KS
Ik ben Kristel, een bewuste, liefdevolle en krachtige vrouw die vanuit haar hart en intuïtie werkt. Met mijn achtergrond in coaching, persoonlijke groei en feminine embodiment ondersteun ik ondernemers en creatieve geesten die verlangen naar meer rust, ruimte en diepe verbinding in hun leven en werk. Ik help jou met praktische taken zoals administratie, social media en planning, zodat jij weer kunt stralen in wat echt belangrijk is. Maar mijn toegevoegde waarde gaat verder dan alleen taken doen: ik breng ook bewustzijn, zachtheid en kracht mee in alles wat ik doe. Zo ontstaat er niet alleen meer overzicht, maar ook meer flow en inspiratie. Ik werk flexibel, met aandacht voor jouw energie en mijn eigen balans, en ik geloof dat werk niet alleen gaat over ‘doen’, maar ook over voelen en zijn. Wil je samenwerken met iemand die niet alleen jouw werk uit handen neemt, maar ook jouw visie en energie ondersteunt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
Romy
Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting). Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen. Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk. Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!
Kim
Ik ben kim. Ik ben 21 jaar. Ik kom uit alphen ad rijn
Naomi
Ik heb ervaring met: 📧 E-mailbeheer: inbox organiseren, klantvragen beantwoorden en opvolgen 📑 Offertes & facturen; opstellen van de facturen en of offertes en verwerken in boekhoudsystemen 🏦 Kas & Bank: verwerken in boekhoudsystemen 💳 Debiteurenbeheer: klanten herinneren aan openstaande facturen en opvolging tot betaling ☎️ Telefoonverkeer: professioneel klantcontact en afspraken inplannen 📆 Agenda: afspraken inplannen en bijhouden Ik werk nauwkeurig, gestructureerd en met oog voor detail. Bedrijven kunnen op mij rekenen voor een betrouwbare ondersteuning, zodat zij meer tijd hebben voor hun kernactiviteiten. Mijn doel is om ondernemers te ontlasten door hun administratie en klantcommunicatie soepel te laten verlopen.