
Kirsten
Gemotiveerd, hardwerkend en wil graag extra opdrachten oppakken!

Darren
Momenteel werkzaam in de accountancy

Reinald
Resultaatgerichte en vriendelijke finance professional met ruimte ervaring in interne en externe financiële audits, IT audits, gemeentelijke financiën en administratie. Beschikt over een open en brede blik op organisaties, met het vermogen om zich nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken. Zowel in teamverband als zelfstandig uitstekend inzetbaar en gewent om efficiënt en zorgvuldig te werken binnen complexe en dynamische omgevingen.

Antoinet
Ervaren contentbeheerder met focus op WordPress, SEO en contentpublicatie. Samen met mijn partner Christiaan werk ik als freelance duo volledig remote voor diverse opdrachtgevers. We plaatsen dagelijks content (zoals blogs, promoties, reviews en SEO-pagina’s), optimaliseren webshops en zorgen voor een strakke, consistente opmaak. Daarnaast doen we beiden ook aan copywriting en zijn we goed thuis in Photoshop voor het maken en bewerken van visuele elementen. We zijn flexibel inzetbaar, werken snel en nauwkeurig, en zijn gewend om zelfstandig te opereren binnen vaste formats.
Danny
5 jaar in de corporate wereld gewerkt. 7 jaar totaal in de Media. Zowel voor 200+ medewerkers bedrijven als 20 medewerkers bedrijven gewerkt. Posities gehad zoals Administrateur oplopend tot Financial Controller. Geruime ervaring als Administrateur. Gewend om voor meerdere entiteiten tegelijkertijd te werken. Teamplayer, samen sterk, houdt van aanpakken en opschonen. Ervaring opgedaan in meerdere administratie programmas zoals AFAS/Exact Online. Bekend met maand afsluitingen/jaarafsluitingen. Per direct beschikbaar.

Mark
Met meer dan 30 jaar ervaring in PR en sinds 1996 gespecialiseerd in financiële communicatie, ben ik een gedreven en praktische specialist. Ik combineer kennis uit mijn tijd als Head of Communications bij Fortis Investments en ING Investment Management Europe (nu Goldman Sachs AM) met een journalistieke en marketingachtergrond. Als eigenaar van Sharpe International adviseer en ondersteun ik financiële instellingen, asset managers, banken, fintechs en real estate partijen in de regio Amsterdam / Den Haag bij media- en crisiscommunicatie. Waarom ik nu beschikbaar ben Na jaren aan bureauzijde, waarin ik met een compact team uiteenlopende klanten heb bediend, ben ik beschikbaar voor een interimopdracht binnen een grotere organisatie. Omdat er nu wat ruimte is, maar vooral omdat ik het vak ook van binnenuit wil blijven doen lijkt het me leuk om weer eens samen met andere mensen te werken en ervaringen uit te wisselen. Werken in een groter team, met directe lijnen naar directie of beleid, brengt nieuwe dynamiek en houdt me scherp. Ik breng ervaring mee, kom snel op stoom en neem verantwoordelijkheid waar nodig. Daarbij weet ik hoe ik als externe snel aansluiting vind, ook wanneer de druk al hoog is.

Rihanna
Betrouwbare en leergierige Finance & Control-student beschikbaar voor eenvoudige administratieve ondersteuning. Ik zit in het tweede jaar van mijn studie en help graag ondernemers of kleine bedrijven met terugkerende taken waar u zelf geen tijd voor heeft. Ik bied hulp bij: Invoeren van gegevens in Excel of Google Sheets Bijhouden van bonnetjes, facturen en andere administratie Structuur aanbrengen in financiële documenten Kleine controles of voorbereidend werk voor de boekhouding Ondersteuning bij e-mailbeheer of agenda’s Ik werk netjes, leer snel en communiceer duidelijk. Per direct beschikbaar, ong. 10 uur per week.Op afstand of in (de buurt van) Amsterdam. Heeft u terugkerende taken die u graag uit handen geeft? Stuur me een bericht. ik denk graag met u mee!

