
Ruud
Hallo! Ik ben Ruud, 28 jaar, en ik bied professionele ondersteuning op het gebied van belastingaangifte, administratie en Office-toepassingen. Met een HBO-diploma in Fiscaal Recht en Economie en ervaring bij belastingadvieskantoren en een van de grote Nederlandse banken, beschik ik over de expertise om uw financiële processen soepel en nauwkeurig te laten verlopen. Wat ik voor u kan betekenen:- Inkomstenbelastingaangifte (IB) voor particulieren en zzp’ers- Optimaliseren van toeslagen en fiscale voordelen- Professionele ondersteuning bij Excel en Word- Efficiënte data-invoer en financiële rapportages Waarom kiezen voor mij:- Zorgvuldige en gestructureerde werkwijze- Sterke communicatieve vaardigheden- Betrouwbaarheid en discretie Bent u op zoek naar een betrouwbare professional? Neem gerust contact op voor een vrijblijvende kennismaking.

Claudia
Wordt het weer tijd voor uw passie? Ik heb een ruime ervaring binnen diverse office & managementfuncties, mijn professionele service en frisse blik, zorgen ervoor dat ik snel een beeld van uw organisatie en werkzaamheden heb. Ik draag oplossingen aan en kan met het nemen van management-beslissingen uw sparringpartner zijn. Zo doen we beiden waar we sterk in zijn! Door mijn brede interesse en gedrevenheid ben ik inzetbaar in elke branche. Zie ik je snel? Claudia

Carla
Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Sebrina
Ik ben Sebrina, jouw expert voor het organiseren, plannen en beheren van dagelijkse taken, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is. Met een achtergrond in administratie, vastgoed en marketing breng ik structuur, efficiëntie en een persoonlijke touch in elke taak. Of het nu gaat om inbox- of agendabeheer, planning, reisplanning of projectcoördinatie. Ik sta voor je klaar!

Bianca
Tekstcontrole in de breedste zin van het woord Words with Meaning – voor teksten die écht goed voelen! Hi, ik ben Bianca. Freelance tekstredacteur, editor en corrector – voor bedrijven én particulieren. Ik redigeer, corrigeer en controleer teksten. Of je nu een blog schrijft, een boek aan het afronden bent, of eindelijk werk maakt van die online cursus: als het om tekst gaat, help ik je graag. Met een scherp oog voor detail en een juridische achtergrond (ja, ook de lastigste zinnen ontcijfer ik zonder moeite) check ik jouw tekst op spelling, grammatica, stijl en opbouw. Want zeg nou zelf: na drie keer herschrijven zie je zelf die dubbele spatie of rare zin echt niet meer. Tijd dus voor een frisse blik. Wat ik voor je doe? Van een laatste controle tot een volledige redigeerslag – alles is mogelijk. Ik geef heldere feedback, verbeter je tekst waar nodig en zorg dat jouw woorden doen wat ze moeten doen. Je kunt bij mij terecht voor onder andere: - website-teksten - blogs en artikelen - e-books en manuscripten - (online) cursusmateriaal - sollicitatiebrieven - werkgerelateerde documenten - onderzoeksverslagen en scripties - jaarverslagen en rapporten Mijn aanpak? Betrouwbaar, professioneel en altijd met aandacht. Geen dure pakketten of vage uurtarieven. Je betaalt alleen voor de tijd die ik écht aan jouw tekst besteed. Van tevoren spreken we een duidelijke prijs en deadline af (standaard: 7 dagen – spoed? Kan ook!). Waarom ik? Omdat ik net zo van taal houd als jij van jouw project. En omdat ik geloof dat een goedlopende tekst het halve werk is. Klinkt goed? Stuur me gerust een mailtje: info@biancawieman.com. Ik kijk ernaar uit om jouw woorden nét dat beetje extra te geven. Hartelijke groet, Bianca - wordswithmeaning.nl Tekstcorrectie, redactie, proeflezen, tekst nakijken, tekst correctie, editor, tekstcorrector, scriptie

Sil
Interim professional in recruitment, HR & vestigingsmanagement Met jarenlange ervaring binnen de uitzend en HR-branche ben ik inzetbaar als interim recruiter, HR-medewerker of vestigingsmanager. Ik ben resultaatgericht, communicatief sterk en gewend om snel in te stappen in dynamische omgevingen. Of het nu gaat om het opzetten van wervingstrajecten, het begeleiden van instroomen of het aansturen van een team op de werkvloer ik ben gewend om verantwoordelijkheid te nemen en overzicht te creëren. Wat opdrachtgevers over mij zeggen? Dat ik stevig in mijn schoenen sta, snel schakelen combineer met mensgerichtheid, en altijd zorg voor een soepel draaiende operatie. Inzetbaar voor o.a.:✔ Interim recruitment (operationeel of tactisch)✔ HR-administratie & personeelsdossiers✔ Opstarten of tijdelijk aansturen van vestigingen/teams✔ Uitzendbranche & productie-omgevingen Beschikbaarheid: per direct / in overleg

Patricia
Medisch Klantenservicemedewerker met 22 jaar zorgervaring | Gespecialiseerd in medicatie en patiëntcontact Als ervaren apothekersassistente en kwaliteitsassistente breng ik 22 jaar kennis en praktijkervaring mee in de zorgsector. Ik ben klantgericht, medisch onderlegd en gewend om helder en vriendelijk te communiceren met patiënten, mantelzorgers, zorgverleners en artsen. Ik ben beschikbaar als freelancer voor: Medische klantenservice (e-health, patiëntenbegeleiding, medicatievragen) Zorgadministratie of receptverwerking op afstand Kwaliteitscontrole / support binnen medische teams Ik werk met zorg, empathie en nauwkeurigheid – precies wat deze branche nodig heeft.

