Vind Administratie & Support Freelancers

Close

Categorieën


Regio's


Plaats


Uurtarief


Skills

Verfijnen
Getoond 71 resultaten

Ruud

Analist
nog geen reviews
Meterik
€ 40,-

Hallo! Ik ben Ruud, 28 jaar, en ik bied professionele ondersteuning op het gebied van belastingaangifte, administratie en Office-toepassingen. Met een HBO-diploma in Fiscaal Recht en Economie en ervaring bij belastingadvieskantoren en een van de grote Nederlandse banken, beschik ik over de expertise om uw financiële processen soepel en nauwkeurig te laten verlopen. Wat ik voor u kan betekenen:- Inkomstenbelastingaangifte (IB) voor particulieren en zzp’ers- Optimaliseren van toeslagen en fiscale voordelen- Professionele ondersteuning bij Excel en Word- Efficiënte data-invoer en financiële rapportages Waarom kiezen voor mij:- Zorgvuldige en gestructureerde werkwijze- Sterke communicatieve vaardigheden- Betrouwbaarheid en discretie Bent u op zoek naar een betrouwbare professional? Neem gerust contact op voor een vrijblijvende kennismaking.

Bekijk Profiel

Claudia

Management
nog geen reviews
Hoevelaken
€ 50,-

Wordt het weer tijd voor uw passie? Ik heb een ruime ervaring binnen diverse office & managementfuncties, mijn professionele service en frisse blik, zorgen ervoor dat ik snel een beeld van uw organisatie en werkzaamheden heb. Ik draag oplossingen aan en kan met het nemen van management-beslissingen uw sparringpartner zijn.  Zo doen we beiden waar we sterk in zijn!  Door mijn brede interesse en gedrevenheid ben ik inzetbaar in elke branche.  Zie ik je snel? Claudia

Bekijk Profiel

Carla

Financieel medewerker/assistent
nog geen reviews
Gemert
€ 55,-

Ik ben een harde werker en streef ernaar om mijn werk altijd van hoge kwaliteit te laten zijn. Mijn collega's kennen mij als een betrouwbaar en meedenkend persoon, altijd klaar om te helpen waar nodig. Ik houd ervan om vooruit te kijken en zie elke uitdaging als een mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en mezelf te verbeteren. Door de jaren heen heb ik een sterk analytisch vermogen ontwikkeld, dit in combinatie met mijn creatieve en flexibele geest stelt mij in staat tot adequaat multitasken en het vinden van innovatieve oplossingen.Gedurende mijn carrière heb ik keer op keer mijn vaardigheden en kennis bewezen door het implementeren van softwarepakketten en het opzetten en onderhouden van complete administratieve systemen. Ik beschouw mezelf als de ideale partner voor tijdelijke opdrachten waarbij de klant op zoek is naar een betrouwbare, vaardige en ervaren professional. Hoewel ik graag de spin in het web ben voor tijdelijke projecten, sta ik ook open voor een meer langdurige samenwerking waarbij ik de klant kan ontzorgen in hun financiële administratie.Met jarenlange ervaring op financieel administratief gebied, pak ik vol vertrouwen alles aan wat binnen mijn bereik ligt. Ik blijf me ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, om altijd het beste resultaat te kunnen leveren voor mijn klanten. Ik sta positief in het leven, ben klaar voor nieuwe uitdagingen en kijk uit naar het ontdekken van nieuwe mogelijkheden. Met mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen ben ik er zeker van dat ik elke taak die op mijn pad komt, succesvol kan uitvoeren. Buiten het werk om, vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn. Sporten en wandelen geven mij energie en inspiratie. Creativiteit en kunst zijn ook belangrijke onderdelen van mijn leven. Ik hou van schilderen, tekenen en fotografie; het bezoeken van kunstexposities geeft mij een bijzondere motivatie. Daarnaast hou ik van koken en geniet ik ervan om samen te zijn met vrienden.

Bekijk Profiel

Sebrina

Personal of virtual assistant
nog geen reviews
Rotterdam
€ 45,-

Ik ben Sebrina, jouw expert voor het organiseren, plannen en beheren van dagelijkse taken, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is.  Met een achtergrond in administratie, vastgoed en marketing breng ik structuur, efficiëntie en een persoonlijke touch in elke taak. Of het nu gaat om inbox- of agendabeheer, planning, reisplanning of projectcoördinatie. Ik sta voor je klaar!

