Vind zzp administratie Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 11 resultaten

Vivian

HR - Financieel
nog geen reviews
Klazienaveen
€ 60,-

Hallo,Ik ben een ervaren ondernemer die vanaf 2007 actief is geweest in de houtsector en doe het zelf branche. Daarnaast was ik online actief in woondecoratie en kinderspeeltoestellen. Sinds 2022 richt ik mij op freelance werkzaamheden in het werkgebied: - Financieel - HRM - Verzuim en begeleiding volgens WvP. Ik heb een ruime ervaring met administratieve ondersteuning.  

Bekijk Profiel

Nicoline

Financiële duizendpoot
5.0
Wilnis
€ 75,-

Mijn naam is Nicoline, woonachtig in de gemeente De Ronde Venen – Utrecht. Ik ben inmiddels zo’n 30 jaar werkzaam in diverse financiële functies. 6 jaar geleden heb ik de stap gezet om als zelfstandig ondernemer mijn financiële diensten aan te gaan bieden. De voornaamste reden hiervoor is dat ik flexibel wil zijn in te werken dagen/tijden en locaties waar de werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden. Ik assisteer bedrijven in de ruimste zin van het woord bij het het (her)inrichten en "up to date" houden van administraties, wegwerken van achterstanden, uitzoeken van grootboekrekeningen, vervaardigen verkoopfacturen, bijhouden crediteuren- en debiteurenbeheer, verrichten betalingen, voorbereiden en verwerken salarismutaties, voorbereiden jaardossiers t.b.v. accountantscontroles, enz. De laatste tijd ben ik actief bezig geweest om bij bedrijven afdelingen "door te lichten", het interviewen van werknemers en bedrijfsprocessen te inventariseren om vervolgens een advies te kunnen geven over mogelijke verbeteringen. Ik zie een uitdaging in opdrachtgevers die: - iemand zoeken om hen een aantal uren per week/maand of voor een bepaald project te ondersteunen met betrekking tot financiële werkzaamheden, wegwerken van achterstanden en/of tijdelijk invallen i.v.m. verlof van werknemers. - iemand zoeken om de bestaande administratieve processen te verbeteren/veranderen - overige financiële werkzaamheden willen uitbesteden, waarbij zij denken dat ik een goede match zou kunnen zijn. Ik werk voor diverse klanten en heb zojuist weer een mooie opdracht afgerond, waardoor ik weer tijd heb voor één of meerdere nieuwe opdrachten. Ik ben op zoek naar nieuwe uitdagingen, waarbij het mijn wens is om in deeltijd en/of als interim, klanten te ondersteunen op financieel gebied waar nodig.

Bekijk Profiel

Joyce

Administrateur, boekhouder,
nog geen reviews
Roermond
€ 50,-

Zoekt u iemand die uw financiële administratie professioneel, accuraat en betrouwbaar beheert?  Met ruim 15 jaar ervaring in de accountancy en op de financiële administratie binnen het bedrijfsleven zijn structuur, nauwkeurigheid en deadlines mij niet onbekend. Mijn werkwijze is remote/online, met duidelijke goede communicatie en desgewenst ook periodiek contact.  Ik ondersteun ondernemers en bedrijven o.a. met: facturatie debiteurenbeheer crediteurenadministratie bank- en kasboekingen overzicht en rapportages voor uw financiële planning eventueel ook afhandeling van financiële vragen en mailbox Talen: Nederlands, Duits en Engels (vloeiend)  

Bekijk Profiel

Mariska

Assistant Controller
nog geen reviews
Hoorn
€ 50,-

Ik ben Mariska, een ervaren financieel professional met meer dan 20 jaar werkervaring in administratie, finance en procesoptimalisatie. Vanuit mijn eigen bedrijf Structo – VA ondersteun ik ondernemers met hun backoffice en help ik orde en structuur te brengen in hun bedrijf. Mijn expertise ligt in: Financiële administratie (debiteuren/crediteuren, facturatie, bankmutaties, jaarafsluitingen) Rapportages en (liquiditeits)prognoses Debiteurenbeheer en cashflowmanagement Boekhoudsoftware: Exact, Snelstart, Moneybird, Twinfield, Navision Structuur aanbrengen in werkprocessen en systemen Agendabeheer en e-mailmanagement (plannen, structureren en ontzorgen) Naast mijn financiële achtergrond ben ik actief als Virtual Assistant. Ik ondersteun klanten met uiteenlopende taken zoals administratieve processen, facturatie, planningen en het verbeteren van interne werkwijzen. Ik denk mee, werk zelfstandig en communiceer helder, waardoor ik snel van waarde kan zijn. Over Structo – VAMet Structo bied ik niet alleen ondersteuning aan ondernemers, maar ben ik ook zelf actief ondernemer. Ik beheer verschillende websites met een blog en affiliate marketing, ontwerp en verkoop digitale producten (zoals planners en templates) en verzorg social media management (Instagram, Pinterest, YouTube). Hierdoor begrijp ik de uitdagingen waar veel ondernemers mee te maken hebben en kan ik praktisch meedenken over groei, online zichtbaarheid en efficiënter werken. Wat mij kenmerkt:✔️ Betrouwbaar en nauwkeurig✔️ Flexibel inzetbaar, kort of langdurig✔️ Oplossingsgericht en kritisch✔️ Rust en overzicht brengen in complexe situaties Zoek je iemand die niet alleen uitvoert, maar ook meedenkt en processen slimmer inricht? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Bekijk Profiel

