Delen
Bewaren

Romy

Virtual assistent/appointment setter
nog geen reviews Almere

Over deze freelancer

Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief

Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting).

Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen.

Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk.

Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw

Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!


Opleiding

J
2014 — 2017
Juridisch Medewerker
Regio College Zaandam

V
2013 — 2014
Verkoopspecialist
MBO College Noord


Werk & Ervaring

C
2018-05-22 — heden
Contact&Service-Expertmedewerker-Front/Backoffice
Bergman Clinics

Verschillende functies binnen het bedrijf

A
2017-01-01 — 2018-04-01
Administratief Medewerker
Waternet

Eerst stagiere & daarna medewerker

K
2012-01-01 — 2017-12-30
Kassiere
Albert Heijn/Deen/Plus/Jumbo

Bij verschillende supermarkten over de jaren heen gewerkt

D
2016-04-01 — 2016-07-01
Deur aan deur verkoop
The sales unit

Korte periode ervaring op gedaan in de sales


Certificeringen


Portfolio

€ 30 / uur
  • Locatie Almere
  • Categorie Administratie & Support
    Sales
  • Geverifieerd ongeverifieerd
  • Lid Sinds 24-06-2025