Shirley
Hallo! Ik ben een freelance data specialist met een achtergrond in datamodellering en een passie voor het helder en bruikbaar maken van informatie. Ik help organisaties met het opschonen, analyseren en visualiseren van data — zodat rommelige spreadsheets veranderen in betrouwbare inzichten. ✅ Wat ik voor je kan doen: Data opschonen en samenvoegen (Excel, CSV, SQL) Dubbele of onvolledige data verwijderen Automatiseren van repeterende taken met Python (Pandas) Eenvoudige visualisaties of dashboards maken (Looker Studio of webgebaseerd) 💻 Tools & kennis: Python (met Pandas, NumPy) SQL en MySQL (relationele databases) HTML, CSS en JavaScript (voor data-presentatie of dashboards) Universitaire achtergrond in Datamodellering Certificaten: Python, SQL, Pandas, Excel, HTML/CSS/JS (W3Schools) 🎯 Mijn aanpak:Betrouwbaar, nauwkeurig, en met heldere communicatie. Geen onnodige complexiteit, maar praktische oplossingen die werken. Op zoek naar iemand die data wél begrijpt én omzet naar waarde? Laten we samenwerken.

Nalinie
Ben je opzoek naar een virtual assistant die betrouwbaar, snel en taalvaardig is? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Met 36 uur per week beschikbaarheid ondersteun ik ondernemers, freelancers en kleine teams met uiteenlopende taken: van e-mailbeheer en agendaplanning tot data entry, klantcontact en eenvoudige schrijftaken. Ik werk nauwkeurig, denk mee en communiceer helder. Daarnaast heb ik een sterk oog voor detail en weet ik hoe belangrijk het is om taken zelfstandig en goed uit te voeren. Waarmee ik je help: E-mail beheer & klantenservice Agendabeheer & afsprakenplanning Data entry & CRM- updates Social media planning (tools zoals Meta, Buffer, Later) Kleine schrijf- en redactiewerkzaamheden (NL & EN) Waarom samenwerken met mij: Snel & zelstandig inzetbaar 36 uur per week beschikbaar Nauwkeurige werkwijze Taalsterk (vloeiend Nederlands, goed Engels) Proactieve houding Opzoek naar langdurige ondersteuning of tijdelijke hulp? Ik help je graag!

Sergiusz
Cześć, jesteśmy doświadczonymi dekarzami poszukującymi informacji. W międzyczasie

Yvar
Ik ben bijna klaar met de opleiding Business Administration & Control Specialist en wil graag wat extra werk doen dat daar relevant aan is. Ook heb ik een sterke intresse in Data Analyse, waar ik graag in verder zou willen studeren. Dus eventuele instapwerkzaamheden daarvoor zijn ook zeker welkom.

Esthy
Hi, Sinds februari 2025 ben ik met veel plezier en enthousiasme begonnen als freelance Virtual Assistant & Projectmanager. Als creatieve duizendpoot voel ik me thuis in een dynamische en uitdagende omgeving en grijp ik uitdagende opdrachten met beide handen aan. Met ervaring in projectmanagement binnen een duurzaam bedrijf en een gemeente & als Virtual Assistant voor verschillende klanten weet ik als geen ander structuur aan te brengen, in contact te staan met klanten en creatieve oplossingen te vinden voor een verscheidenheid aan problemen. Met de uren die ik nog vrij heb, help ik jou (w bedrijf) graag verder in de doelen die jij wil bereiken!

Martine
Als zelfstandig professional ben ik de drijvende kracht die moeiteloos verbinding maakt. Iemand die snel overzicht creëert, relaties onderhoudt, kansen aanvoelt en schakelt tussen strategie en uitvoering. Ik werk gestructureerd én intuïtief – of het nu gaat om administratie, klantcontact, projectondersteuning of het stroomlijnen van processen. Hospitality zit in mijn natuur: ik breng rust, overzicht en een prettige flow in teams en organisaties. Mijn kracht zit in helderheid brengen en lichtheid combineren met daadkracht. Op zoek naar (tijdelijke) versterking op support- of administratief niveau? Dan ben ik er!

Jo-Ann
Freelance Data-Entry & Vertaler | Nederlands & Engels Hallo! Ik ben een gedisciplineerde en nauwkeurige freelancer gespecialiseerd in data-entry en vertalingen. Met mijn sterke werkethiek en oog voor detail help ik bedrijven om gegevens efficiënt te verwerken en documenten foutloos te vertalen. Wat ik bied:✔ Nauwkeurige en snelle data-entry✔ Professionele vertalingen (Nederlands ⇄ Engels)✔ Ervaring met tools zoals ArcGIS & SPSS✔ Zelfstandig en remote inzetbaar Waarom samenwerken met mij?Als freelancer gevestigd in Suriname ben ik flexibel en gewend aan zelfstandig werken. Ik lever kwaliteitswerk en respecteer deadlines, zodat jouw project soepel en zonder zorgen verloopt. Laten we samenwerken!Heb je een project waarvoor je een betrouwbare freelancer zoekt? Neem gerust contact met me op!