Carla

Financieel medewerker/assistent
nog geen reviews
Gemert
€ 55,-

Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Bekijk Profiel

Jeremy

Boekhouder
nog geen reviews
Rotterdam
€ 50,-

Freelance boekhouder voor tijdelijke ondersteuning Heb je tijdelijk extra capaciteit nodig op de financiële afdeling? Als freelance boekhouder spring ik direct bij tijdens piekperiodes, ziekte of verlof, of voor specifieke projecten. Ik werk me snel in, ben direct inzetbaar en zorg voor continuïteit en kwaliteit in je administratie. Waar ik bij help: Tijdelijke vervanging bij ziekte, verlof of drukte Dagelijkse boekingen en bankmutaties Debiteuren- en crediteurenbeheer Voorbereiding van btw-aangiftes en rapportages Ondersteuning bij jaarafsluiting en audits Inwerken of ondersteunen van financiële medewerkers Flexibele expertise wanneer je die nodig hebt, zonder vaste lasten.https://www.kalkman-administraties.nl/

Bekijk Profiel

Maike

Office Manager
nog geen reviews
Nijmegen
€ 65,-

Als financieel medewerker help ik organisaties graag met hun boekhouding en administratie. Ik ondersteun bij het inrichten, bijhouden en optimaliseren van financiële en administratieve processen. Met meer dan 20 jaar ervaring als secretaresse en office manager breng ik structuur, nauwkeurigheid en overzicht mee in elk bedrijf waar ik voor werk. Ik ben een stabiele en loyale professional die graag onderdeel uitmaakt van een organisatie. Betrokkenheid en betrouwbaarheid vind ik belangrijk. Ik denk graag mee en zorg dat zaken soepel lopen. Door bedrijven op deze manier te ontzorgen, kunnen zij zich volledig richten op waar ze goed in zijn: ondernemen!

Bekijk Profiel

Sanne

Virtueel Financieel Administratie manusje vanalles
nog geen reviews
Eijsden
€ 35,-

Ik ben een veelzijdige en creatieve freelancer met een brede achtergrond in financiële administratie, fotografie en creatief werk. Met oog voor detail en gevoel voor harmonie combineer ik structuur en intuïtie in alles wat ik doe. Van facturatie, boekhouding en crediteurenbeheer tot fotografie, vormgeving en contentcreatie. Ik werk nauwkeurig, betrouwbaar en met een open blik. Daarnaast haal ik inspiratie uit mijn liefde voor paarden en mijn spirituele connectie met mens en natuur, wat zorgt voor rust, diepgang en oprechte betrokkenheid in mijn werk. Ik ben een echte manusje vanalles die snel schakelt, nieuwe dingen oppakt en graag helpt om balans en helderheid te brengen in cijfers, beelden en energie. 📸🏦🍃🧘🏻‍♀️🐴📅

Bekijk Profiel

Denise

Virtueel assistent
nog geen reviews
Arnhem
€ 45,-

Een vlotte assistent die van aanpakken weet en staat te trappelen om de boekhouding op te pakken. Sociaal, empatisch en een doorzetter

Bekijk Profiel

Madeleine

Financieel administratief medewerker
nog geen reviews
Rockanje
€ 57,-

De afgelopen jaren heb ik als financieel administratief medewerker bij verschillende bedrijven gewerkt en veel werkervaring opgedaan. Ik haal veel voldoening uit het bieden van goede oplossingen en het tevreden stellen van klanten. Servicegerichtheid, oplossend vermogen en zelfstandig werken zijn als financieel administrateur eerste vereisten. Ik heb er veel plezier in om zorg te dragen voor een correcte verwerking van financiële gegevens.  Mijn opleiding en werkervaring sluiten goed bij een dergelijke functie aan. Ik heb ervaring met het inboeken van administraties, het verwerken van de salarisadministratie en het uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden. Verder heb ik gewerkt met Exact Online, Snelstart en het salarisprogramma van Loon. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren. 

Bekijk Profiel

Natasha

VA
nog geen reviews
Amsterdam
€ 65,-

“Structuur en overzicht in je administratie, met slimme Excel-oplossingen.” Ik ondersteun ondernemers en stichtingen bij hun administratie en projectorganisatie. Daarnaast ontwikkel ik digitale Excel-sjablonen die direct tijd besparen, zoals facturen met automatische berekening, urenregistraties en budgetplanners. Deze bied ik kant-en-klaar aan, maar ik pas ze ook graag aan op maat. Zo krijg je precies de tool die aansluit bij jouw bedrijf. 📌 Diensten Ontwerp en levering van Excel-sjablonen (factuur, urenregistratie, budgetplanner, creditnota) Aanpassen van bestaande sjablonen aan jouw wensen of huisstijl Structuur en overzicht aanbrengen in administratie en projecten Koppelen en automatiseren van gegevens in Excel (berekeningen, tabellen, rapportages) Advies en meedenken over slimme administratieve oplossingen voor zzp’ers en stichtingen  

Bekijk Profiel