Bekijk Profiel

Timon

Controller
nog geen reviews
Kampen
€ 85,-

.

Bekijk Profiel

Anouk

HR project adviseur
nog geen reviews
Nijmegen
€ 90,-

Later invullen

Bekijk Profiel

Bianca

tekstcorrector
nog geen reviews
Amersfoort
€ 55,-

Tekstcontrole in de breedste zin van het woord Words with Meaning – voor teksten die écht goed voelen! Hi, ik ben Bianca. Freelance tekstredacteur, editor en corrector – voor bedrijven én particulieren. Ik redigeer, corrigeer en controleer teksten. Of je nu een blog schrijft, een boek aan het afronden bent, of eindelijk werk maakt van die online cursus: als het om tekst gaat, help ik je graag. Met een scherp oog voor detail en een juridische achtergrond (ja, ook de lastigste zinnen ontcijfer ik zonder moeite) check ik jouw tekst op spelling, grammatica, stijl en opbouw. Want zeg nou zelf: na drie keer herschrijven zie je zelf die dubbele spatie of rare zin echt niet meer. Tijd dus voor een frisse blik. Wat ik voor je doe? Van een laatste controle tot een volledige redigeerslag – alles is mogelijk. Ik geef heldere feedback, verbeter je tekst waar nodig en zorg dat jouw woorden doen wat ze moeten doen. Je kunt bij mij terecht voor onder andere: - website-teksten - blogs en artikelen - e-books en manuscripten - (online) cursusmateriaal - sollicitatiebrieven - werkgerelateerde documenten - onderzoeksverslagen en scripties - jaarverslagen en rapporten Mijn aanpak?  Betrouwbaar, professioneel en altijd met aandacht. Geen dure pakketten of vage uurtarieven. Je betaalt alleen voor de tijd die ik écht aan jouw tekst besteed. Van tevoren spreken we een duidelijke prijs en deadline af (standaard: 7 dagen – spoed? Kan ook!). Waarom ik? Omdat ik net zo van taal houd als jij van jouw project. En omdat ik geloof dat een goedlopende tekst het halve werk is. Klinkt goed? Stuur me gerust een mailtje: info@biancawieman.com. Ik kijk ernaar uit om jouw woorden nét dat beetje extra te geven.   Hartelijke groet, Bianca - wordswithmeaning.nl     Tekstcorrectie, redactie, proeflezen, tekst nakijken, tekst correctie, editor, tekstcorrector, scriptie

Bekijk Profiel

Sil

Vestigingsmanager
nog geen reviews
Tilburg
€ 45,-

Interim professional in recruitment, HR & vestigingsmanagement Met jarenlange ervaring binnen de uitzend en HR-branche ben ik inzetbaar als interim recruiter, HR-medewerker of vestigingsmanager. Ik ben resultaatgericht, communicatief sterk en gewend om snel in te stappen in dynamische omgevingen. Of het nu gaat om het opzetten van wervingstrajecten, het begeleiden van instroomen of het aansturen van een team op de werkvloer ik ben gewend om verantwoordelijkheid te nemen en overzicht te creëren. Wat opdrachtgevers over mij zeggen? Dat ik stevig in mijn schoenen sta, snel schakelen combineer met mensgerichtheid, en altijd zorg voor een soepel draaiende operatie. Inzetbaar voor o.a.:✔ Interim recruitment (operationeel of tactisch)✔ HR-administratie & personeelsdossiers✔ Opstarten of tijdelijk aansturen van vestigingen/teams✔ Uitzendbranche & productie-omgevingen Beschikbaarheid: per direct / in overleg

Bekijk Profiel

Patricia

Freelance Medisch Klantenservicemedewerker
nog geen reviews
Castricum
€ 30,-

Medisch Klantenservicemedewerker met 22 jaar zorgervaring | Gespecialiseerd in medicatie en patiëntcontact Als ervaren apothekersassistente en kwaliteitsassistente breng ik 22 jaar kennis en praktijkervaring mee in de zorgsector.   Ik ben klantgericht, medisch onderlegd en gewend om helder en vriendelijk te communiceren met patiënten, mantelzorgers, zorgverleners en artsen.   Ik ben beschikbaar als freelancer voor:   Medische klantenservice (e-health, patiëntenbegeleiding, medicatievragen) Zorgadministratie of receptverwerking op afstand Kwaliteitscontrole / support binnen medische teams Ik werk met zorg, empathie en nauwkeurigheid – precies wat deze branche nodig heeft.