Leah
Hallo! Mijn naam is Leah en ik help bedrijven met klantcontact op een manier die rust, duidelijkheid en resultaat uitstraalt. Of het nu gaat om webcare via social media, klantvragen per e-mail of live chat — ik zorg voor een professionele, menselijke afhandeling waarbij de klant zich écht gehoord voelt. 📌 Mijn kracht zit in: Duidelijke en klantgerichte communicatie Snel schakelen en kalm blijven onder druk Oplossingsgericht werken, ook bij complexe klantvragen Creatief denken in klantgerichte oplossingen (out-of-the-box) Vertrouwd met tools als Microsoft Teams, Outlook en Salesforce 🧠 Ik werk graag aan casussen die nét wat meer aandacht vragen: klanten die niet direct geholpen kunnen worden, onduidelijke situaties, of klachten waarbij empathie én actie vereist zijn. Ik denk graag mee over de klantreis en verbeteringen in communicatie. 📍 Beschikbaar voor thuiswerk (ook avonden/weekenden) Ik werk zelfstandig, secuur en met aandacht voor jouw merk of organisatie. Daarnaast leer ik nieuwe systemen snel en pas ik me vlot aan in verschillende teams. Ben jij op zoek naar een stressbestendige professional die op afstand je klanten uitstekend helpt? Dan kom ik graag met je in contact! Hartelijke groet, Leah

Suzanne
Administratief en financieel ondersteuner voor creatieve zzp’ers en kleine ondernemers Hallo! Mijn naam is Suzanne. Ik ben gespecialiseerd in het ondersteunen van creatieve zzp’ers en kleine ondernemers bij hun financiële administratie. Met oog voor detail zorg ik ervoor dat jouw facturen correct worden aangemaakt en tijdig worden verstuurd. Ook houd ik jouw bonnetjes en uitgaven nauwkeurig bij en stuur ik betalingsherinneringen wanneer dat nodig is. Daarnaast lever ik overzichtelijke maandrapportages aan, zodat je altijd inzicht hebt in je financiële situatie. Mijn werkwijze is persoonlijk, duidelijk en betrouwbaar, zodat jij je kunt richten op het laten groeien van jouw bedrijf zonder zorgen over de administratie. Wat ik voor jou kan doen: Facturen maken en versturen Bonnetjes en uitgaven verwerken Betalingsherinneringen opvolgen Maandelijkse financiële rapportages Btw-voorbereiding

Kitty
Met ruim 15 jaar ervaring in (financiële) administratie, personeelszaken en klantgericht werken, bied ik als zelfstandige een betrouwbare en directe meerwaarde voor organisaties die behoefte hebben aan een ervaren backoffice- of HR-professional. Ik ben sterk in factuurverwerking, servicekostenafrekeningen, personeelsadministratie en klantcontact. Mijn kracht ligt in mijn accuratesse, verantwoordelijkheidsgevoel en het snel eigen maken van nieuwe systemen (o.a. Axxerion, PeopleSoft, Delta, Navision). Ik ben beschikbaar voor 24-28 uur per week en werk zowel op locatie als remote. Mijn uurtarief ligt tussen de €60 en €65, afhankelijk van de opdrachtinhoud en duur. Op zoek naar iemand die zelfstandig werkt, snel schakelt en gewoon doet wat nodig is? Dan drinken we graag een digitale koffie.

Jeroen
Na 29 jaar in loondienst, verantwoordelijk voor financiel management, strategie en veranderings management, kan ik trots mededelen dat ik officieel mijn eigen bedrijf ben begonnen: JG Consult@ncy. Ik ben al begonnen bij mijn eerste klant: Interfastfood in Rotterdam.JG Consult@ncy is nu ook in staat om uw organisatie te helpen als u financieel advies of management nodig heeft. Ik ben zeer flexibel en kan op zowel interim basis als projectmatig leveren, wat u het beste uitkomt. Waar is JG Consult@ncy in gespecialiseerd:- Het begeleiden van organisaties en bedrijven door moeilijke financiele veranderingen.- Leiding geven aan uw financiele afdeling, Business Unit, Project of bedrijf met duidelijkheid, ervaring en vertrouwen.- Ik lever optimaal resultaat, voor zowel de korte als lange termijn.Ik kijk er naar uit om samen te werken met bedrijven die op zoek zijn naar groei, herstructureringen of welke ander financiele veranderingen uw bedrijf doormaakt. Ik zorg voor rust en leiderschap zodat u verder kunt met ondernemen of dat dat lastige financiele probleem eindelijk voor u opgelost kan worden. Samengevat, als u een probleem heeft in uw bedrijf of organisatie en u heeft een senior manager nodig om dit op te lossen, aarzel dan niet en neem contact met mij op!