NextAssistant mien
NextAssistant biedt slimme, professionele ondersteuning op afstand aan ondernemers en bedrijven die willen groeien zonder te verdrinken in dagelijkse taken. Van agendabeheer tot klantcommunicatie, van administratie tot contentplanning wij nemen werk uit handen zodat jij je kunt richten op wat écht telt. Met oog voor detail, efficiëntie en een persoonlijke aanpak, is NextAssistant jouw digitale rechterhand. Betrouwbaar, flexibel en altijd één stap vooruit. Wij bieden virtual support op maat, zodat jij meer rust, focus en tijd overhoudt voor je business.

Patrícia
Electrical engineer experienced in sales, solar energy, maintenance planning and administration tasks. I hold a working permit in the Netherlands and I live in Rotterdam.

Anneloes
Welkom bij Loes op Orde! Ik ben Anneloes, administratieve duizendpoot voor webshops en (online) ondernemers. Ben jij liever bezig met je producten dan met je papierwerk? Ik zorg voor structuur, overzicht en tijdwinst door jouw administratie slim en efficiënt te organiseren. Mijn diensten: - online klantenservice - verwerken van jouw facturen en bonnetjes - voorraad- en orderadministratie - BTW aangifte Waarom kiezen voor Loes op Orde? - Persoonlijk contact - Flexibel inzetbaar - Digitale werkwijze Nieuwsgierig of we een match zijn? Neem contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking!

Baraa
ICT Nerd met passie voor slimme en veilige oplossingen.Sterk analytisch, oplossingsgericht en hands-on. Ervaring met netwerken, VPN's, firewalls, scripting en automatisering. Altijd scherp op details en veiligheid, met oog voor gebruiksvriendelijkheid en betrouwbaarheid.

Chimène
Een flexibele, betrouwbare en communicatieve jonge dame die haar carrière uit wilt laten bloeien. Collab: chimenejoy@hotmail.com

yolande
Ervaren Teamleider | Specialist in Organisatie & Planning | Remote Werk Als gedreven teamleider met meerdere jaren ervaring in het organiseren en plannen van projecten, help ik teams efficiënt en doelgericht te werken, ook volledig op afstand. Mijn kracht ligt in het structureren van werkprocessen, het motiveren van mensen en het bewaken van deadlines, zodat projecten soepel en succesvol verlopen. Ik ben gewend om remote te werken met diverse teams en maak daarbij optimaal gebruik van tools zoals Slack, Trello, Microsoft Teams en Zoom. Communicatie en transparantie staan bij mij centraal, waardoor ik snel inzicht krijg in uitdagingen en proactief kan bijsturen. Mijn expertise: Team aansturen en motiveren (on- en offline) Planning en projectorganisatie Efficiënte werkprocessen inrichten Heldere communicatie en rapportage Ervaring met remote samenwerkingstools Ik zoek opdrachten waarin ik mijn organisatorische skills en leiderschap kan inzetten om teams op afstand beter te laten presteren. Heb je een project dat structuur en daadkracht nodig heeft? Laten we samenwerken!

Farah
Hi allemaal, Mijn naam is Farah Aoulad en ik help zelfstandig ondernemers zoals jij met het opvolgen van berichten, klantvragen en het inplannen van kennismakingscalls. Ik ben net gestart als appointment setter/virtueel assistent en heb tijd beschikbaar op de dinsdag, donderdag en weekenden. Heb je hulp nodig met je inbox, leads of agenda? Ik help graag op freelancebasis en denk vrijblijvend met je mee. Hopelijk hoor ik snel van je!

Emre
I am an analytical and motivated graduate in Information Science from Utrecht University. I specialize in translating complex information problems into clear, user-friendly solutions, with a focus on both technology and usability. My experience includes data analysis, UX research, and software testing based on use cases and requirements. I work in a structured way, communicate clearly, and enjoy solving practical IT challenges in collaborative environments.

Nick
Met mijn bedrijf Nick Jansen ICT begrijp ik dat de computer, netwerk en alles eromheen essentieel is voor een efficiënte en veilige bedrijfsvoering. Dit noem ik de ICT-Infrastructuur. Ik bied een breed scala aan diensten om jouw bedrijf optimaal te ondersteunen. Of het nu gaat om werkplekbeheer, cloud inrichting of beveiligingsmaatregelen. Ik lever oplossingen die afgestemd zijn op jouw specifieke behoeften. Naast het leveren van hard en software, geef ik advies, bied ik back-up en herstelopties aan en verzorg ik trainingen om jou en/of je team digitaal up-to-date te houden. Ontdek hoe ik jouw ICT kunnen versterken en vereenvoudigen!

