Vind freelancers in Utrecht

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 24 van 51 resultaten

Rutger Dijk

IT Consultancy
nog geen reviews
Den Helder
€ 90,-

Mijn naam is Rutger en ik ben trainer en doe consultancy werk. Ik ben gespecialiseerd in Excel, Power BI, Power Automate en Power Apps. Ik ben iemand met veel creativiteit, precisie,  ik werk snel en denk altijd aan een snel praktisch resultaat. Zo blijft u als klant betrokken in het proces en kunt u rekenen op snel waar voor je geld. U kunt meer informatie vinden op mijn website. Ik ben gestationeerd in Den Helder, maar werk in het gehele land. Ik kom graag met u in contact en sta natuurlijk open voor  Mijn website : www.datainspiration.nl

Bekijk Profiel

Evelien

Allround adminstratief, tekstschrijver
nog geen reviews
Oosterhout
€ 60,-

Hi  Ik ben Evelien en wellicht degene die jou kan helpen in en met jouw bedrijf. Ben jij een kleine of een grote ondernemer die tijd verliest aan administratieve taken Ask Me.  Denk hierbij aan de administratie, agendabeheer, mailbeheer, het uitwerken en plannen van afspraken, facturatie of offertes maken enz. Ik heb ervaring in verschillende branches en een hoop administratieve ervaring maar ook bekend met sturende taken.  Ook vind ik het heerlijk om teksten te schrijven. Blogss over reizen, restaurants, hotels ....... vind ik erg leuk om te maken.  Dus zoek jij nou iemand die dit werk uit jou handen kan nemen zodat jij je kan focussen op dingen die nodig zijn. Neem dan gauw contact met mij op en wellicht kunnen wij voor elkaar wat betekenen.    Hi I'm Evelien and perhaps the person who can help you with your business. Are you a small or large entrepreneur who's wasting time on administrative tasks? Ask me. This includes administration, calendar management, email management, scheduling and planning appointments, invoicing or creating quotes, etc. I have experience in various industries and a wealth of administrative experience, as well as familiarity with management tasks. I also lover writing. I really enjoy creating blogs about travel, restaurants, hotels...... So, if you're looking for someone to take this work off your hands so you can focus on what matters most, contact me soon, and perhaps we can help each other.

Bekijk Profiel

Elvira

Virtual Assistant
nog geen reviews
Amsterdam
€ 45,-

Je bedrijf groeit, maar groeit je administratie net zo hard mee? Met veel ervaring als ondersteuner weet ik hoe snel orde kan verdwijnen als je alles tegelijk probeert te doen. Als Virtual Assistant neem ik tijdrovende maar belangrijke taken op me, zodat  jij je volledig kunt focussen op jouw klanten én de groei van jouw bedrijf. Met mijn duidelijke aanpak, betrouwbaarheid en oog voor detail zorg ik ervoor dat alles soepel loopt. Of het nu gaat om een opgeruimde inbox, een duidelijke planning of soepel lopende processen, ik help je graag om meer overzicht en rust te creëren. Benieuwd hoe ik je kan helpen? Laten we kennismaken, ik denk graag met je mee!

