Annika
Als zelfstandige, georganiseerde en openminded Virtual Assistant met een achtergrond in toerisme en hospitality, ondersteun ik ondernemers die behoefte hebben aan structuur, overzicht en praktische hulp achter de schermen. In eerdere functies binnen de horeca, front office én bij een touroperator – waar ik reizen samenstelde en boekingen verzorgde – heb ik veel ervaring opgedaan in onder andere plannen, schakelen, klantgericht werken en administratief werk. Of het nu gaat om structuur aanbrengen in systemen, inboxbeheer of het ondersteunen van ondernemers – ik houd van overzicht creëren en dingen “gewoon goed regelen”. Als Virtual Assistant neem ik taken uit handen waar jij tegenop ziet of geen tijd voor hebt, zodat jij je kunt richten op waar jij goed in bent.
Manon
Hallo! Ik ben Manon, 22 jaar, oprichter van Planifique, een allround virtuele assistentendienst met focus op structuur, efficiëntie en rust in jouw onderneming. Of je nu een startende ondernemer bent, een KMO runt, of als CEO van een groot bedrijf werkt, ik help je met plezier om je bedrijf beter te organiseren en jouw handen vrij te maken voor wat écht telt. Waarmee kan ik je helpen? Structuur VA Herstructureren van digitale bestanden • Taken en prioriteiten structureren • Processen en workflows creëren • Project- en planningsoverzicht • Digitale organisatie (Notion, Trello, Asana) Administratieve VA Agenda- en afsprakenbeheer • Mailboxbeheer • Documenten ordenen • Rapportages opstellen • Klantdatabases beheren • Voorraad- en kantoormateriaalbeheer Allround VA Uitnodigingen en relatiegeschenken regelen • Vacatures opstellen en opvolgen • Onboarding van klanten en medewerkers • Ondersteuning bij loonadministratie Boekhoudkundige VA Budgetten opstellen • Bonnen en facturen ordenen • Facturatie en betalingen voorbereiden • Termijnbetalingen en aanmaningen opvolgen • Kwartaalafsluitingen voorbereiden (voor boekhouder) Prijzen & pakketten Standaardpakket €600 voor 10 uur (3 maanden geldig, vooraf te betalen) Voordeelpakket €1.270 voor 20 uur (4 maanden geldig, vooraf te betalen) Standaard Abonnement €580 voor 10 uur/maand (min. 3 maanden, maandelijks vooraf te betalen) Premium Abonnement €1.220 voor 20 uur/maand (min. 6 maanden, maandelijks vooraf te betalen) Strippenkaart 5 uur = €325 • 10 uur = €600 • 20 uur = €1.100 Waarom kiezen voor mij? Ik combineer organisatorisch talent met een passie voor efficiëntie en communicatie. Ik denk niet alleen uit, ik denk mee. Mijn aanpak is gestructureerd, betrouwbaar en persoonlijk: jij krijgt een virtuele rechterhand die ontzorgt, meedenkt én actie neemt. Benieuwd hoe ik jouw bedrijf vooruit kan helpen Stuur me gerust een bericht voor een vrijblijvende kennismaking! Samen bekijken we hoe ik je het beste kan ondersteunen — en hoe jij weer tijd wint voor wat jij het liefste doet.
Liza
Initiërende en resultaatgerichte planner/projectmanager met ruim 10 jaar ervaring in het organiseren en optimaliseren van complexe processen binnen de (semi‐)zorg en infra. Beschikt over sterk analytisch vermogen, hands‐on mentaliteit en uitstekende communicatieve vaardigheden. Verbindt stakeholders, bewaakt kwaliteit en deadlines, en realiseert verbeteringen in efficiency en kostenbeheersing.