Vind freelancers in Amsterdam

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 24 van 58 resultaten

Rutger Dijk

IT Consultancy
nog geen reviews
Den Helder
€ 90,-

Mijn naam is Rutger en ik ben trainer en doe consultancy werk. Ik ben gespecialiseerd in Excel, Power BI, Power Automate en Power Apps. Ik ben iemand met veel creativiteit, precisie,  ik werk snel en denk altijd aan een snel praktisch resultaat. Zo blijft u als klant betrokken in het proces en kunt u rekenen op snel waar voor je geld. U kunt meer informatie vinden op mijn website. Ik ben gestationeerd in Den Helder, maar werk in het gehele land. Ik kom graag met u in contact en sta natuurlijk open voor  Mijn website : www.datainspiration.nl

Bekijk Profiel

Evelien

Allround adminstratief, tekstschrijver
nog geen reviews
Oosterhout
€ 60,-

Hi  Ik ben Evelien en wellicht degene die jou kan helpen in en met jouw bedrijf. Ben jij een kleine of een grote ondernemer die tijd verliest aan administratieve taken Ask Me.  Denk hierbij aan de administratie, agendabeheer, mailbeheer, het uitwerken en plannen van afspraken, facturatie of offertes maken enz. Ik heb ervaring in verschillende branches en een hoop administratieve ervaring maar ook bekend met sturende taken.  Ook vind ik het heerlijk om teksten te schrijven. Blogss over reizen, restaurants, hotels ....... vind ik erg leuk om te maken.  Dus zoek jij nou iemand die dit werk uit jou handen kan nemen zodat jij je kan focussen op dingen die nodig zijn. Neem dan gauw contact met mij op en wellicht kunnen wij voor elkaar wat betekenen.    Hi I'm Evelien and perhaps the person who can help you with your business. Are you a small or large entrepreneur who's wasting time on administrative tasks? Ask me. This includes administration, calendar management, email management, scheduling and planning appointments, invoicing or creating quotes, etc. I have experience in various industries and a wealth of administrative experience, as well as familiarity with management tasks. I also lover writing. I really enjoy creating blogs about travel, restaurants, hotels...... So, if you're looking for someone to take this work off your hands so you can focus on what matters most, contact me soon, and perhaps we can help each other.

Bekijk Profiel

Elvira

Virtual Assistant
nog geen reviews
Amsterdam
€ 45,-

Je bedrijf groeit, maar groeit je administratie net zo hard mee? Met veel ervaring als ondersteuner weet ik hoe snel orde kan verdwijnen als je alles tegelijk probeert te doen. Als Virtual Assistant neem ik tijdrovende maar belangrijke taken op me, zodat  jij je volledig kunt focussen op jouw klanten én de groei van jouw bedrijf. Met mijn duidelijke aanpak, betrouwbaarheid en oog voor detail zorg ik ervoor dat alles soepel loopt. Of het nu gaat om een opgeruimde inbox, een duidelijke planning of soepel lopende processen, ik help je graag om meer overzicht en rust te creëren. Benieuwd hoe ik je kan helpen? Laten we kennismaken, ik denk graag met je mee!