Bekijk Profiel

Olivia

Relatiemanager
nog geen reviews
Weesp
€ 50,-

Hoi en welkom op mijn profiel!  Met een achtergrond in office/community management, HR, commercie, PMO en horeca ondersteun ik bedrijven graag als allround virtual supporter. Ik heb de hogere hotelschool afgerond en tijdens mijn studie in de horeca gewerkt. Inmiddels heb ik ruim vier jaar ervaring bij een adviesbureau, waar ik vanuit mijn afstudeerstage ben doorgegroeid in diverse ondersteunende overhead functies. Ik help ondernemers en organisaties om hun bedrijfsprocessen soepel te laten verlopen. Denk hierbij aan ondersteuning in office management, het schrijven van offertes, HR-taken, het opvolgen van leads of de coördinatie van interne projecten en events. Mijn kracht ligt in procesborging, efficiënt werken, heldere communicatie en snel schakelen. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking: ik zorg voor structuur, kwaliteit en een professionele uitstraling intern en/of richting jouw klanten. Ik werk volledig op afstand, naast mijn huidige loondienstfunctie. Waar ik je bij kan helpen. Office / community:  agenda- en mailbeheer notuleren tijdens (online) meetings bestellen van kantoorartikelen planningen maken (vakantie, vergaderingen) wagenparkbeheer (afspraken onderhoud, APK, bandenwissel) organiseren van bedrijfsevenementen (offertes opvragen, draaiboek, praktische uitvoering) HR / personeelszaken: vacatures opstellen contractbeheer (opstellen, verlengen, beëindigen) verzuimregistratie ondersteuning bij offboarding Commercie / PMO: leads opvolgen en contact onderhouden (maatwerk) offertes opstellen en nabellen projectplanningen maken en bijhouden CRM-systeem beheren en up-to-date houden Goed om te weten Dit is slechts een greep uit de werkzaamheden waarmee ik kan helpen. Heb je iets anders in gedachten? Neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee! Even op een rij Werkervaring opgebouwd als communitymanager met focus op officemanagement, HR en PMO. Vervolgens doorgegroeid naar de functie van relatiemanager. Inzetbaar op afstand. Indien nodig / gewenst kom ik graag een keer naar locatie.  Duidelijke communicatie (Nederlands en Engels). KOR-ondernemer – ik reken geen btw. Tarief Mijn uurtarief ligt tussen de €45 en €55 per uur (btw-vrijstelling i.v.m. KOR). Voor langdurige samenwerkingen zijn pakketprijzen bespreekbaar. Keer koffiedrinken?  Ik kijk uit naar fijne samenwerkingen waarin ik écht iets kan betekenen voor jouw bedrijf. Neem gerust contact op bij vragen of om een (virtueel) kopje koffie te drinken. Tot snel!  

Bekijk Profiel

Mandjy

Virtual Assistant & Projectondersteuner
nog geen reviews
Arnhem
€ 65,-

Structuur. Stabiliteit. Partnerschap. Bij Mandjy’s Work breng ik structuur terug waar jij die kwijt bent – in je werk, je financiën of je leven. Of je nu worstelt met een overvolle inbox, geen overzicht hebt in je administratie of je creatieve processen beter wilt stroomlijnen – ik help je weer grip te krijgen. Ik ben Mandjy, oprichter van Mandjy’s Work. Ooit zat ik zelf midden in de chaos – met een vol hoofd en nul overzicht. Nu help ik anderen om daaruit te komen. Niet als afstandelijke coach, maar als partner naast je. Iemand die meedenkt, meekijkt en samen met jou stappen zet.   ✅ Wat ik voor je kan betekenen: Virtual Assistance & ProjectmanagementVoor ondernemers, artiesten en creatieven die structuur willen aanbrengen in hun werk.✔️ Inbox- en agendabeheer✔️ Planningen, systemen en structuur✔️ Support bij launches, trajecten en creatieve processen✔️ Tijdelijk of structureel projectmanagement – van overzicht tot uitvoering Budgetcoaching & financiële begeleidingVoor mensen die willen leren omgaan met geld, hun administratie willen ordenen of net uit de schulden komen.✔️ Praktische begeleiding én mentale ondersteuning✔️ Persoonlijke budgetplanning✔️ Financieel inzicht en spaardoelen   💬 Mijn werkwijze Ik geloof dat structuur geen straf is, maar vrijheid geeft. Het brengt rust in je hoofd, overzicht in je dagen en grip op je geld. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Of je nu net start met ondernemen, uit de schulden komt of midden in een chaotische fase zit – ik sta naast je als partner. Betrokken, discreet en zonder oordeel.   📩 Interesse? Benieuwd of ik iets voor jou of je project kan betekenen?Stuur me gerust een bericht. Ik denk graag met je mee. Structuur begint hier.