Rached
Hallo! Mijn naam is Rached Aaden. Ik ben een jonge, gemotiveerde freelancer met ervaring in klantenservice, data-invoer en contentwerk. Daarnaast heb ik ook creatieve skills: ik maak marketing visuals, bouw websites en denk mee over online zichtbaarheid. Wat ik aanbied: Klantenservice & Chatondersteuning – professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht Data-invoer & administratieve taken – snel en nauwkeurig Marketing visuals – flyers, posts en content voor socials Websites bouwen – eenvoudige websites maken via platforms zoals Wix Social media ondersteuning – posts plannen, contentkalenders, basis advertenties Ik werk zelfstandig, denk mee met de klant en ben op korte termijn beschikbaar. Korte of eenmalige opdrachten zijn geen probleem – ik ben flexibel en betrouwbaar. Laat me weten hoe ik jou kan helpen! Met vriendelijke groet, Rached Aaden

Floris
Hallo! Mijn naam is Floris Ruitenbeek en ik ben een gemotiveerde freelancer die klaarstaat om u te ondersteunen bij diverse taken snel, nauwkeurig en met een prettige samenwerking. Ik ben inzetbaar voor onder andere: Administratief werk en data entry Tekstbewerking, nalezen en lichte vertaalopdrachten (Nederlands ↔ Engels) Klantenservice via e-mail of chat Simpele contentcreatie met tools zoals Canva of ChatGPT Wat opdrachtgevers aan mij waarderen: ✅ Betrouwbaar, professioneel en goed bereikbaar ✅ Leergierig en snel wegwijs in nieuwe systemen ✅ Communicatief sterk en klantvriendelijk ✅ Flexibel beschikbaar, ook op korte termijn Ik werk volledig vanuit huis en sta open voor zowel tijdelijke als langdurige samenwerkingen. Of u nu iemand zoekt die werk uit handen neemt, structuur aanbrengt of gewoon meedenkt: ik help graag. Stuur gerust een bericht, dan bespreken we wat ik voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet,Floris Ruitenbeek

Linda
Hi! Ik, Linda van den Maagdenberg, ben de persoon achter Mint VA. In 2020 had ik stiekem al het idee om met Mint VA te starten. Door het dagelijkse leven verdween het idee toch weer op de achtergrond. Tijdens mijn solo reis in Azië besefte ik dat ik mijn eigen vrijheid wilde structureren. Zelf de regie wil hebben over de locatie van mijn bureau. Zo begon Mint VA weer op te borrelen en ik besloot ervoor te gaan! Met mijn kwaliteiten als een duizendpoot binnen de marketing, communicatie en administratie ben ik ervan overtuigd dat er velen mijn hulp kunnen gebruiken. Ben jij een ondernemer, projecteigenaar, organisatie die wel wat extra handen en ideeën kan gebruiken? Dan kan je een flinke dosis positiviteit, structuur, efficiëntie, creativiteit, oplossingsgerichtheid en hands-on mentaliteit verwachten. Ik geloof dat ondernemers en bedrijven met een frisse blik en zonder belemmeringen moeten kunnen werken. Routineuze en tijdrovende taken kunnen groei en creativiteit in de weg staan. De missie van Mint VA is om structuur en efficiëntie aan te brengen, zodat jij je moeiteloos kan focussen op wat echt belangrijk is: innovatie, strategie en succes.

Steven
Loop je vast? Ik barst van de ideeën. Dit kunnen alledaagse taken zijn, of je website scoort niet voldoende in Google. En die PowerPoint presentatie had al af moeten zijn? Of misschien alleen even sparren, twee weten tenslotte meer dan één. Samen zetten we je uitdagingen om in werkbare oplossingen!Neem gerust contact op, Ik hoor het graag en denk altijd mee.

Juliëtte
Managementassistent met oog voor structuur, efficiëntie en resultaat Ben je op zoek naar iemand die orde schept in de chaos, structuur aanbrengt in processen en zorgt dat alles achter de schermen soepel verloopt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Als ervaren management assistent ondersteun ik met een breed scala aan taken. Ik ben sterk in organiseren, structureren en het beheren van financiële administratie. Mijn kracht ligt in het overzicht bewaren, snel schakelen en zorgen dat deadlines worden gehaald—zonder dat je er zelf nog omkijken naar hebt. Wat ik voor jou kan betekenen: Agendabeheer en e-mailbeheer Financiële administratie, facturatie en boekhoudondersteuning Plannen van events, reizen of projecten Structuur aanbrengen in documenten en processen Of het nu gaat om een tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking, ik zorg voor rust, overzicht en een professionele afhandeling van jouw backoffice-taken. Samenwerken? Laten we kennismaken en kijken hoe ik jou kan ontzorgen.

Corné
Hi! Mijn naam is Corné en sinds kort ben ik beschikbaar als een Online Business Manager met meer dan 9 jaar ervaring in Administratie, Klachtbeheer, Backoffice optimalisatie, Data verwerking en Klantcontact. Het leveren van kwalitatief werk en een uitstekende klantbeleving heeft bij mij de hoogste prioriteit. In eerdere functies bij bedrijven ben ik verantwoordelijk geweeest voor behandelen en verwerken van ingewikkeldere klantzaken alsmede voor het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor nieuwe medewerkers, het optimaliseren van backoffice processen en het verbeteren van de klantervaring op de website en tijdens de contactmomenten. Ik ben in staat om een hoge quantiteit in werk aan te leveren terwijl er niet wordt ingeleverd op kwaliteit. Door mijn interesse in een breed scala aan onderwerpen ben ik in staat nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken en ben daardoor vrijwel direct van toegevoegde waarde bij nieuwe projecten. Ik kijk ernaar uit om tijdens een digitale kennismaking mijn eerdere ervaring en een potentiele samenwerking te bespreken.

