Vind freelancers in Nijmegen

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 9 resultaten

Elise

Directiesecretaresse
nog geen reviews
Berkel en Rodenrijs
€ 30,-

Ik ben Elise, ervaren Virtual Assistant uit Berkel en Rodenrijs. Met ruim 5 jaar ervaring als directiesecretaresse en brede expertise in secretariaat, administratie en eventorganisatie help ik ondernemers en organisaties structuur, overzicht en rust te creëren. Zo win jij tijd en ruimte om te groeien en je te focussen op wat écht belangrijk is.

Bekijk Profiel

Laura

Virtueel assistent
nog geen reviews
Ridderkerk
€ 55,-

Ik help ondernemers en organisaties met structuur, overzicht en rust in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Als ervaren virtual assistant en consultant werk ik 100% remote en neem ik operationele taken uit handen zodat jij tijd en ruimte krijgt voor wat écht belangrijk is. Met oog voor detail en gevoel voor energie stem ik snel af op wat nodig is. Ik werk efficiënt, zelfstandig en zorg dat jouw bedrijfsactiviteiten of projecten soepel verlopen.

Bekijk Profiel

Olivia

Relatiemanager
nog geen reviews
Weesp
€ 50,-

Hoi en welkom op mijn profiel!  Met een achtergrond in office/community management, HR, commercie, PMO en horeca ondersteun ik bedrijven graag als allround virtual supporter. Ik heb de hogere hotelschool afgerond en tijdens mijn studie in de horeca gewerkt. Inmiddels heb ik ruim vier jaar ervaring bij een adviesbureau, waar ik vanuit mijn afstudeerstage ben doorgegroeid in diverse ondersteunende overhead functies. Ik help ondernemers en organisaties om hun bedrijfsprocessen soepel te laten verlopen. Denk hierbij aan ondersteuning in office management, het schrijven van offertes, HR-taken, het opvolgen van leads of de coördinatie van interne projecten en events. Mijn kracht ligt in procesborging, efficiënt werken, heldere communicatie en snel schakelen. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking: ik zorg voor structuur, kwaliteit en een professionele uitstraling intern en/of richting jouw klanten. Ik werk volledig op afstand, naast mijn huidige loondienstfunctie. Waar ik je bij kan helpen. Office / community:  agenda- en mailbeheer notuleren tijdens (online) meetings bestellen van kantoorartikelen planningen maken (vakantie, vergaderingen) wagenparkbeheer (afspraken onderhoud, APK, bandenwissel) organiseren van bedrijfsevenementen (offertes opvragen, draaiboek, praktische uitvoering) HR / personeelszaken: vacatures opstellen contractbeheer (opstellen, verlengen, beëindigen) verzuimregistratie ondersteuning bij offboarding Commercie / PMO: leads opvolgen en contact onderhouden (maatwerk) offertes opstellen en nabellen projectplanningen maken en bijhouden CRM-systeem beheren en up-to-date houden Goed om te weten Dit is slechts een greep uit de werkzaamheden waarmee ik kan helpen. Heb je iets anders in gedachten? Neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee! Even op een rij Werkervaring opgebouwd als communitymanager met focus op officemanagement, HR en PMO. Vervolgens doorgegroeid naar de functie van relatiemanager. Inzetbaar op afstand. Indien nodig / gewenst kom ik graag een keer naar locatie.  Duidelijke communicatie (Nederlands en Engels). KOR-ondernemer – ik reken geen btw. Tarief Mijn uurtarief ligt tussen de €45 en €55 per uur (btw-vrijstelling i.v.m. KOR). Voor langdurige samenwerkingen zijn pakketprijzen bespreekbaar. Keer koffiedrinken?  Ik kijk uit naar fijne samenwerkingen waarin ik écht iets kan betekenen voor jouw bedrijf. Neem gerust contact op bij vragen of om een (virtueel) kopje koffie te drinken. Tot snel!  

Bekijk Profiel

Chaimae

Management assistant
nog geen reviews
Rotterdam
€ 30,-

Met jarenlange ervaring als Management Assistent ondersteun ik bedrijven en ondernemers met structuur, efficiëntie en overzicht. Ik ben sterk in agenda- en mailboxbeheer, administratieve taken, documentopmaak (Word/Excel/PowerPoint), het plannen van afspraken en het organiseren van projecten. Ik werk nauwkeurig, denk proactief mee en zorg ervoor dat ondernemers zich kunnen focussen op hun kernactiviteiten. Mijn kracht zit in communicatie, organiseren en het oplossen van problemen voordat ze ontstaan. Diensten die ik aanbied:Agenda- en mailboxbeheerAdministratieve ondersteuningDocumenten opstellen en beherenSocial media planning (basis)Klantcontact via e-mail of chat

Bekijk Profiel

Hazel

HR, loopbaanadviseur, talentontwikkeling
nog geen reviews
Barneveld
€ 70,-

Hazel Smulders – Freelance HR Adviseur | Projectondersteuner | Office Support   Met 18 jaar ervaring in HR, finance en projectbegeleiding bied ik organisaties rust, structuur en persoonlijk leiderschap. ✔️ Ervaren in HR-advies, loopbaanbegeleiding, administratieve processen ✔️ Kracht in het begeleiden van jonge professionals en teams ✔️ Gestructureerd, empathisch, en snel ingewerkt   Beschikbaar voor 16 uur per week – hybride of volledig remote. 📍 Regio Midden-Nederland of online   ➤ Op zoek naar tijdelijke ondersteuning binnen HR, administratie of begeleiding? Neem contact op: 📧 hazelsmulders86@hotmail.nl | 📞 06-46114743

Bekijk Profiel

Lizzy

Communicatieprofessional
nog geen reviews
's-Hertogenbosch
€ 65,-

Ik maak zichtbaar wat jij wil vertellen. Strategie scherp, maar geen tijd voor uitvoering? by liz is jouw creatieve communicatie-sidekick. Ik denk mee in de strategie én zorg voor sterke uitvoering. Ik vertaal verhalen naar content die inspireert en verbindt: visueel én inhoudelijk. Van strategie, social media tot print zorg ik voor uitvoering met gevoel, stijl en scherpte. Zo laat jij je merk stralen van binnenuit.

Bekijk Profiel

Silvia

Administratief specialist
nog geen reviews
Rotterdam
€ 35,-

Ervaren VA met een achtergrond in administratie, zorg en facility. Ik help bedrijven met het stroomlijnen van processen, onboarding van nieuwe medewerkers, training & planning. Met mijn organisatorische vaardigheden en logistiek inzicht ondersteun ik bedrijven of individuen efficiënt en zelfstandig. Mijn specialiteiten: Projectondersteuning & onboardingprocessen Data entry & rapportages Agenda- en planningsbeheer Analyse en optimalisatie van werkprocessen Ik werk volledig remote, gestructureerd en haal energie uit organiseren. Tot juli ben ik beschikbaar voor 10 uur p/w, hierna beschikbaar voor 24 uur p/w. 

Bekijk Profiel

Mathea Helena

Manager non pofit
nog geen reviews
Zeewolde
€ 30,-

Ik heb 20 jaar ervaring in organizational policy, proposals en reports schrijven, zowel als de implementatie van policies en project proposals,  hierdoor weet ik goed in te zien wat relevant is en wat minder relevant is. 

Bekijk Profiel

Judith

Office manager / Sales project coördinator
nog geen reviews
Utrecht
€ 55,-

Omschrijving volgt zsm

Bekijk Profiel