Bekijk Profiel

Olivia

Relatiemanager
nog geen reviews
Weesp
€ 50,-

Hoi en welkom op mijn profiel!  Met een achtergrond in office/community management, HR, commercie, PMO en horeca ondersteun ik bedrijven graag als allround virtual supporter. Ik heb de hogere hotelschool afgerond en tijdens mijn studie in de horeca gewerkt. Inmiddels heb ik ruim vier jaar ervaring bij een adviesbureau, waar ik vanuit mijn afstudeerstage ben doorgegroeid in diverse ondersteunende overhead functies. Ik help ondernemers en organisaties om hun bedrijfsprocessen soepel te laten verlopen. Denk hierbij aan ondersteuning in office management, het schrijven van offertes, HR-taken, het opvolgen van leads of de coördinatie van interne projecten en events. Mijn kracht ligt in procesborging, efficiënt werken, heldere communicatie en snel schakelen. Of het nu gaat om tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking: ik zorg voor structuur, kwaliteit en een professionele uitstraling intern en/of richting jouw klanten. Ik werk volledig op afstand, naast mijn huidige loondienstfunctie. Waar ik je bij kan helpen. Office / community:  agenda- en mailbeheer notuleren tijdens (online) meetings bestellen van kantoorartikelen planningen maken (vakantie, vergaderingen) wagenparkbeheer (afspraken onderhoud, APK, bandenwissel) organiseren van bedrijfsevenementen (offertes opvragen, draaiboek, praktische uitvoering) HR / personeelszaken: vacatures opstellen contractbeheer (opstellen, verlengen, beëindigen) verzuimregistratie ondersteuning bij offboarding Commercie / PMO: leads opvolgen en contact onderhouden (maatwerk) offertes opstellen en nabellen projectplanningen maken en bijhouden CRM-systeem beheren en up-to-date houden Goed om te weten Dit is slechts een greep uit de werkzaamheden waarmee ik kan helpen. Heb je iets anders in gedachten? Neem gerust contact op. Ik denk graag met je mee! Even op een rij Werkervaring opgebouwd als communitymanager met focus op officemanagement, HR en PMO. Vervolgens doorgegroeid naar de functie van relatiemanager. Inzetbaar op afstand. Indien nodig / gewenst kom ik graag een keer naar locatie.  Duidelijke communicatie (Nederlands en Engels). KOR-ondernemer – ik reken geen btw. Tarief Mijn uurtarief ligt tussen de €45 en €55 per uur (btw-vrijstelling i.v.m. KOR). Voor langdurige samenwerkingen zijn pakketprijzen bespreekbaar. Keer koffiedrinken?  Ik kijk uit naar fijne samenwerkingen waarin ik écht iets kan betekenen voor jouw bedrijf. Neem gerust contact op bij vragen of om een (virtueel) kopje koffie te drinken. Tot snel!  

Bekijk Profiel

Mandjy

Virtual Assistant & Projectondersteuner
nog geen reviews
Arnhem
€ 65,-

Structuur. Stabiliteit. Partnerschap. Bij Mandjy’s Work breng ik structuur terug waar jij die kwijt bent – in je werk, je financiën of je leven. Of je nu worstelt met een overvolle inbox, geen overzicht hebt in je administratie of je creatieve processen beter wilt stroomlijnen – ik help je weer grip te krijgen. Ik ben Mandjy, oprichter van Mandjy’s Work. Ooit zat ik zelf midden in de chaos – met een vol hoofd en nul overzicht. Nu help ik anderen om daaruit te komen. Niet als afstandelijke coach, maar als partner naast je. Iemand die meedenkt, meekijkt en samen met jou stappen zet.   ✅ Wat ik voor je kan betekenen: Virtual Assistance & ProjectmanagementVoor ondernemers, artiesten en creatieven die structuur willen aanbrengen in hun werk.✔️ Inbox- en agendabeheer✔️ Planningen, systemen en structuur✔️ Support bij launches, trajecten en creatieve processen✔️ Tijdelijk of structureel projectmanagement – van overzicht tot uitvoering Budgetcoaching & financiële begeleidingVoor mensen die willen leren omgaan met geld, hun administratie willen ordenen of net uit de schulden komen.✔️ Praktische begeleiding én mentale ondersteuning✔️ Persoonlijke budgetplanning✔️ Financieel inzicht en spaardoelen   💬 Mijn werkwijze Ik geloof dat structuur geen straf is, maar vrijheid geeft. Het brengt rust in je hoofd, overzicht in je dagen en grip op je geld. Je hoeft het niet allemaal alleen te doen. Of je nu net start met ondernemen, uit de schulden komt of midden in een chaotische fase zit – ik sta naast je als partner. Betrokken, discreet en zonder oordeel.   📩 Interesse? Benieuwd of ik iets voor jou of je project kan betekenen?Stuur me gerust een bericht. Ik denk graag met je mee. Structuur begint hier.