Jade
Heb jij als ondernemer continu een tekort aan tijd? Heb je het gevoel dat je administratie, e-mailbeheer of planning je te veel tijd kost – tijd die je liever aan je bedrijf of klanten besteedt? Dan help ik je graag als jouw Virtueel Assistent! Wat ik voor jou kan betekenen: E-mailbeheer en agendabeheer • Klantenservice en opvolging van leads • Boekhoudkundige taken en facturatie • Socialmedia-ondersteuning (planning, content plaatsen) • Data-invoer, research en algemene administratie. Waarom kiezen voor mij? Betrouwbaar en discreet: ik werk met aandacht voor detail en respect voor jouw privacy • Proactief en zelfstandig: ik denk mee en neem werk uit handen zonder dat jij erom hoeft te vragen • Flexibel inzetbaar: van een paar uur per week tot structurele ondersteuning • Niet geheel onbelangrijk, ik heb een gezellige babbel wat helpt bij een warm contact met uw klanten. Mijn missie: jou als ondernemer meer rust, overzicht en tijd geven om te focussen op wat jij het liefste doet. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Stuur me een bericht voor een vrijblijvende kennismaking. Tot snel!

Remco
Ruim 8 jaar werkzaam in diverse online web/ app oplossingen

Nikki
Virtueel Assistent | Administratie & Klantenservice Ben jij ondernemer en verlies je kostbare tijd aan e-mails, afspraken of klantvragen? Ik help je graag. Als Virtueel Assistent ondersteun ik je op afstand met administratieve taken en klantenservice, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: je bedrijf laten groeien. Diensten die ik aanbied: Beheren van e-mails en agenda’s Afspraken plannen en klantcommunicatie Facturen maken en versturen Klantenservice via e-mail, chat of social media Betrouwbaar, snel in communicatie en professioneel. Beschikbaar voor losse opdrachten of op wekelijkse basis. Stuur gerust een bericht om samen te kijken hoe ik jou kan ondersteunen.

Mandy
Aangename kennismaking!Mijn naam is Mandy, een gepassioneerd lezer met oog voor detail. Naast mama van 3 schatten ben ik een virtual assistant met meer dan 8 jaar ervaring in administratief werk. Gedurende mijn carrière heb ik een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden op me genomen, waaronder contact met klanten en leveranciers, het opstellen van posts voor social media, het beheren van agenda's, het coördineren van vergaderingen, het verwerken van correspondentie zowel NL, FR als ENG én het onderhouden van databases.Met Proficient wil ik graag mijn sterke organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail extra in de verf zetten. Deze stellen me namelijk in staat om efficiënt te werken en deadlines te halen, zelfs in drukke omgevingen. Je leest het goed, ik zei extra. Hiermee bedoel ik dat ik dit voorlopig combineer met mijn huidige job. Ik ben goed bekend met verschillende softwareprogramma's en ben altijd bereid om nieuwe tools en technologieën te leren om mijn werk te optimaliseren. Zo kan ik mijn passie steeds verder laten ontwikkelen.Met veel plezier help ik bedrijven en ondernemers ondersteunen, zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. Mijn doel is dan ook om een betrouwbare en proactieve partner te zijn die waarde toevoegt aan uw team. Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden in te zetten en ook samen met u te groeien en bloeien!

Anne
Zoekt u iemand die accuraat werkt, netjes en op tijd? Ik voer uw opdracht graag voor u uit!

Anna
Provided primary customer support to customersCustomer Problem Solving Maintained customer satisfaction with forward-thinking strategiesfocused on addressing customer needs and resolving concerns.Collected customer feedback and made process changes to exceedcustomer satisfaction goal.Answered constant flow of customer chat and email with minimal wait timeProcess all the order from the customer via CRM (Dynamics 365) and via CORA, assist the customer during all the process (from order to shipment) provide SW license, invoice, commercial invoice using QAD and EXCEL, assist the customer with issues and solve the problem with minimal wait time

Abdessalam
Ik ben Abdessalam en hieronder bevinden zich enkele kenmerken/eigenschappen van mij: Resultaat- klantgericht werken en stressbestendigheid zijn een van mijn kenmerken/eigenschappen. Verder ben ik goed in het opbouwen en onderhouden van relaties. Humor kan ik inzetten als middel. Ook kan ik goed anticiperen in verschillende situaties en kan ik goed tegen feedback (zowel ontvangen als geven). Ik sta altijd open voor nieuwe ontwikkelingen en kan mij daar makkelijk op aanpassen.

Ray
Ik ben een ervaren freelance boekhouder, gespecialiseerd in het ondersteunen van ZZP’ers en kleine ondernemers met hun financiële administratie. Ben je op zoek naar een betrokken en professionele freelance boekhouder die met je meedenkt? Ik help ZZP’ers en kleine bedrijven met hun volledige administratie, zodat jij je kunt richten op je onderneming. Met jarenlange ervaring in de financiële administratie bied ik ondersteuning op maat. Denk aan: Inrichten en bijhouden van je boekhouding BTW-aangiften en inkomstenbelasting Jaarafsluiting en rapportages Advies over fiscale mogelijkheden en structuur Tijdelijke ondersteuning bij drukte of ziekte Ik werk op freelancebasis, dus zonder vaste verplichtingen. Je schakelt me in wanneer je hulp nodig hebt — flexibel, duidelijk en zonder verrassingen achteraf. Neem vrijblijvend contact met me op om te bespreken wat ik voor jouw onderneming kan betekenen.

