Bekijk 104 Administratie & Support opdrachten
Ervaren B2B Appointment Setter | 100% Remote Werken
B2B Appointment Setter (Remote) Voor onze snelgroeiende Agency werken we dagelijks met Nederlandse bedrijven die op zoek zijn naar meer afspraken en omzet. Om ons team te versterken zoeken we een appointment setter die snelheid, scherpte en resultaat ademt. Wat je gaat doen Binnen 5 minuten opvolgen van inkomende leads. Leads kwalificeren volgens onze criteria. Afspraken inplannen voo…
Freelance Nederlandstalige Appointment Setter (20 calls/dag)
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde freelance Nederlandstalige Appointment Setter die dagelijks onze klanten proactief contacteert om afspraken in te plannen voor onze vertegenwoordigers. De focus ligt op professioneel klantcontact, duidelijke communicatie en het efficiënt inplannen van gesprekken of adviesmomenten. Je contacteert dagelijks ongeveer 20 klanten , volgt leads op die wij aa…
Interim Teamleider / Administratief planner
Onze klant is een toonaangevende organisatie en Europees marktleider in huishoudelijke verpakkingen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Parijs. Jij komt te werken op onze locatie in Hardenberg. Hier werken wij samen met ongeveer 90 medewerkers. Op deze locatie worden miljoenen huisvuilniszakken, trekbandzakken, containerzakken en grote verzamelzakken per maand geproduceerd. In de rol van ad inter…
Administratief medewerker met kennis van Exact Online (16 uur p/w)
Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en proactieve administratief medewerker die onze organisatie ondersteunt bij het soepel laten verlopen van de dagelijkse administratie. Het gaat in eerste instantie om typische algemene en financiële en administratieve werkzaamheden, met de mogelijkheid om de rol verder uit te breiden richting projectondersteuning en andere taken bij een prettige samenwerki…
Mederwerker service administratie
Wij zijn een vooraanstaande leverancier, montage en service organisatie in automatische deuren. Voor de service administratie is zij op zoek naar een administrateur of administratrice voor ca. 4 uren per week. Afhankelijk van jouw vaardigheden kan je het werk al snel, als je dat zou wensen, uitbreiden.
Dak-app ondersteuning
Ik heb iemand nodig die mijn benodigde documenten voor de Dak-app volledig en volgens de wetgeving kan verzamelen, en die mij met zijn/haar ervaring daadwerkelijk kan ondersteunen zodat ik een woning in de vrije sector kan huren
Meetings and Events Consultant (Independent Contractor)
Our company – the Global Leader in Meeting Procurement - is looking for commercial and ambitious meeting professionals to provide meeting site selection services. For more than 33 years, our brand has been recognized as the highest volume purchasing company in the meetings and events industry. BUSINESS ACTIVITIES You will be the main point-of-contact to Corporate, Association and NGO E…
Office 365 + sharepoint consultant
Ons bedrijf (een skischool in Oostenrijk) maakt gebruik van ms office 365, wij werken met 3 MT leden vanuit de One-drive, allemaal onder dezelfde user/licentie.Sharepoint is er ooit bijgekomen, wij hebben er ons nooit helemaal in verdiept. We hebben een aantal MS365 abonnementnen en licenties, onze organisatie is uitgebreid met een zuster bedrijf (Kinderskischool met een eigen MT en front offic…
Interim Sales medewerker (32 uur p/w)
Wij zoeken voor een van de grootste bedrijven wereldwijd in beveiliging een interim inside sales medewerker. De Inside Sales Medewerker is verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van het verkoopproces binnen de organisatie. De functie richt zich op het genereren, kwalificeren en opvolgen van leads, het op afstand (telefonisch/ via e-mail) opvolgen van verkooptrajecten, en het onde…
Migratie naar Google Workspace
Wij zijneen snelgroeiend Nederlands supplementenmerk. Momenteel werken we met een combinatie van verschillende tools en systemen voor e-mail, documenten en samenwerking. We zijn begonnen met een migratie naar Google Workspace , maar door tijdgebrek kunnen we dit project zelf pas in januari weer oppakken. Daarom zoeken we een ervaren Google Workspace specialist die het project kan overnemen, afr…
Boekhouder gezocht (spoed binnen 10 dagen)
Ik ben op zoek naar een ervaren boekhouder die binnen 10 dagen mijn volledige administratie kan nalopen, corrigeren en netjes kan afronden. Wat moet er gebeuren? Controleren van de volledige boekhouding (inkomsten, uitgaven, inkoop/verkoopfacturen) Controleren en corrigeren van boekingen Afstemmen met bankmutaties Controleren of alles goed is voorbereid voor de boekhouder/fiscus (btw…
Herstel en herinrichting zakelijke e-mailaccounts (Hotmail/Microsoft)
Onze BV heeft momenteel beperkte toegang tot de zakelijke Hotmail/Microsoft-accounts. We komen er zelf niet meer in en hebben dringend hulp nodig om de volledige toegang te herstellen en alles opnieuw in te stellen. De IT-specialist helpt ons om: De toegang tot alle zakelijke e-mailaccounts te herstellen. Nieuwe, veilige wachtwoorden aan te maken voor alle gebruikers. De e-mail correct te sy…