Bekijk Profiel

Carla

Financieel medewerker/assistent
nog geen reviews
Gemert
€ 55,-

Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Bekijk Profiel

Wout

Technisch-ecologisch adviseur
nog geen reviews
Amsterdam
€ 50,-

Graag bevind ik mij op het snijvlak tussen techniek en ecologie. Gedurende mijn opleiding aan de TU Delft heb ik ook altijd veel veldwerk gedaan en me bezig gehouden met natuurbescherming en natuurontwikkeling als vrijwilliger bij oa. Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten en SOVON. Tijdens mijn dienstverband bij onderzoeksinstituut Deltares lag mijn focus ook op het verbinden van technische- en ecologische oplossingen voor watergerelateerde vraagstukken. Voorbeelden hier van zijn de toepasbaarheid van zeegrasvelden als kustbeschermer, waarbij de vegetatie voor goldemping zorgt en erosie van kustgebieden tegen kan gaan. Ook heb ik me in verschillende schaalmodelprojecten bezig gehouden met blauwalg-problematiek, het transport/de verspreiding van (micro)plastics en het omgaan met zoutindringing in kanalen en rivieren. Daarnaast ben ik in samenwerking met de TU Delft jarenlang bezig geweest met de ontwikkeling van optische meettechnieken voor het kwantificeren en visualiseren van vloeistofstromingen.  Inmiddels combineer ik mijn kennis en ervaring op technisch en ecologisch gebied als eigenaar van EcoFlows, een adviesbureau gevestigd in Amsterdam. Mijn werkzaamheden variëren tussen meer praktische opdrachten in de fauna- en flora-monitoring tot het schrijven van inrichtingsplannen voor natuurontwikkeling en de ontwikkeling van meettechnieken voor stromingsleertoepassingen. Ik blijf me graag ontwikkelen op het gebied van de eco-engineering.

Bekijk Profiel

Pascalle

Assistent Controller
nog geen reviews
Weert
€ 50,-

Met een scherp oog voor detail, een perfectionistische instelling en een sterke werkethiek help ik bedrijven om hun financiële administratie op orde te brengen én te houden. Als ervaren assistent controller ondersteun ik ondernemers bij het up-to-date houden van hun boekhouding, het doen van belastingaangiftes en het opstellen van jaarrekeningen. Ik werk gestructureerd, denk proactief mee en vind het belangrijk dat cijfers kloppen tot achter de komma. Naast mijn nauwkeurigheid ben ik ook graag behulpzaam: ik leg financiële zaken helder uit en denk mee over verbeteringen in de administratieve processen. Waarmee ik je kan helpen: Bijwerken en controleren van administraties Opstellen van BTW-, ICP- en VPB-aangiftes Samenstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen Ondersteuning bij financiële rapportages en analyses Optimalisatie van administratieve processen Ben je op zoek naar een betrouwbare en hardwerkende professional die jouw financiële administratie serieus neemt? Laten we samenwerken!

Bekijk Profiel

KS

VA en online ondersteuner
nog geen reviews
Kerkrade
€ 35,-

Ik ben Kristel, een bewuste, liefdevolle en krachtige vrouw die vanuit haar hart en intuïtie werkt. Met mijn achtergrond in coaching, persoonlijke groei en feminine embodiment ondersteun ik ondernemers en creatieve geesten die verlangen naar meer rust, ruimte en diepe verbinding in hun leven en werk. Ik help jou met praktische taken zoals administratie, social media en planning, zodat jij weer kunt stralen in wat echt belangrijk is. Maar mijn toegevoegde waarde gaat verder dan alleen taken doen: ik breng ook bewustzijn, zachtheid en kracht mee in alles wat ik doe. Zo ontstaat er niet alleen meer overzicht, maar ook meer flow en inspiratie. Ik werk flexibel, met aandacht voor jouw energie en mijn eigen balans, en ik geloof dat werk niet alleen gaat over ‘doen’, maar ook over voelen en zijn. Wil je samenwerken met iemand die niet alleen jouw werk uit handen neemt, maar ook jouw visie en energie ondersteunt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Bekijk Profiel

Alem

Project Coordinator
nog geen reviews
Roermond
€ 50,-

NL (Text in English is below) Ik ben een proactieve en analytische specialist in supply chain & data-analyse, vloeiend in Engels (C1), Russisch (C2) en spreekvaardig in Nederlands (B1). Mijn expertise ligt in Management & Consulting, Financiële processen en Administratieve ondersteuning. Met ervaring bij internationale bedrijven zoals UPS Supply Chain Solutions en DS Smith vertaal ik complexe logistieke en zakelijke uitdagingen naar slimme, efficiënte oplossingen. Mijn specialismen zijn procesoptimalisatie, netwerkontwerp en prestatieverbetering op basis van Lean Six Sigma, Kaizen en duidelijke data-analyses. Ik ben vaardig in het gebruik van Microsoft Office-programma’s (Excel, Word, PowerPoint) en gebruik deze dagelijks om besluitvorming en communicatie te ondersteunen. Zoek je een scherpe en betrouwbare freelancepartner om je operationele prestaties te verbeteren? Dan ben ik beschikbaar! ENI'm a proactive and analytical Supply Chain & Data Analysis Specialist, fluent in English (C1), Russian (C2), and conversational in Dutch (B1). I operate at the intersection of Management & Consulting, Financial Operations, and Administrative Support. With experience at international companies like UPS Supply Chain Solutions and DS Smith, I turn complex logistics and business challenges into smart, efficient solutions. I specialize in process optimization, network design, and performance improvement using Lean Six Sigma, Kaizen, and clear data analysis. I’m proficient in Microsoft Office tools (Excel, Word, PowerPoint), which I use daily to support effective decision-making and professional communication. If you need a sharp, reliable freelance partner to boost your operational performance - I’m ready!  