Lydia
Ik ben een integere en strategisch sterke financial met ruim 20 jaar ervaring in control, financiële administratie en rapportage binnen zowel de publieke als de semipublieke sector. Ik breng organisaties overzicht, structuur en scherpte in hun financiële sturing – altijd met oog voor inhoud én samenwerking. Als interim controller ondersteun ik organisaties bij: het opstellen van begrotingen, jaarrekeningen en verantwoordingsinformatie, het verbeteren van de planning & control-cyclus, het ontwikkelen van heldere en bruikbare managementinformatie, procesoptimalisatie Ik heb met succes gewerkt voor o.a. woningcorporaties, welzijnsinstellingen, zorgorganisaties en overheidsdiensten. Mijn kracht ligt in het snel doorgronden van complexe financiële processen, het bieden van scherpe analyses, en het versterken van de financiële functie met duidelijke kaders en betrouwbare informatievoorziening. Ik verbind cijfers aan strategie, en mensen aan processen. Vanuit rust, structuur en loyaliteit help ik organisaties verder.

Wim
Ik ben een zeer ervaren Payroll Consultant/Salarisadministrateur 25 jaar ervaring de de payroll wereld. Ik heb zeer ruime AFAS kennis heb naast mijn werk als Teammanager nog ruimte om remote ondersteuning te bieden bij de salrsverwerking in AFAS. Doordat ik ruim 10 jaar datamigraties heb gedaan voor salarissystemen heb ik ruime ervaring met deze trajecten dus ook voor data imports en -exports, optimalisaties, data correctie etc. kunt u bij mij terecht.

Ruud
Hallo! Ik ben Ruud, 28 jaar, en ik bied professionele ondersteuning op het gebied van belastingaangifte, administratie en Office-toepassingen. Met een HBO-diploma in Fiscaal Recht en Economie en ervaring bij belastingadvieskantoren en een van de grote Nederlandse banken, beschik ik over de expertise om uw financiële processen soepel en nauwkeurig te laten verlopen. Wat ik voor u kan betekenen:- Inkomstenbelastingaangifte (IB) voor particulieren en zzp’ers- Optimaliseren van toeslagen en fiscale voordelen- Professionele ondersteuning bij Excel en Word- Efficiënte data-invoer en financiële rapportages Waarom kiezen voor mij:- Zorgvuldige en gestructureerde werkwijze- Sterke communicatieve vaardigheden- Betrouwbaarheid en discretie Bent u op zoek naar een betrouwbare professional? Neem gerust contact op voor een vrijblijvende kennismaking.

Carla
Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Sijmen
Ervaren subsidieadviseur met een sterke achtergrond in het verkrijgen van internationale subsidies voor Nederlandse organisaties en het managen van internationale projecten.

Maxim
I take care, ownership and control of clients' processes and deliverables in Investor Relations, ESG strategy and reporting, Business Control and FP&A. Professional Expertise: quarterly earnings, investor presentations, integrated annual reporting, corporate and capital market events, analyst and investor engagement, retail and institutional investors, banks, rating agencies, project management. Financial Expertise: FP&A, business control, valuation, KPIs, management reporting. Technical Proficiency: Microsoft Office Suite: Excel, Outlook, PowerPoint, Project Management, Word etc.; Bloomberg; FactSet, Newswire platforms; Reporting systems: Oracle, Workiva and many more.

Bianca
Met meer dan 25 jaar ervaring in het bedrijfsleven in diverse rollen ben ik een gedreven, ondernemende en professionele allrounder. Beschikbaar voor uiteenlopende projecten en opdrachten bij (internationale) bedrijven, met een voorkeur voor financieel gerelateerde opdrachten.

Sergiusz
Cześć, jesteśmy doświadczonymi dekarzami poszukującymi informacji. W międzyczasie

Benjamin
Even voorstellen: Ik ben Benjamin, 23 jaar en woon in Den Haag. Overdag werk ik als boekhouder en in mijn vrije tijd speel ik graag rugby en ga ik naar sportschool. Ik ben rustig van aard, sociaal, meedenkend en flexibel, en ik blijf kalm onder druk. Reizen is een van mijn grote passies. Ik sta open voor nieuwe ervaringen, klaag niet snel en doe altijd wat er van mij gevraagd wordt.

Patrick
Ik ben een enthousiaste, professionele en communicatief vaardige consultant met 20 jaar ervaring binnen diverse gebieden. Niet alleen ben ik in staat uw opdrachten vaardig uit te voeren, tevens denk ik mee met de onderneming.

