Delen
Bewaren

Elvira

Virtual Assistant
nog geen reviews Amsterdam

Over deze freelancer

Je bedrijf groeit, maar groeit je administratie net zo hard mee?

Met veel ervaring als ondersteuner weet ik hoe snel orde kan verdwijnen als je alles tegelijk probeert te doen.

Als Virtual Assistant neem ik tijdrovende maar belangrijke taken op me, zodat  jij je volledig kunt focussen op jouw klanten én de groei van jouw bedrijf. Met mijn duidelijke aanpak, betrouwbaarheid en oog voor detail zorg ik ervoor dat alles soepel loopt. Of het nu gaat om een opgeruimde inbox, een duidelijke planning of soepel lopende processen, ik help je graag om meer overzicht en rust te creëren.

Benieuwd hoe ik je kan helpen? Laten we kennismaken, ik denk graag met je mee!


Opleiding


Werk & Ervaring

M
01-11-2022 — heden
Management Ondersteuner
Gemeente Amsterdam

 E-mail/agendabeheer management  E-mailbeheer algemene secretariaatsmailbox  Telefoonbeheer en correspondentie  Organiseren/assisteren van events  Plannen van vergaderingen  Reserveren van vergaderzalen intern en extern  Voorbereiden en notuleren van vergaderingen van het teamleidersoverleg  Administratieve taken Werving & Selectie  Uitgifte mobiele devices  Administratieve taken scholingsprogramma  Ondersteuning Projectleider Huisvesting

E
01-05-2019 — 31-10-2022
Executive Assistant
Multi Corporation B.V.

 E-mail/agendabeheer COO, Finance Director en Managing Director  Telefoonbeheer en correspondentie  Boeken van vluchten en hotels  Organiseren/assisteren van events  Reserveren van vergaderzalen intern en extern  Ondersteunen van de afdeling Finance (uploaden/inboeken facturen)  Ondersteunen afdelingen Asset/Leasing (aanmaken huurcontracten en opdrachtbonnen)  Backoffice Technical Support (1e aanspreekpunt huurders, aansturen aannemers, monitoren, aanmaken opdrachtbonnen)  Mailings

O
01-05-2015 — 30-04-2019
Office Assistant
Multi Corporation B.V.

 Bedienen en beheren van de telefooncentrale en slagboom  Gastvrouw (Ontvangen en begeleiden bezoekers)  Inwerken nieuwe receptionistes  Reserveren van vergaderzalen intern en extern  Bijhouden en schoonhouden van keuken en klantenbalie  Bestellen en verzorgen van lunch  Organiseren/assisteren van events  Administratieve werkzaamheden (postverwerking/bijhouden archief en scannen facturen)  Voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden en boodschappen  Collega’s ondersteunen waar nodig is

S
01-12-2012 — 30-04-2015
Secretaresse
TKH Security B.V.

 E-mail/agendabeheer management  Bedienen en beheren van de telefooncentrale en slagboom  Gastvrouw (Ontvangen en begeleiden bezoekers  Reserveren van vergaderruimtes intern en extern  Postverwerking zowel binnenkomend als uitgaand  Boeken van reizen en hotels  Organiseren van events  Voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden  Vaste ondersteuning Verkoop Binnendienst (orderbevestigingen versturen, archiveren)  Back up van de reparatie coördinator  Collega’s ondersteunen waar nodig is (Inkoop, Marketing)

R
01-09-2011 — 30-11-2012
Receptioniste
Aktiesport B.V.

 Bedienen en beheren van de telefooncentrale  Gastvrouw (Ontvangen en begeleiden bezoekers)  Reserveren van vergaderruimtes intern en extern  Postverwerking zowel binnenkomend als uitgaand  Weekadministratie van alle winkels verwerken  Collega’s ondersteunen waar nodig is (HR, Marketing, Visual Merchandise)  Bijhouden en schoonhouden van keuken en klantenbalie


Certificeringen


Portfolio


Reviews

nog geen reviews
5 Sterren
0%
4 Sterren
0%
3 Sterren
0%
2 Sterren
0%
1 Sterren
0%

€ 45 / uur
  • Locatie Amsterdam
  • Categorie Administratie & Support
    Administratie & Support
  • Geverifieerd Email, Telefoon
  • Lid Sinds 28-10-2025