Bekijk Profiel

Romy

Virtual assistent/appointment setter
nog geen reviews
Almere
€ 30,-

Virtual Assistant & Appointment Setter | Klantgericht, flexibel en proactief Met 7 jaar ervaring in klantgericht werken (waarvan 5 telefonisch) help ik ondernemers en coaches met structuur, overzicht en klantcommunicatie op afstand. Ik ondersteun graag bij administratieve taken, e-mailbeheer, agendabeheer en het inplannen van afspraken (appointment setting). Hoewel ik ruime ervaring heb in telefonisch klantcontact, ligt mijn voorkeur nu bij taken waarin e-mail, planning en structuur centraal staan. Ik ben uiteraard wel flexibel inzetbaar voor incidenteel bellen of afspraken inplannen. Waar ik wél blij van word:- E-mailbeheer & agendabeheer- Plannen van afspraken (B2B/B2C)- Algemene VA-taken en administratieve ondersteuning- Social media ondersteuning (optioneel)- Nog geen ervaring met CRM, maar ik leer snel en sta open om dit te gebruiken als onderdeel van mijn werk. Flexibel inzetbaar tot 24 uur per week (meer uren kunnen bespreekbaar zijn op langer termijn)| Uurtarief: vanaf €25 excl. btw Op zoek naar een zelfstandige, gestructureerde VA die proactief met je meedenkt? Stuur gerust een berichtje!

Bekijk Profiel

Linda

Virtual Assistant
nog geen reviews
Breda
€ 55,-

Hi! Ik, Linda van den Maagdenberg, ben de persoon achter Mint VA. In 2020 had ik stiekem al het idee om met Mint VA te starten. Door het dagelijkse leven verdween het idee toch weer op de achtergrond. Tijdens mijn solo reis in Azië besefte ik dat ik mijn eigen vrijheid wilde structureren. Zelf de regie wil hebben over de locatie van mijn bureau. Zo begon Mint VA weer op te borrelen en ik besloot ervoor te gaan! Met mijn kwaliteiten als een duizendpoot binnen de marketing, communicatie en administratie ben ik ervan overtuigd dat er velen mijn hulp kunnen gebruiken. Ben jij een ondernemer, projecteigenaar, organisatie die wel wat extra handen en ideeën kan gebruiken? Dan kan je een flinke dosis positiviteit, structuur, efficiëntie, creativiteit, oplossingsgerichtheid en hands-on mentaliteit verwachten. Ik geloof dat ondernemers en bedrijven met een frisse blik en zonder belemmeringen moeten kunnen werken. Routineuze en tijdrovende taken kunnen groei en creativiteit in de weg staan. De missie van Mint VA is om structuur en efficiëntie aan te brengen, zodat jij je moeiteloos kan focussen op wat echt belangrijk is: innovatie, strategie en succes.

Bekijk Profiel

Mandy

Virtual Assistant - administratieve ondersteuning
nog geen reviews
Izegem
€ 40,-

Aangename kennismaking!Mijn naam is Mandy, een gepassioneerd lezer met oog voor detail. Naast mama van 3 schatten ben ik een virtual assistant met meer dan 8 jaar ervaring in administratief werk. Gedurende mijn carrière heb ik een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden op me genomen, waaronder contact met klanten en leveranciers, het opstellen van posts voor social media, het beheren van agenda's, het coördineren van vergaderingen, het verwerken van correspondentie zowel NL, FR als ENG én het onderhouden van databases.Met Proficient wil ik graag mijn sterke organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail extra in de verf zetten. Deze stellen me namelijk in staat om efficiënt te werken en deadlines te halen, zelfs in drukke omgevingen. Je leest het goed, ik zei extra. Hiermee bedoel ik dat ik dit voorlopig combineer met mijn huidige job. Ik ben goed bekend met verschillende softwareprogramma's en ben altijd bereid om nieuwe tools en technologieën te leren om mijn werk te optimaliseren. Zo kan ik mijn passie steeds verder laten ontwikkelen.Met veel plezier help ik bedrijven en ondernemers ondersteunen, zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. Mijn doel is dan ook om een betrouwbare en proactieve partner te zijn die waarde toevoegt aan uw team. Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden in te zetten en ook samen met u te groeien en bloeien!