Stephanie
Hoi ik ben Stephanie. Ik ben een allround creator en administratieve ondersteuner.

Cynthia
Enthousiaste, zeer ervaren officemanager/projectassistent. Ruim 18 jaar ervaring met algehele administratieve ondersteuning aan directie en projectleiders van een architectenbureau. Betrouwbaar en secuur.

Silvia
Ervaren VA met een achtergrond in administratie, zorg en facility. Ik help bedrijven met het stroomlijnen van processen, onboarding van nieuwe medewerkers, training & planning. Met mijn organisatorische vaardigheden en logistiek inzicht ondersteun ik bedrijven of individuen efficiënt en zelfstandig. Mijn specialiteiten: Projectondersteuning & onboardingprocessen Data entry & rapportages Agenda- en planningsbeheer Analyse en optimalisatie van werkprocessen Ik werk volledig remote, gestructureerd en haal energie uit organiseren. Tot juli ben ik beschikbaar voor 10 uur p/w, hierna beschikbaar voor 24 uur p/w.

Anneke
Hi! Leuk dat je dit leest! Hieronder alvast kort wat over mijzelf:Ik - Anneke - ben de drijvende kracht achter Zoiets Werkt! Ik kan je helpen door opties te geven, of ze juist helpen weg te nemen. Ik ben breed inzetbaar, heb altijd een positieve blik op de zaak (en het leven!) en ben er van overtuigd dat er altijd iets is wat werkt. Dat Zoiets werkt! * Ik ben een creatieve allrounder die goed de weg weet in communicatie, met een blik op marketing, de grafische kant belicht, maar ook weet hoe het overkomt op de ontvanger. En dat allemaal projectmatig gemanaged. Ik kan je helpen met (web)teksten, artikelen, productpagina’s, (product)vertalingen, maar ook met project- of administratieve klussen. * Je kunt rekenen op veel flexibiliteit, positiviteit en een prettige samenwerking. Ik denk met je mee, maak de vraag helder en kom graag samen tot een mooi eindresultaat op je vraag. * Verder heb ik een enorme liefde voor buiten, hiken in de bergen, camperen, maar ook tuinieren, klussen, ontspullen, businessmom en bewust leven. En dat met een cappuccino in de zon! Tot zover hoe Zoiets werkt voor mij, ik ben benieuwd hoe Zoiets voor jou kan werken! Ben je geïnteresseerd geworden? Stuur me een berichtje en dan maken we een afspraak! Tot een (digitale) koffie!Anneke

Shivano
Hulp nodig bij je administratie? Ben jij ondernemer en verlies je kostbare tijd aan je administratie? Laat mij je helpen! - Boekhouding op orde - Facturen en bonnetjes zonder stress - BTW-aangifte en jaarstukken geregeld - Persoonlijk en betrouwbaar contact Of je nu net gestart bent of al jaren onderneemt, ik zorg dat jij je weer kunt focussen op wat je écht leuk vindt: je bedrijf laten groeien.

Aliene
Met meer dan zeven jaar ervaring als executive assistant (waaronder bij Deloitte) ben ik gespecialiseerd in het ontzorgen van drukke managers. Mijn kracht ligt in het vooruitdenken en het creëren van rust in hectische werkomgevingen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is. Ik werk rustig en secuur, maar schakel snel als dat nodig is. Mijn doel is altijd om niet alleen te ondersteunen, maar om echt mee te denken en te anticiperen op wat er komt. Zo haal ik het beste uit elke werkdag voor jou en je team. Ik ben het liefst bezig met: Agendabeheer en inboxmanagement Reizen en vergaderingen plannen Processen stroomlijnen en administratieve ondersteuning bieden Ondersteuning op directie- en managementniveau Ik werk graag met drukke managers die waarde hechten aan een gestructureerde en betrouwbare partner. Freelancen geeft me de kans om mijn ervaring in verschillende organisaties verder uit te breiden. Als je op zoek bent naar een assistant die altijd een stap vooruit denkt en zorgt dat alles op rolletjes loopt, dan ben ik graag jouw partner in het werk.

Linda
Ik ben Linda de Korte, oprichter van Liva Support, en heb een indrukwekkende carrière opgebouwd in zowel de evenementenbranche als de uitvaartsector. Met meer dan tien jaar ervaring in de uitvaartbranche en mijn achtergrond als locatiemanager, combineer ik strategisch inzicht met een empathische en professionele aanpak. Als locatiemanager en klantenmanager bij een middelgrote uitvaartorganisatie heb ik een unieke combinatie van kennis en vaardigheden ontwikkeld. Dankzij mijn jarenlange ervaring binnen én buiten de uitvaartbranche bied ik organisaties praktische ondersteuning en een proactieve samenwerking. Hierdoor ben ik een betrouwbare schakel binnen diverse processen en zorg ik ervoor dat u zich volledig kunt richten op uw kerntaken. Met Liva Support kiest u voor een Virtueel Assistent die niet alleen processen optimaliseert, maar ook een juiste balans weet te vinden tussen strategisch inzicht en een warme, persoonlijke aanpak. Mijn expertise en betrokkenheid maken mij tot een deskundige en betrouwbare samenwerkingspartner.

Natalia
Hallo, ik ben Natalia. Ik heb ervaring in administratie, klantendienst, e-mailbeheer en het verwerken van lijsten. Daarnaast ontwerp ik ook affiches en pamfletten. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en help ondernemers graag met hun dagelijkse taken.