Bekijk Profiel

Jeroen

Hosting
nog geen reviews
Amsterdam
€ 100,-

Wordt aangevuld zsm

Bekijk Profiel

Shirley

Dataspecialist - opschonen & analyseren
nog geen reviews
Nieuwkoop
€ 40,-

Hallo! Ik ben een freelance data specialist met een achtergrond in datamodellering en een passie voor het helder en bruikbaar maken van informatie. Ik help organisaties met het opschonen, analyseren en visualiseren van data — zodat rommelige spreadsheets veranderen in betrouwbare inzichten. ✅ Wat ik voor je kan doen: Data opschonen en samenvoegen (Excel, CSV, SQL) Dubbele of onvolledige data verwijderen Automatiseren van repeterende taken met Python (Pandas) Eenvoudige visualisaties of dashboards maken (Looker Studio of webgebaseerd) 💻 Tools & kennis: Python (met Pandas, NumPy) SQL en MySQL (relationele databases) HTML, CSS en JavaScript (voor data-presentatie of dashboards) Universitaire achtergrond in Datamodellering Certificaten: Python, SQL, Pandas, Excel, HTML/CSS/JS (W3Schools) 🎯 Mijn aanpak:Betrouwbaar, nauwkeurig, en met heldere communicatie. Geen onnodige complexiteit, maar praktische oplossingen die werken. Op zoek naar iemand die data wél begrijpt én omzet naar waarde? Laten we samenwerken.

Bekijk Profiel

Nalinie

Virtual Assistant & Data Entry Specialist
nog geen reviews
Amsterdam
€ 30,-

Ben je opzoek naar een virtual assistant die betrouwbaar, snel en taalvaardig is? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Met 36 uur per week beschikbaarheid ondersteun ik ondernemers, freelancers en kleine teams met uiteenlopende taken: van e-mailbeheer en agendaplanning tot data entry, klantcontact en eenvoudige schrijftaken.  Ik werk nauwkeurig, denk mee en communiceer helder. Daarnaast heb ik een sterk oog voor detail en weet ik hoe belangrijk het is om taken zelfstandig en goed uit te voeren.  Waarmee ik je help: E-mail beheer & klantenservice Agendabeheer & afsprakenplanning Data entry & CRM- updates Social media planning (tools zoals Meta, Buffer, Later) Kleine schrijf- en redactiewerkzaamheden (NL & EN) Waarom samenwerken met mij:  Snel & zelstandig inzetbaar 36 uur per week beschikbaar Nauwkeurige werkwijze Taalsterk (vloeiend Nederlands, goed Engels) Proactieve houding Opzoek naar langdurige ondersteuning of tijdelijke hulp? Ik help je graag!

Bekijk Profiel

Sergiusz

Dakdekker
nog geen reviews
Kleve
€ 50,-

Cześć, jesteśmy doświadczonymi dekarzami poszukującymi informacji. W międzyczasie

Bekijk Profiel

Yvar

Stagiar Assistent mkb
nog geen reviews
Terhole
€ 30,-

Ik ben bijna klaar met de opleiding Business Administration & Control Specialist en wil graag wat extra werk doen dat daar relevant aan is. Ook heb ik een sterke intresse in Data Analyse, waar ik graag in verder zou willen studeren. Dus eventuele instapwerkzaamheden daarvoor zijn ook zeker welkom.  

Bekijk Profiel

Esthy

Virtual Assistant, Projectmanager
nog geen reviews
Utrecht
€ 65,-

Hi,  Sinds februari 2025 ben ik met veel plezier en enthousiasme begonnen als freelance Virtual Assistant & Projectmanager. Als creatieve duizendpoot voel ik me thuis in een dynamische en uitdagende omgeving en grijp ik uitdagende opdrachten met beide handen aan. Met ervaring in projectmanagement binnen een duurzaam bedrijf en een gemeente & als Virtual Assistant voor verschillende klanten weet ik als geen ander structuur aan te brengen, in contact te staan met klanten en creatieve oplossingen te vinden voor een verscheidenheid aan problemen.  Met de uren die ik nog vrij heb, help ik jou (w bedrijf) graag verder in de doelen die jij wil bereiken!  