Bekijk Profiel

Wout

Technisch-ecologisch adviseur
nog geen reviews
Amsterdam
€ 50,-

Graag bevind ik mij op het snijvlak tussen techniek en ecologie. Gedurende mijn opleiding aan de TU Delft heb ik ook altijd veel veldwerk gedaan en me bezig gehouden met natuurbescherming en natuurontwikkeling als vrijwilliger bij oa. Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en SOVON. Tijdens mijn dienstverband bij onderzoeksinstituut Deltares lag mijn focus ook op het verbinden van technische- en ecologische oplossingen voor watergerelateerde vraagstukken. Voorbeelden hier van zijn de toepasbaarheid van zeegrasvelden als kustbeschermer, waarbij de vegetatie voor goldemping zorgt en erosie van kustgebieden tegen kan gaan. Ook heb ik me in verschillende schaalmodelprojecten bezig gehouden met blauwalg-problematiek, het transport/de verspreiding van (micro)plastics en het omgaan met zoutindringing in kanalen en rivieren. Daarnaast ben ik in samenwerking met de TU Delft jarenlang bezig geweest met de ontwikkeling van optische meettechnieken voor het kwantificeren en visualiseren van vloeistofstromingen.  Inmiddels combineer ik mijn kennis en ervaring op technisch en ecologisch gebied als eigenaar van EcoFlows, een adviesbureau gevestigd in Amsterdam. Mijn werkzaamheden variëren tussen meer praktische opdrachten in de fauna- en flora-monitoring tot het schrijven van inrichtingsplannen voor natuurontwikkeling en de ontwikkeling van meettechnieken voor stromingsleertoepassingen. Ik blijf me graag ontwikkelen op het gebied van de eco-engineering.

Bekijk Profiel

Pascalle

Assistent Controller
nog geen reviews
Weert
€ 50,-

Met een scherp oog voor detail, een perfectionistische instelling en een sterke werkethiek help ik bedrijven om hun financiële administratie op orde te brengen én te houden. Als ervaren assistent controller ondersteun ik ondernemers bij het up-to-date houden van hun boekhouding, het doen van belastingaangiftes en het opstellen van jaarrekeningen. Ik werk gestructureerd, denk proactief mee en vind het belangrijk dat cijfers kloppen tot achter de komma. Naast mijn nauwkeurigheid ben ik ook graag behulpzaam: ik leg financiële zaken helder uit en denk mee over verbeteringen in de administratieve processen. Waarmee ik je kan helpen: Bijwerken en controleren van administraties Opstellen van BTW-, ICP- en VPB-aangiftes Samenstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen Ondersteuning bij financiële rapportages en analyses Optimalisatie van administratieve processen Ben je op zoek naar een betrouwbare en hardwerkende professional die jouw financiële administratie serieus neemt? Laten we samenwerken!

Bekijk Profiel

KS

VA en online ondersteuner
nog geen reviews
Kerkrade
€ 35,-

Ik ben Kristel, een bewuste, liefdevolle en krachtige vrouw die vanuit haar hart en intuïtie werkt. Met mijn achtergrond in coaching, persoonlijke groei en feminine embodiment ondersteun ik ondernemers en creatieve geesten die verlangen naar meer rust, ruimte en diepe verbinding in hun leven en werk. Ik help jou met praktische taken zoals administratie, social media en planning, zodat jij weer kunt stralen in wat echt belangrijk is. Maar mijn toegevoegde waarde gaat verder dan alleen taken doen: ik breng ook bewustzijn, zachtheid en kracht mee in alles wat ik doe. Zo ontstaat er niet alleen meer overzicht, maar ook meer flow en inspiratie. Ik werk flexibel, met aandacht voor jouw energie en mijn eigen balans, en ik geloof dat werk niet alleen gaat over ‘doen’, maar ook over voelen en zijn. Wil je samenwerken met iemand die niet alleen jouw werk uit handen neemt, maar ook jouw visie en energie ondersteunt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Bekijk Profiel

