
Ian
Beste lezer, Vanaf januari ben ik beschikbaar voor freelance opdrachten. Dit kan zowel in de rol van audit support als in een functie zoals (interim) financial controller of een aanverwante positie. Mijn achtergrond ligt voornamelijk in de audit, maar ik ben leergierig, werk efficiënt en voel mij prettig in een dynamische omgeving, waardoor ik mij snel nieuwe rollen en verantwoordelijkheden eigen maak. Ik heb een Big 4-achtergrond en daarnaast een jaar ervaring bij een accountantskantoor binnen de top 10 wereldwijd. In deze periode heb ik gewerkt met een breed scala aan klanten, waaronder organisaties in de financial services, zorg, productie en handel. Hierdoor heb ik ruime ervaring opgedaan in: werken met strakke deadlines, duidelijke communicatie met zowel team als klant, het waarborgen van kwaliteit, en zelfstandig oppakken van diverse posten. Ik werk nauw samen met klanten en collega’s, waarbij mijn betrokkenheid en proactieve communicatie vaak leiden tot sterke waardering binnen teams en langdurige klantrelaties. Daarnaast kan ik beginnende medewerkers en stagiaires coachen en zo de werkdruk van meer ervaren teamleden verlichten. Ik kan vrijwel volledig zelfstandig werkzaamheden uitvoeren en schakel direct met klanten om benodigde informatie en documenten te verkrijgen. Ook kan ik in alle fasen van de audit ondersteunen: planning, interim en final. Ik ben vloeiend in het Engels en gewend om in een internationale context te werken. Ik voer opdrachten volledig remote uit. Over het tarief en de samenwerking kunnen we in overleg passende afspraken maken. Momenteel werk ik al veel met Microsoft Teams, en ik geef de voorkeur aan digitaal overleg via dit soort applicaties.

Alexander
Ik ben een gedreven en klantgerichte professional met ervaring in retail en een achtergrond in Junior Accountmanagement (MBO 4). In mijn huidige werk sta ik dagelijks in direct contact met klanten, wat mij heeft geleerd om snel, vriendelijk en oplossingsgericht te handelen — zowel fysiek als online. Als freelance marketing & Communicatie, klantenservice medewerker en sales help ik ondernemers met het verzorgen van hun klantcommunicatie en het maken van sales. Denk aan het beantwoorden van e-mails, chatberichten, het verwerken van bestellingen, mensen die al enigzins interesse hebben getoond om te zetten naar een sale of algemene ondersteuning op afstand. Wat ik voor jou kan betekenen: Klantenservice via e-mail of chat (Nederlands & Engels) Administratieve ondersteuning op afstand Communicatie met klanten op social media Orderverwerking of eenvoudige data-invoer Sales maken Algemene backoffice taken Talen:✅ Nederlands – Moedertaal✅ Engels – Prima Ik werk gestructureerd, ben communicatief sterk en pak dingen zelfstandig op. Mijn doel is om jou als ondernemer te ontzorgen, zodat jij je kunt focussen op je bedrijf. Benieuwd of ik iets voor jou kan betekenen? Stuur gerust een bericht!

Melinda
Ik ben een ervaren projectondersteuner en organisatorische duizendpoot die snel schakelt en rust brengt in dynamische omgevingen. Of het nu gaat om projectmanagement, structuur aanbrengen, tijdelijke vervanging of ondersteuning op meerdere fronten — ik stap direct in en zorg dat het loopt. Hands-on, flexibel en resultaatgericht. Tijdens de COVID-periode was ik bij Moderna dé schakel die organisatie, beweging, besluitvorming en uitvoering met elkaar verbond. In een veeleisende en snel veranderende omgeving regelde ik wat nodig was — snel, zorgvuldig en met impact