Bekijk Profiel

Martine

Consultant en sparringpartner
nog geen reviews
Utrecht
€ 80,-

Als zelfstandig professional ben ik de drijvende kracht die moeiteloos verbinding maakt. Iemand die snel overzicht creëert, relaties onderhoudt, kansen aanvoelt en schakelt tussen strategie en uitvoering. Ik werk gestructureerd én intuïtief – of het nu gaat om administratie, klantcontact, projectondersteuning of het stroomlijnen van processen. Hospitality zit in mijn natuur: ik breng rust, overzicht en een prettige flow in teams en organisaties. Mijn kracht zit in helderheid brengen en lichtheid combineren met daadkracht. Op zoek naar (tijdelijke) versterking op support- of administratief niveau? Dan ben ik er!

Bekijk Profiel

Jo-Ann

Freelance Data entry
nog geen reviews
Diemen
€ 30,-

Freelance Data-Entry & Vertaler | Nederlands & Engels Hallo! Ik ben een gedisciplineerde en nauwkeurige freelancer gespecialiseerd in data-entry en vertalingen. Met mijn sterke werkethiek en oog voor detail help ik bedrijven om gegevens efficiënt te verwerken en documenten foutloos te vertalen. Wat ik bied:✔ Nauwkeurige en snelle data-entry✔ Professionele vertalingen (Nederlands ⇄ Engels)✔ Ervaring met tools zoals ArcGIS & SPSS✔ Zelfstandig en remote inzetbaar Waarom samenwerken met mij?Als freelancer gevestigd in Suriname ben ik flexibel en gewend aan zelfstandig werken. Ik lever kwaliteitswerk en respecteer deadlines, zodat jouw project soepel en zonder zorgen verloopt. Laten we samenwerken!Heb je een project waarvoor je een betrouwbare freelancer zoekt? Neem gerust contact met me op!  

Bekijk Profiel

NextAssistant mien

virtual assistant
nog geen reviews
Utrecht
€ 35,-

NextAssistant biedt slimme, professionele ondersteuning op afstand aan ondernemers en bedrijven die willen groeien zonder te verdrinken in dagelijkse taken. Van agendabeheer tot klantcommunicatie, van administratie tot contentplanning wij nemen werk uit handen zodat jij je kunt richten op wat écht telt. Met oog voor detail, efficiëntie en een persoonlijke aanpak, is NextAssistant jouw digitale rechterhand. Betrouwbaar, flexibel en altijd één stap vooruit. Wij bieden virtual support op maat, zodat jij meer rust, focus en tijd overhoudt voor je business.

Bekijk Profiel

Patrícia

Electrical Engineer
nog geen reviews
Rotterdam
€ 40,-

Electrical engineer experienced in sales, solar energy, maintenance planning and administration tasks. I hold a working permit in the Netherlands and I live in Rotterdam. 

Bekijk Profiel

Anneloes

Administratief
nog geen reviews
Kampen
€ 50,-

Welkom bij Loes op Orde! Ik ben Anneloes, administratieve duizendpoot voor webshops en (online) ondernemers.   Ben jij liever bezig met je producten dan met je papierwerk? Ik zorg voor structuur, overzicht en tijdwinst door jouw administratie slim en efficiënt te organiseren.   Mijn diensten: - online klantenservice - verwerken van jouw facturen en bonnetjes - voorraad- en orderadministratie - BTW aangifte   Waarom kiezen voor Loes op Orde? - Persoonlijk contact - Flexibel inzetbaar - Digitale werkwijze   Nieuwsgierig of we een match zijn? Neem contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking!

Bekijk Profiel

Baraa

Functioneel | Systeem beheerder
nog geen reviews
Dussen
€ 67,-

ICT Nerd met passie voor slimme en veilige oplossingen.Sterk analytisch, oplossingsgericht en hands-on. Ervaring met netwerken, VPN's, firewalls, scripting en automatisering. Altijd scherp op details en veiligheid, met oog voor gebruiksvriendelijkheid en betrouwbaarheid.