Alem

Project Coordinator
nog geen reviews
Roermond
€ 50,-

NL (Text in English is below) Ik ben een proactieve en analytische specialist in supply chain & data-analyse, vloeiend in Engels (C1), Russisch (C2) en spreekvaardig in Nederlands (B1). Mijn expertise ligt in Management & Consulting, Financiële processen en Administratieve ondersteuning. Met ervaring bij internationale bedrijven zoals UPS Supply Chain Solutions en DS Smith vertaal ik complexe logistieke en zakelijke uitdagingen naar slimme, efficiënte oplossingen. Mijn specialismen zijn procesoptimalisatie, netwerkontwerp en prestatieverbetering op basis van Lean Six Sigma, Kaizen en duidelijke data-analyses. Ik ben vaardig in het gebruik van Microsoft Office-programma’s (Excel, Word, PowerPoint) en gebruik deze dagelijks om besluitvorming en communicatie te ondersteunen. Zoek je een scherpe en betrouwbare freelancepartner om je operationele prestaties te verbeteren? Dan ben ik beschikbaar! ENI'm a proactive and analytical Supply Chain & Data Analysis Specialist, fluent in English (C1), Russian (C2), and conversational in Dutch (B1). I operate at the intersection of Management & Consulting, Financial Operations, and Administrative Support. With experience at international companies like UPS Supply Chain Solutions and DS Smith, I turn complex logistics and business challenges into smart, efficient solutions. I specialize in process optimization, network design, and performance improvement using Lean Six Sigma, Kaizen, and clear data analysis. I’m proficient in Microsoft Office tools (Excel, Word, PowerPoint), which I use daily to support effective decision-making and professional communication. If you need a sharp, reliable freelance partner to boost your operational performance - I’m ready!  

Bekijk Profiel

Romy

Virtual assistent/appointment setter
nog geen reviews
Almere
€ 30,-

Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting). Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen. Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk. Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!

Bekijk Profiel

Joan

Communicatiemedewerkster
nog geen reviews
Amstelveen
€ 60,-

Ik ben een sociaal en zelfstandig professional met sterke communicatieve vaardigheden. Al 4,5 jaar werk ik als communicatiemedewerker, waarbij ik projecten efficiënt en doelgericht uitvoer. Ik werk hard om mijn doelen te behalen en zet mij volledig in om kwaliteit en resultaat te leveren.

Bekijk Profiel

Vilte

Creative DTP’er
nog geen reviews
Schiedam-Zuid
€ 65,-

I’m a DTP specialist and multidisciplinary designer with over 9 years of experience in print design, prepress, and production workflows using Adobe Illustrator, Photoshop, and InDesign. My background includes creating accurate, print-ready files for packaging, manuals, brochures, and labels, along with expertise in digital proofing, screen printing, sublimation, and transfer methods. I also design digital materials such as newsletters, email templates, and banners. Detail-oriented, dependable, and passionate about quality, I love turning ideas into polished, print-ready designs. I’m currently available for freelance or part-time projects (up to 20 hours a week). If you’re looking for a reliable DTP or graphic designer to bring your ideas to life, let’s connect — I’d be happy to help with your next project!

Bekijk Profiel

Christiaan

Creatieve professional
nog geen reviews
Rotterdam
€ 75,-

Creatieve professional met een passie voor het ontwikkelen van visuele concepten en communicatie-uitingen voor bedrijven en organisaties. Mijn expertise vindt haar oorsprong in het creëren van concepten en visuals voor artiesten, evenementen en clubs, en is verder verfijnd door jarenlange ervaring met het doen van klantgericht grafisch ontwerp, websiteontwikkeling en de verkoop en ontwikkeling van reclameproducten bij een full-service reclamebureau. Vanuit mijn eigen bureau realiseer ik nu impactvolle branding en websites en lever ik print & sign producten aan een diverse klantenpool, altijd met oog voor detail en de lange termijn.

Bekijk Profiel

Roos

Virtual Assistant
nog geen reviews
Lombok
€ 30,-

Ik ben Roos en ik help ondernemers en kleine bedrijven op afstand met het organiseren van hun dagelijkse werkzaamheden. Als Virtual Assistant ondersteun ik bij administratie, planning, e-mailbeheer, klantenservice en social media beheer, zodat jij meer tijd overhoudt om te focussen op groei en resultaat. Ik ben flexibel inzetbaar en ondersteun graag bij kortere projecten of terugkerende taken, ideaal voor ondernemers die behoefte hebben aan een paar uur ondersteuning per week. Of het nu gaat om het bijhouden van je inbox, het plannen van afspraken, beheren van social media of het ondersteunen van projecten, ik zorg dat alles soepel en efficiënt verloopt. Benieuwd hoe ik jouw bedrijf kan ondersteunen? Stuur me gerust een bericht, dan bespreken we samen de mogelijkheden!