Bekijk Profiel

Aliene

Senior executive assistent
nog geen reviews
Roelofarendsveen
€ 45,-

Met meer dan zeven jaar ervaring als executive assistant (waaronder bij Deloitte) ben ik gespecialiseerd in het ontzorgen van drukke managers. Mijn kracht ligt in het vooruitdenken en het creëren van rust in hectische werkomgevingen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is. Ik werk rustig en secuur, maar schakel snel als dat nodig is. Mijn doel is altijd om niet alleen te ondersteunen, maar om echt mee te denken en te anticiperen op wat er komt. Zo haal ik het beste uit elke werkdag voor jou en je team. Ik ben het liefst bezig met: Agendabeheer en inboxmanagement Reizen en vergaderingen plannen Processen stroomlijnen en administratieve ondersteuning bieden Ondersteuning op directie- en managementniveau Ik werk graag met drukke managers die waarde hechten aan een gestructureerde en betrouwbare partner. Freelancen geeft me de kans om mijn ervaring in verschillende organisaties verder uit te breiden. Als je op zoek bent naar een assistant die altijd een stap vooruit denkt en zorgt dat alles op rolletjes loopt, dan ben ik graag jouw partner in het werk.

Bekijk Profiel

Joan

Communicatiemedewerkster
nog geen reviews
Amstelveen
€ 60,-

Ik ben een sociaal en zelfstandig professional met sterke communicatieve vaardigheden. Al 4,5 jaar werk ik als communicatiemedewerker, waarbij ik projecten efficiënt en doelgericht uitvoer. Ik werk hard om mijn doelen te behalen en zet mij volledig in om kwaliteit en resultaat te leveren.

Bekijk Profiel

Vilte

Creative DTP’er
nog geen reviews
Schiedam-Zuid
€ 65,-

I’m a DTP specialist and multidisciplinary designer with over 9 years of experience in print design, prepress, and production workflows using Adobe Illustrator, Photoshop, and InDesign. My background includes creating accurate, print-ready files for packaging, manuals, brochures, and labels, along with expertise in digital proofing, screen printing, sublimation, and transfer methods. I also design digital materials such as newsletters, email templates, and banners. Detail-oriented, dependable, and passionate about quality, I love turning ideas into polished, print-ready designs. I’m currently available for freelance or part-time projects (up to 20 hours a week). If you’re looking for a reliable DTP or graphic designer to bring your ideas to life, let’s connect — I’d be happy to help with your next project!

Bekijk Profiel

Christiaan

Creatieve professional
nog geen reviews
Rotterdam
€ 75,-

Creatieve professional met een passie voor het ontwikkelen van visuele concepten en communicatie-uitingen voor bedrijven en organisaties. Mijn expertise vindt haar oorsprong in het creëren van concepten en visuals voor artiesten, evenementen en clubs, en is verder verfijnd door jarenlange ervaring met het doen van klantgericht grafisch ontwerp, websiteontwikkeling en de verkoop en ontwikkeling van reclameproducten bij een full-service reclamebureau. Vanuit mijn eigen bureau realiseer ik nu impactvolle branding en websites en lever ik print & sign producten aan een diverse klantenpool, altijd met oog voor detail en de lange termijn.

Bekijk Profiel

Jour-Delyona

Virtueel Assistent (VA)
nog geen reviews
Rotterdam
€ 40,-

Hallo! 👋 Ik ben een gemotiveerde en betrouwbare virtueel assistent, per direct beschikbaar om bedrijven en ondernemers te ondersteunen.Ik help graag met: E-mails beantwoorden en inbox bijhouden Agendabeheer en afspraken plannen Bestanden ordenen en eenvoudige administratie Chat- en berichtafhandeling (geen telefonische verkoop) Ik heb misschien nog geen officiële certificaten of jarenlange ervaring, maar ik ben leergierig, nauwkeurig en communicatief sterk. Ik werk gestructureerd en zorg dat taken netjes en op tijd worden uitgevoerd. Opdrachtgevers kunnen op mij rekenen voor:✅ Betrouwbaarheid✅ Duidelijke communicatie✅ Snel en netjes werk Ik kijk ernaar uit om u te helpen en samen te werken!