Elham
I am a seasoned Dutch Certified Accountant (Registeraccountant) with 10+ years experience in the audit mainly focus in the financial services industry. I have an track record in auditing and advisory services, specializing in IFRS, USGAAP, and Dutch GAAP. Started at BDO and later in PwC, I worked with a diverse range of clients, both listed and non-listed, including insurance companies, real estate funds, pension funds, asset managers, finance entities, leasing entities and regular profit entities.My expertise extends to audit, due diligence, and other advisory (finance) engagements within the financial services sector.I graduated from the Nyenrode Business University of Breukelen with a Masters of Accounting and a Postmaster in auditing (RA). Throughout my career, I demonstrated my ability to adapt and excel in international environments. I undertook an assignment in Cyprus, showcasing a global perspective and versatility.In my spare time I am lecturing different courses and like to volunteer in the past for the Red Cross.Furthermore dedicated and trustworthy in relationships, open, genuine and sincere in communication with others.

Madeleine
De afgelopen jaren heb ik als financieel administratief medewerker bij verschillende bedrijven gewerkt en veel werkervaring opgedaan. Ik haal veel voldoening uit het bieden van goede oplossingen en het tevreden stellen van klanten. Servicegerichtheid, oplossend vermogen en zelfstandig werken zijn als financieel administrateur eerste vereisten. Ik heb er veel plezier in om zorg te dragen voor een correcte verwerking van financiële gegevens. Mijn opleiding en werkervaring sluiten goed bij een dergelijke functie aan. Ik heb ervaring met het inboeken van administraties, het verwerken van de salarisadministratie en het uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden. Verder heb ik gewerkt met Exact Online, Snelstart en het salarisprogramma van Loon. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan functioneren.

Burak
Financial met uitgebreide fiscale kennis op nationaal en internationaal niveau.

Maeva
Project Manager / Business Analyst with 11+ years leading global cross-asset financial projects. Equipped with a technical background, an Executive MBA, and strong analytical, adaptability and interpersonal skills.

Abdessalam
Ik ben Abdessalam en hieronder bevinden zich enkele kenmerken/eigenschappen van mij: Resultaat- klantgericht werken en stressbestendigheid zijn een van mijn kenmerken/eigenschappen. Verder ben ik goed in het opbouwen en onderhouden van relaties. Humor kan ik inzetten als middel. Ook kan ik goed anticiperen in verschillende situaties en kan ik goed tegen feedback (zowel ontvangen als geven). Ik sta altijd open voor nieuwe ontwikkelingen en kan mij daar makkelijk op aanpassen.

Cynthia
Enthousiaste, zeer ervaren officemanager/projectassistent. Ruim 18 jaar ervaring met algehele administratieve ondersteuning aan directie en projectleiders van een architectenbureau. Betrouwbaar en secuur.

Itai
Ervaren finance professional met een sterke achtergrond in financiële analyse, rapportage en strategische besluitvorming. Bewezen leiderschap in het aansturen van financiële teams en optimaliseren van bedrijfsprocessen. Analytisch en resultaatgericht met een hands-on mentaliteit.

Shivano
Hulp nodig bij je administratie? Ben jij ondernemer en verlies je kostbare tijd aan je administratie? Laat mij je helpen! - Boekhouding op orde - Facturen en bonnetjes zonder stress - BTW-aangifte en jaarstukken geregeld - Persoonlijk en betrouwbaar contact Of je nu net gestart bent of al jaren onderneemt, ik zorg dat jij je weer kunt focussen op wat je écht leuk vindt: je bedrijf laten groeien.

Tjerk
Allround Administrateur en financieel adviseur.

Egbert
Ik ben een ervaren financial consultant met een achtergrond in zowel de publieke als de private sector. Met mijn expertise op het gebied van financiële planning, strategie en advies help ik bedrijven en ondernemers hun financiële doelen te behalen en duurzame groei te realiseren. Als senior adviseur binnen de Rijksoverheid heb ik diepgaande kennis van interne controles, risicomanagement en financiële processen. Ik breng strategisch inzicht en praktische oplossingen om zowel operationele als strategische financiële vraagstukken aan te pakken. Mijn brede ervaring stelt mij in staat om bedrijven te adviseren bij het optimaliseren van hun financiële structuren en processen. Wat ik voor jou kan betekenen: Financiële planning en strategisch advies Risicoanalyse en interne controle Opzetten en verbeteren van financiële processen Business case analyse en budgettering Optimalisatie van belastingstructuren en financiële systemen Advies bij het opzetten van nieuwe bedrijven en BV's Ik ben gepassioneerd over het vertalen van complexe financiële data naar praktische, begrijpelijke inzichten die bedrijven helpen betere beslissingen te nemen. Mijn doel is om bedrijven te ondersteunen bij het verbeteren van hun financiële gezondheid en groei, met een focus op transparantie en efficiëntie. Met mijn flexibele werkwijze bied ik op maat gemaakte oplossingen die passen bij de specifieke behoeften van jouw bedrijf. Of je nu een start-up bent die net begint of een gevestigd bedrijf dat zijn financiële processen wil optimaliseren, ik ben er om te helpen. Neem gerust contact met me op voor een vrijblijvend gesprek over hoe ik jou kan ondersteunen bij het bereiken van je financiële doelstellingen.