Bekijk Profiel

Maarten

Fotograaf / videograaf
nog geen reviews
Delft
€ 50,-

I'm a photographer experienced in fashion, portrait and event photography. My passion for photography began during my architecture studies, where I started with photographing my first portraits and projects and learned to have an eye for detail and composition. I do my work as a photographer with great enthusiasm and passion. As a photographer I am interested in the stories from people and I love to help with capturing these stories and emotions in a visual way. www.maartenjellema.com/portfolio

Bekijk Profiel

ROY

Graphic Designer & 3D Modeling
nog geen reviews
's-Hertogenbosch
€ 50,-

مرحبًا! مزيد من المعلومات مزيد من المعلومات بصري. Photoshop وIllustrator مثل Photoshop وIllustrator AutoCAD After Effects 3ds Max ومؤثرة. شاهد المزيد من المعلومات الهندية لتحقيق أهداف العلامة التجارية وتوقعات العملاء. على تويتر: 🎨 التصميم التجاري للجرافيكي والعلامات ✅ تصميم الشعارات ✅ والهوية ✅ بطاقات العمل ✅ الكتيبات والنشرات مزيد من المعلومات 🖼 تحرير الصور وتعديلها ✅ إزالة الخلفية ✅ تعديل الصور ✅ مزيد من المعلومات 🏗 النمذجة والتصور ثلاثي الأبعاد ✅ النمذجة ثلاثية الأبعاد ✅ مزيد من المعلومات مزيد من المعلومات القيمة الحقيقية من خلال الإبداع والدقة.

Bekijk Profiel

Ismet

Windows Server Beheerder
nog geen reviews
Den Haag
€ 50,-

🍏 Met een bewezen track record van succes sta ik klaar om u te helpen uw doelen te bereiken. Laten we contact opnemen en bespreken hoe ik mijn expertise kan inzetten voor uw project. Neem vandaag nog contact op! ❇️ Meer dan 20 jaar ervaring ✓ Oplossingsgerichte DevOps-expert, gericht op het optimaliseren, stabiel en betrouwbaar maken van uw infrastructuur, met maximale efficiëntie voor uw bedrijf.✓ Ruime ervaring met het ontwerpen, runnen en beheren van complexe systemen en infrastructuren.✓ Belangrijkste aandachtspunten: beveiliging, automatisering, optimalisatie, monitoring en waarschuwingen in cloud- of grootschalige serveromgevingen.✓ Zeer bekwaam - met cloudplatformen zoals MS365, Google Workspace, Azure, AWS en GCP-infrastructuren.

Bekijk Profiel

Antoinette

HR Assistant / Administrative Support
nog geen reviews
Antwerpen
€ 30,-

Hallo! Mijn naam is Antoinette, en ik ben een gemotiveerde en betrouwbare studente Human Resources uit Antwerpen. Ik heb meerdere jaren ervaring in administratief werk, klantenservice en dossierbeheer bij bedrijven zoals SPB Benelux en Zalando. Als freelancer bied ik ondersteuning bij: Administratieve taken (dataverwerking, e-mails, documentbeheer) HR-ondersteuning en personeelsadministratie Vertalen en herschrijven van teksten (Nederlands, Frans, Engels) Klantencommunicatie of online support Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en lever altijd binnen de afgesproken termijn.Ik ben flexibel inzetbaar en help graag bedrijven en particulieren die extra ondersteuning nodig hebben.

