Isabelle
Lopen jouw processen niet zo gesmeerd en kun je geen blijvend resultaat behouden? Een mensgerichte empathische aanpak zou wel eens het ontbrekende puzzelstukje kunnen zijn! Als mensgerichte verandermanager kom ik in actie bij processen die niet lekker lopen of bij het implementeren van nieuwe processen. Altijd is de focus op mijn klant en zie ik de samenwerking als een win-win situatie. Wat maakt mij bijzonder: De mix van kwaliteiten hoe ik met informatie verzamelen en delen omga, hoe ik structuur aanbreng en ontwikkel, hoe ik met risico en onzekerheid omga en hoe ik zaken implementeer. Hoe ik informatie verzamel en deel: Ik ben de vertaler tussen verschillende partijen, leg de context uit op een begrijpelijke manier en heb een scherp oog en oor voor wat er niet klopt of ontbreekt. Mensgerichte communicatie is hierbij de onderscheidende factor. Hoe ik structuur aanbreng en ontwikkel: Ik breng de benodigde structuur aan zonder star te zijn: ik review bestaande procedures, beoordeel de toegevoegde waarde en voeg procedures toe die missen. Ik handhaaf een minimum aan procedures die belangrijk zijn om het werk goed te kunnen doen, terwijl er ook ruimte is om te kunnen afwijken van een procedure als de situatie daar om vraagt. Ik ben heel flexibel om mijn planning om te gooien als ik tijdig hierin word meegenomen. Altijd is de focus op wat het belangrijkst is. Hoe ik met risico en onzekerheid omga: Ik neem vaak het initiatief om veranderingen door te voeren en te experimenteren. Brainstormen helpt mij om nog meer ideeën te creëren en te toetsen op haalbaarheid en draagvlak. Het geeft ook een goede energie van betrokkenheid, plezier en mensen verbinden. Tijdens het proces stel ik andere mensen gerust, creëer ik draagvlak en neem ik hen mee in het proces. Het lukt mij goed om moeilijke gesprekken te voeren en doe dit altijd met veel oprechtheid, begrip en warmte. Hoe ik implementeer: Ik zie na brainstormen en informatie verzamelen oplossingen en resultaten letterlijk voor me en kan vaak al van tevoren inschatten welke oplossingen wel en niet gaan werken. Door te starten met een gekozen oplossing, tussentijds te experimenteren en bij te sturen ontstaat de uiteindelijke gewenste oplossing. Ik ben heel creatief om met wat voor handen is een snelle, goede en soms ook nieuwe oplossing te bieden. Ik ben een out-of-the-box denker en lever maatwerk waar ik me focus op het totaalplaatje van mijn opdrachtgever.
Linda
Met meer dan 10 jaar ervaring in de horeca, hospitality en eventcoördinatie ben ik gespecialiseerd in het creëren van een gastvrije en professionele sfeer. Momenteel werk ik als Chef Bediening bij Theater Zuidplein in Rotterdam, waar ik dagelijks leidinggeef aan een enthousiast serviceteam en zorg voor een optimale beleving voor gasten. Ik combineer operationele efficiëntie met persoonlijke aandacht en een hoog serviceniveau. Mijn kracht ligt in het zelfstandig organiseren, het motiveren van teams en het soepel laten verlopen van drukke diensten. Ik ben flexibel inzetbaar in diverse settings, van premium horeca tot evenementenlocaties, en draag graag bij aan kwaliteit en gastvrijheid op elk niveau.
sharon
Ik ben een toegewijde virtuele assistent met ruime ervaring in planning, afsprakenbeheer, e-mailverwerking en een breed scala aan administratieve taken. Met een scherp oog voor detail en uitstekende organisatorische vaardigheden help ik bedrijven en ondernemers tijd te besparen en hun prioriteiten te bewaken. Mijn doel is om betrouwbare en efficiënte ondersteuning te bieden, zodat u zich kunt richten op de groei van uw bedrijf.