatie en een scherp oog voor detail zorg ik dat jouw plannen niet op de plank blijven liggen, maar tot in de puntjes worden uitgevoerd.

Bekijk Profiel

Celise

Virtueel Assistent Transcribent Content Support
nog geen reviews
's-Heer Hendrikskinderen
€ 55,-

Als nauwkeurige, zelfstandige freelancer help ik ondernemers en bedrijven met transcriptie, administratieve ondersteuning en digitale taken. Ik werk graag gestructureerd, met oog voor detail, en voel me thuis in een rol waar ik vanuit rust en overzicht kan bijdragen. Ik kan remote werken en beschik over een laptop. Geen 9-5 mentaliteit.  Ervaring met o.a. video/audio, Microsoft Office, social media en planning. Ik kan snel typen. Nieuwsgierig van aard, snel lerend en professioneel in communicatie. Ik sta open voor tijdelijke opdrachten, denk graag mee en ben per direct beschikbaar. Uurtarief is bespreekbaar. 

Bekijk Profiel

Natasha

VA
nog geen reviews
Amsterdam
€ 65,-

Als ervaren freelancer in projectondersteuning en virtueel assistentschap bied ik organisaties administratieve ondersteuning, kantoorbeheer en het plannen en organiseren van werkzaamheden. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en met een proactieve houding, waarbij ik altijd gericht ben op het ontzorgen van opdrachtgevers. Met ruime ervaring in directie- en MT-ondersteuning bied ik professionele ondersteuning van hoge kwaliteit en een betrouwbare aanpak. Ik neem verantwoordelijkheden uit handen en communiceer helder, zodat uw projecten goed gestructureerd verlopen. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar om direct in te springen wanneer dat nodig is. Mijn warme en betrokken werkwijze zorgt ervoor dat tijdelijke administratieve taken en projectcoördinatie soepel verlopen. Heeft uw organisatie behoefte aan tijdelijke ondersteuning bij administratieve taken of projectcoördinatie? Ik denk graag mee en kom uw team versterken.

Bekijk Profiel