Bekijk Profiel

Muhammed

Projectcontroller
nog geen reviews
Ede
€ 70,-

HBO bedrijfskundige projectcontroller met ervaring per direct beschikbaar 

Bekijk Profiel

Johan

Ecommerce specialist
nog geen reviews
Marijenkampen
€ 30,-

Ik ben een allround freelancer met ervaring en interesse in e-commerce, online marketing, ICT-ondersteuning en tekstschrijven. Ik help bedrijven graag met het opzetten of verbeteren van hun online aanwezigheid, het schrijven van pakkende teksten en het bieden van technische ondersteuning. Mijn kracht ligt in mijn brede inzetbaarheid, klantgerichte houding en leergierigheid. Of het nu gaat om social media, webshopbeheer, contentcreatie of basis ICT-taken: ik denk graag mee en lever betrouwbaar werk.

Bekijk Profiel

Kim

Sales manager
nog geen reviews
Maastricht
€ 40,-

Inzetbaar max. 8 uur per week. Thuiswerk

Bekijk Profiel

Brigitte

Office Manager, Secretaresse, HR Assistent
nog geen reviews
Groningen
€ 80,-

Multifunctioneel talent, hardwerkend, energiek en vrolijk met een hands-on mentaliteit. Ik ben op mijn best als ik kan regelen, organiseren en communiceren. En dan het liefst allemaal tegelijk. Ik heb een flexibele instelling en een projectmatige manier van werken, dagelijks met een big smile en met een grenzeloze loyaliteit. Ik werk het liefst zelfstandig met een gezamenlijk doel en wil altijd alles uit mijn werk halen. Per juni 2022 ben ik gestart als ZZP’ er onder de naam Brigitte – Office Superstar. Ik heb inmiddels 10 jaar ervaring als directiesecretaresse, HR medewerker, office manager, event manager, recruiter, managementsassistent, coördinerend secretaresse en bestuurssecretaresse. Ik heb ervaring met veel verschillende computer apps en systemen dus op dat vlak ben ik snel ingewerkt en kan ik eventuele achterstanden op administratief vlak oplossen. Op het gebied van evenementen organisatie kan ik ook worden ingezet, ik heb ervaring met grote teambuildingsdagen, de (hele) organisatie van beurzen, grote bedrijfsborrels/feesten en vergaderingen in alle soorten en maten zowel op locatie als extern. Ook op HR gebied heb ik veel ervaring opgedaan als consultant en intercedent dus klussen als HR-medewerker, HR assistent of recruiter/ werving & selectie of een combinatie zijn ook mogelijk.  Ik ben op zoek naar een nieuwe interim klus per medio januari 2026 voor maximaal 32 uur per week, de dagen zijn hierin bespreekbaar.  Ik heb een heleboel referenties, op aanvraag deel ik die graag met je.  

Bekijk Profiel

Nicole

Virtual Assistant
nog geen reviews
Drunen
€ 30,-

Ik ben een gedreven Virtual Assistant met een achtergrond alsdoktersassistente en ruim 6 jaar ervaring als ondernemer met eeneigen webshop. Ik combineer medische en administratieve kennismet praktische ondernemerservaring om zorgprofessionals enondernemers te ontlasten. Betrouwbaar, flexibel en volledigremote inzetbaar vanuit Spanje.

Bekijk Profiel

Lauri

Sales, administratie, marketing en content
nog geen reviews
Alkmaar
€ 60,-

Hi, Ik ben Lauri Tiedink, jouw creatieve rechterhand. Na jarenlange ervaring in de administratie besloot ik mijn eigen pad te volgen. Ik hou van alles wat met creëren, plannen en organiseren te maken heeft. Of het nu gaat om het bedenken van socialmediacontent, het plaatsen van berichten, of het ontzorgen van ondernemers met inbox- en agendabeheer, ik vind het heerlijk om overzicht te brengen en tegelijk te zorgen dat de online zichtbaarheid niet stilvalt. Mijn kracht zit in de combinatie van creativiteit en structuur: ik denk mee, maak, plan en voer uit. Zo heb jij meer tijd om te doen waar jij écht goed in bent. Opzoek naar iemand die met plezier en enthousiasme te werk gaat? Laten we kennismaken!

Bekijk Profiel
meer profielen laden