Assist by Evania
Mijn naam is Evania en ik ben het gezicht achter Assist by Evania. Als Virtueel Assistent én Lifestyle Coach bied ik ondernemers praktische ondersteuning én mentale ruimte. Samen zorgen we voor overzicht, balans en groei – zowel in je bedrijf als in je persoonlijke leven. Virtueel Assistent: E-mailbeheer (inbox opruimen, klantmails beantwoorden) Agendabeheer Klantcontact (via e-mail, WhatsApp of DM) Administratieve ondersteuning Inplannen van social media berichten (optioneel) Lifestyle Coaching: Met mijn achtergrond in sociaal werk en mijn ervaring in begeleiding bied ik ook persoonlijke ondersteuning op het gebied van: Stress & balans Structuur in je werkdag Grenzen aangeven en prioriteiten stellen Ik werk zelfstandig, denk met je mee en ben beschikbaar vanaf 4 uur per week. Alles verloopt online en op maat, afgestemd op jouw behoeften.

Vinod Khargi
Ik ben een energieke en resultaatgerichte professional met een sterke passie voor de offshore-industrie. Dankzij mijn brede ervaring binnen diverse logistieke disciplines ben ik een betrouwbare en waardevolle schakel in complexe projectomgevingen. Collega’s omschrijven mij als een proactieve teamspeler die initiatief neemt en weet wanneer hij moet handelen. Binnen dynamische organisaties sla ik bruggen tussen afdelingen en zorg ik voor een soepele samenwerking binnen grootschalige projecten. Stakeholders kunnen op mij rekenen voor het bewaken van de consistentie, coördinatie en uitvoering van cruciale activiteiten. Stressvolle situaties en hoge werkdruk hebben geen invloed op mijn prestaties of positieve instelling. Ik lever graag een concrete bijdrage aan het behalen van bedrijfsdoelen, waarbij ik altijd streef naar kwaliteit en het nakomen van afspraken.

Celine
Als creatieve allrounder heb ik een brede expertise en ondersteun ik waar nodig. Ik kan snel schakelen tussen diverse taken en leef me moeiteloos in in de opdracht en het bedrijf. Of het nu gaat om het creëren van een sterke branding, het managen of ondersteunen van een creatief project (van A tot Z), het oppakken van relatiebeheer of ondersteuning bij agendabeheer en andere administratieve taken. Met een flinke dosis Rotterdamse mentaliteit, heldere communicatie en een scherp oog voor detail zorg ik dat jouw plannen niet op de plank blijven liggen, maar tot in de puntjes worden uitgevoerd.

Jamie
Als gepassioneerde Virtual Assistant help ik ondernemende ouders, ondernemers en drukke professionals om tijd vrij te maken voor wat écht belangrijk is: familie, zelfzorg en werkplezier! Of je nu hulp nodig hebt bij administratieve taken, het beheren van je online aanwezigheid of het organiseren van je to-do lijst, ik sta klaar om je te ontzorgen. Met een achtergrond in administratie en een frisse, vrolijke benadering van alles wat ik doe, zorg ik ervoor dat je je kunt concentreren op wat jij het liefst doet. Mijn klanten waarderen mijn betrouwbaarheid, mijn organisatorische vaardigheden en de zorg waarmee ik hun bedrijf ondersteun. Klaar om je werkdruk te verlichten? Laten we samenwerken en de balans in je leven herstellen!

Nezaket
Ik ben Nezaket Akbulut, een ervaren HR-professional met een sterke basis in HR-administratie en procesondersteuning. Ik werk gestructureerd, communiceer helder en ben betrouwbaar in mijn afspraken. Mijn interesse ligt in brede HR-thema’s, waarbij ik graag meedenk en ontzorg.

Oussama
Curriculum Vitae Name: Oussama Aoulad-Lhaj Date of Birth: 06-07-1995 Place of Birth: Amsterdam Nationality: Dutch Address: Burgemeester van Leeuwenlaan 30-4, 1064 KT, Amsterdam Phone: 0629119714 E-mail: oussama_aouladlhajjj@hotmail.com Marital Status: Unmarried Driver's License: B Education • Propedeuse Business IT & Management (HBO), Hogeschool Inholland, Diemen (Completed) • Business IT & Management (HBO), Hogeschool Inholland, Diemen (Not yet completed) • Assistant Accountant, Level 4, ROC Tempelhofstraat (Completed) • Assistant Accountant, Level 3, ROC Maalderij (Completed) • VMBO Theoretical, Marcanti College, Amsterdam (Completed) Work Experience • 2022–2024: XO Hotel Park West (Freelance Receptionist) • 2022: Consulex (Freelance Administrative Assistant) • 2022: Holiday Inn Sloterdijk (Freelance Receptionist) • 2021–2022: Sportcafé The Champ (Manager) • 2019–2020: Manpower at KLM (Baggage Attendant) • 2016–2018: Acostar Hotel (Hotel Receptionist) • 2015–2016: Restaurant Sefa (Waiter/Staff) • 2015: CSU at ABN AMRO/H&M (Cleaner) • 2015: Timing Schiphol (Aircraft Cleaner) • 2014–2015: TNT Post (Postal Worker) • 2012–2014: T-Zorg (Home Care Assistant) • 2012–2013: CSU Arena (Cleaner) • 2011–2012: Sultan Palace (Waiter/Staff) • 2009–2012: Albert Heijn (Grocery Store Staff) • 2012–2020: Manpower at Schiphol (Baggage Attendant) • 2019–2024: Freelance Night Receptionist (ZZP’er) Internships • 2020: NiconCare B.V. • 2015: Bassischool de Polsstok (Primary School Assistant) • 2013–2015: Consulex (Accounting Intern) • 2023: Consulex Services B.V. (Thesis and Internship for 6 months, from February to July, thesis defense pending) Skills • SQL • UML • XML • Axure Prototyping • Python • Record Keeping • Microsoft Word & Excel • Systems: Amadeus, Mews Languages • Arabic (Fluent) • Dutch (Native) • English (Fluent) Profile • Go-getter • Hard worker • Goal-oriented • Team player • Flexible • Studious