Esmee
Startende freelancer met frisse blik op business & organisatie Ik ben net afgestudeerd in Business Administration en sta klaar om organisaties tijdelijk te ondersteunen op het gebied van finance, marketing, organisatie en bedrijfsvoering. Ik leer snel, werk gestructureerd en denk graag mee over hoe dingen slimmer of efficiënter kunnen. Beschikbaar voor korte opdrachten of projecten, zowel op locatie als remote.

Natasha
Als ervaren freelancer in projectondersteuning en virtueel assistentschap bied ik organisaties administratieve ondersteuning, kantoorbeheer en het plannen en organiseren van werkzaamheden. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en met een proactieve houding, waarbij ik altijd gericht ben op het ontzorgen van opdrachtgevers. Met ruime ervaring in directie- en MT-ondersteuning bied ik professionele ondersteuning van hoge kwaliteit en een betrouwbare aanpak. Ik neem verantwoordelijkheden uit handen en communiceer helder, zodat uw projecten goed gestructureerd verlopen. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar om direct in te springen wanneer dat nodig is. Mijn warme en betrokken werkwijze zorgt ervoor dat tijdelijke administratieve taken en projectcoördinatie soepel verlopen. Heeft uw organisatie behoefte aan tijdelijke ondersteuning bij administratieve taken of projectcoördinatie? Ik denk graag mee en kom uw team versterken.

Jurjen
Hi! Ik ben Jurjen de Haan en heb pas mijn Master Bedrijfskunde aan de RUG voltooid! Momenteel ben ik opzoek naar een geschikte baan en tijdens deze zoektocht verdien ik graag wat bij. Ik heb ervaring m.b.t. administratief werk, financiën en communicatie. Echter ben ik ook altijd te porren voor taken omtrent teksten vertalen, bezorgen, etc. Neem gerust contact op en wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen!

Jeroen
finance professional, met meer dan 30 jaar ervaring in verschillende rollen en opdrachten op het gebied van finance en strategie in bedrijfsleven en non-profit.

Oscar
Met 10 jaar ervaring in finance, strategie, business development en leiderschap ben ik een resultaatgerichte professional met een passie voor het bouwen en opschalen van bedrijven. In de duale rol van CEO / CFO bij Offerte.nl heb ik het bedrijf succesvol door een uitdagende transformatie geleid, waarbij ik winstgevendheid en internationale groei heb gerealiseerd en het bedrijf uiteindelijk aan onze grootste concurrent hebben verkocht. Ik combineer analytisch denken en data-gedreven inzichten met pragmatische besluitvorming voor succesvole groei van business en operatie. Mijn sterkste expertise ligt in finance, waar ik in staat ben om de volledige financiële organisatie op te zetten en te leiden. Van het bouwen van veelzijdige dashboards en rapportages met SQL tot het implementeren van robuuste business control: ik help betere, data-gedreven beslissingen te nemen die bedrijven verder helpen. Tot slot heb ik ervaring in M&A en het ophalen van investeringen.

Jeroy
Hey, mijn naam is Jeroy Jansema en ik ben beschikbaar als administratief medewerker

Thijs
Mijn naam is Thijs en ik help bedrijven groeien door slimme, snelle en betaalbare oplossingen te bieden. Als ondernemer weet ik hoe belangrijk het is om kwaliteit te leveren én door te pakken. Mijn specialiteiten: Bouwen van gebruiksvriendelijke websites (AI-ondersteund of maatwerk) Websitebeheer, hosting en domeinregistratie ChatGPT juist inzetten Klantgerichte support en nazorg Budgets maken of balans lezen. WFT-basis in bezit. Ik hou van helder communiceren, afspraken nakomen en resultaat leveren. Daarbij denk ik graag praktisch mee: snel, efficiënt en zonder onnodig ingewikkeld gedoe.Samenwerken? Stuur gerust een berichtje!

Noah
Ik ben een gemotiveerde en behulpzame professional met een passie voor financiële en administratieve ondersteuning. Met oog voor detail en een gestructureerde werkwijze zorg ik ervoor dat processen soepel verlopen en deadlines gehaald worden. Klantgerichtheid en samenwerken staan bij mij centraal – ik denk graag mee en bied ondersteuning waar nodig om het team vooruit te helpen