Bekijk Profiel

Roos

Virtual Assistant
nog geen reviews
Lombok
€ 30,-

Ik ben Roos en ik help ondernemers en kleine bedrijven op afstand met het organiseren van hun dagelijkse werkzaamheden. Als Virtual Assistant ondersteun ik bij administratie, planning, e-mailbeheer, klantenservice en social media beheer, zodat jij meer tijd overhoudt om te focussen op groei en resultaat. Ik ben flexibel inzetbaar en ondersteun graag bij kortere projecten of terugkerende taken, ideaal voor ondernemers die behoefte hebben aan een paar uur ondersteuning per week. Of het nu gaat om het bijhouden van je inbox, het plannen van afspraken, beheren van social media of het ondersteunen van projecten, ik zorg dat alles soepel en efficiënt verloopt. Benieuwd hoe ik jouw bedrijf kan ondersteunen? Stuur me gerust een bericht, dan bespreken we samen de mogelijkheden!

Bekijk Profiel

Babette

Allround Support Employee
nog geen reviews
Breda
€ 35,-

I’m an all-round support employee with knowledge about different subjects. Whether you’re looking for a virtual assistant, a translator, a sales assistant, a marketeer or a writer. I can and would love to help!    

Bekijk Profiel

Macy

Virtual Assistant
nog geen reviews
Den Haag
€ 37.5,-

Rust. Regie. Ruimte. Dat is waar ik als Virtual Assistant voor sta. Mijn naam is Macy, een regelaar met oog voor detail, structuur en overzicht. Als managementondersteuner/assistent binnen de overheid weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om grip te houden op je planning, helder te communiceren en je werk zo te organiseren dat je tijd overhoudt voor wat er écht toe doet. Met Noted. by Macy ondersteun ik bewuste ondernemers en teams achter de schermen. Ik zorg voor heldere agenda’s, gestructureerde inboxen en overzicht in de week. Of het nu gaat om rust brengen in je backoffice of een volle werkdag stroomlijnen: ik regel het. Met oog voor detail, een proactieve houding en heldere communicatie werk ik zelfstandig en in afstemming. Daarbij respecteer ik altijd de vertrouwelijkheid van informatie en de toon van jouw bedrijf.

Bekijk Profiel

Johan

Support Engineer 1e/2e lijn
nog geen reviews
Rotterdam
€ 40,-

Ervaren ICT-professional beschikbaar voor tijdelijke opdrachten in systeembeheer, servicedesk, Windows-omgevingen, support (1e/2e lijn), en database- of storagebeheer.

Bekijk Profiel

Maarten

Fotograaf / videograaf
nog geen reviews
Delft
€ 50,-

I'm a photographer experienced in fashion, portrait and event photography. My passion for photography began during my architecture studies, where I started with photographing my first portraits and projects and learned to have an eye for detail and composition. I do my work as a photographer with great enthusiasm and passion. As a photographer I am interested in the stories from people and I love to help with capturing these stories and emotions in a visual way. www.maartenjellema.com/portfolio

Bekijk Profiel

ROY

Graphic Designer & 3D Modeling
nog geen reviews
's-Hertogenbosch
€ 50,-

مرحبًا! مزيد من المعلومات مزيد من المعلومات بصري. Photoshop وIllustrator مثل Photoshop وIllustrator AutoCAD After Effects 3ds Max ومؤثرة. شاهد المزيد من المعلومات الهندية لتحقيق أهداف العلامة التجارية وتوقعات العملاء. على تويتر: 🎨 التصميم التجاري للجرافيكي والعلامات ✅ تصميم الشعارات ✅ والهوية ✅ بطاقات العمل ✅ الكتيبات والنشرات مزيد من المعلومات 🖼 تحرير الصور وتعديلها ✅ إزالة الخلفية ✅ تعديل الصور ✅ مزيد من المعلومات 🏗 النمذجة والتصور ثلاثي الأبعاد ✅ النمذجة ثلاثية الأبعاد ✅ مزيد من المعلومات مزيد من المعلومات القيمة الحقيقية من خلال الإبداع والدقة.

Bekijk Profiel
meer profielen laden