Daisy
Mijn naam is Daisy, ik ben 23 jaar en woon in zowel Rotterdam als Breda. Op dit moment ben ik vier dagen per week actief als personal trainer, waarbij ik mensen begeleid naar een fittere en gezondere levensstijl — iets waar ik veel energie en voldoening uit haal. Naast mijn werk als trainer ben ik op zoek naar een nieuwe, leuke uitdaging waar ik mijn motivatie, mensenkennis en positieve energie ook in kwijt kan. Ik sta open voor samenwerkingen en nieuwe kansen waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Lijkt het je leuk om samen te werken of zie je een mooie match? Dan hoor ik graag van je!

Boyd
Met ervaring in systeembeheer, softwarekoppelingen en procesoptimalisatie help ik organisaties om efficiënter te werken door taken te automatiseren en bedrijfssoftware naadloos op elkaar aan te sluiten. Mijn analytisch vermogen, creativiteit en verantwoordelijkheidsgevoel zorgen ervoor dat ik problemen bij de kern aanpak en duurzame oplossingen bied.

Natasha
Als ervaren freelancer in projectondersteuning en virtueel assistentschap bied ik organisaties administratieve ondersteuning, kantoorbeheer en het plannen en organiseren van werkzaamheden. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en met een proactieve houding, waarbij ik altijd gericht ben op het ontzorgen van opdrachtgevers. Met ruime ervaring in directie- en MT-ondersteuning bied ik professionele ondersteuning van hoge kwaliteit en een betrouwbare aanpak. Ik neem verantwoordelijkheden uit handen en communiceer helder, zodat uw projecten goed gestructureerd verlopen. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar om direct in te springen wanneer dat nodig is. Mijn warme en betrokken werkwijze zorgt ervoor dat tijdelijke administratieve taken en projectcoördinatie soepel verlopen. Heeft uw organisatie behoefte aan tijdelijke ondersteuning bij administratieve taken of projectcoördinatie? Ik denk graag mee en kom uw team versterken.

Jurjen
Hi! Ik ben Jurjen de Haan en heb pas mijn Master Bedrijfskunde aan de RUG voltooid! Momenteel ben ik opzoek naar een geschikte baan en tijdens deze zoektocht verdien ik graag wat bij. Ik heb ervaring m.b.t. administratief werk, financiën en communicatie. Echter ben ik ook altijd te porren voor taken omtrent teksten vertalen, bezorgen, etc. Neem gerust contact op en wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen!

Nasr Eddine
Ik ben een spontane en humorvolle professional met ruime ervaring in klantcontact. In mijn werk heb ik altijd gestreefd naar het creëren van vertrouwen bij gebruikers, wat geleid heeft tot positieve en duurzame relaties. Door mijn opdrachten bij diverse bedrijven als gedetacheerde, heb ik mij snel kunnen aanpassen aan nieuwe omgevingen en steeds een goede indruk achtergelaten. Gedreven door een passie voor technologische innovatie ben ik continu op zoek naar manieren om processen te verbeteren en te optimaliseren. Mijn brede technische kennis, in combinatie met sterke communicatieve vaardigheden, stelt mij in staat om complexe technische vraagstukken effectief op te lossen en samen te werken met verschillende stakeholders. Ik werk nauwkeurig, doelgericht en hecht veel waarde aan een prettige werksfeer waarin ieders bijdrage wordt gewaardeerd. Graag kom ik persoonlijk kennismaken om te bespreken wat ik voor uw organisatie kan betekenen.

Melissa
Mijn naam is Melissa en ik ben een ervaren interim support professional met een sterke achtergrond in het ondersteunen van bestuur, toezicht en hoger management. Ik ben gespecialiseerd in projectmanagement, communicatie en procesmanagemeent en heb met succes samengewerkt met diverse organisaties om hen te helpen bij hun administratieve en strategische behoeften.

Jeroy
Hey, mijn naam is Jeroy Jansema en ik ben beschikbaar als administratief medewerker

Noah
Ik ben een gemotiveerde en behulpzame professional met een passie voor financiële en administratieve ondersteuning. Met oog voor detail en een gestructureerde werkwijze zorg ik ervoor dat processen soepel verlopen en deadlines gehaald worden. Klantgerichtheid en samenwerken staan bij mij centraal – ik denk graag mee en bied ondersteuning waar nodig om het team vooruit te helpen

Farah
Ik ben 18 jaar, net begonnen met freelancen en heb een passie voor schrijven. Ik leer snel en ben bereid om meer ervaring op te doen! Stuur me gerust een berichtje!