Bekijk Profiel

Chimène

Appointment setter
nog geen reviews
Maastricht
€ 80,-

Een flexibele, betrouwbare en communicatieve jonge dame die haar carrière uit wilt laten bloeien.  Collab: chimenejoy@hotmail.com

Bekijk Profiel

yolande

business manager / project manager / teamleider
nog geen reviews
Leerdam
€ 50,-

Ervaren Teamleider | Specialist in Organisatie & Planning | Remote Werk Als gedreven teamleider met meerdere jaren ervaring in het organiseren en plannen van projecten, help ik teams efficiënt en doelgericht te werken, ook volledig op afstand. Mijn kracht ligt in het structureren van werkprocessen, het motiveren van mensen en het bewaken van deadlines, zodat projecten soepel en succesvol verlopen. Ik ben gewend om remote te werken met diverse teams en maak daarbij optimaal gebruik van tools zoals Slack, Trello, Microsoft Teams en Zoom. Communicatie en transparantie staan bij mij centraal, waardoor ik snel inzicht krijg in uitdagingen en proactief kan bijsturen. Mijn expertise: Team aansturen en motiveren (on- en offline) Planning en projectorganisatie Efficiënte werkprocessen inrichten Heldere communicatie en rapportage Ervaring met remote samenwerkingstools Ik zoek opdrachten waarin ik mijn organisatorische skills en leiderschap kan inzetten om teams op afstand beter te laten presteren. Heb je een project dat structuur en daadkracht nodig heeft? Laten we samenwerken!

Bekijk Profiel

Jet

Virtueel Assistent
nog geen reviews
Gelderland
€ 30,-

!

Bekijk Profiel

Farah

Appointment setter
nog geen reviews
Rotterdam
€ 40,-

Hi allemaal,  Mijn naam is Farah Aoulad en ik help zelfstandig ondernemers zoals jij met het opvolgen van berichten, klantvragen en het inplannen van kennismakingscalls. Ik ben net gestart als appointment setter/virtueel assistent en heb tijd beschikbaar op de dinsdag, donderdag en weekenden. Heb je hulp nodig met je inbox, leads of agenda? Ik help graag op freelancebasis en denk vrijblijvend met je mee. Hopelijk hoor ik snel van je! 

Bekijk Profiel

Emre

Virtual Assistant
nog geen reviews
's-Hertogenbosch
€ 35,-

I am an analytical and motivated graduate in Information Science from Utrecht University. I specialize in translating complex information problems into clear, user-friendly solutions, with a focus on both technology and usability. My experience includes data analysis, UX research, and software testing based on use cases and requirements. I work in a structured way, communicate clearly, and enjoy solving practical IT challenges in collaborative environments.

Bekijk Profiel

Nick

IT-Specialist
nog geen reviews
Amersfoort
€ 100,-

Met mijn bedrijf Nick Jansen ICT begrijp ik dat de computer, netwerk en alles eromheen essentieel is voor een efficiënte en veilige bedrijfsvoering. Dit noem ik de ICT-Infrastructuur. Ik bied een breed scala aan diensten om jouw bedrijf optimaal te ondersteunen. Of het nu gaat om werkplekbeheer, cloud inrichting of beveiligingsmaatregelen. Ik lever oplossingen die afgestemd zijn op jouw specifieke behoeften. Naast het leveren van hard en software, geef ik advies, bied ik back-up en herstelopties aan en verzorg ik trainingen om jou en/of je team digitaal up-to-date te houden. Ontdek hoe ik jouw ICT kunnen versterken en vereenvoudigen!

Bekijk Profiel

Rached

Klantenservicemedewerker
nog geen reviews
Rotterdam
€ 40,-

Hallo! Mijn naam is Rached Aaden. Ik ben een jonge, gemotiveerde freelancer met ervaring in klantenservice, data-invoer en contentwerk. Daarnaast heb ik ook creatieve skills: ik maak marketing visuals, bouw websites en denk mee over online zichtbaarheid.   Wat ik aanbied:   Klantenservice & Chatondersteuning – professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht Data-invoer & administratieve taken – snel en nauwkeurig Marketing visuals – flyers, posts en content voor socials Websites bouwen – eenvoudige websites maken via platforms zoals Wix  Social media ondersteuning – posts plannen, contentkalenders, basis advertenties Ik werk zelfstandig, denk mee met de klant en ben op korte termijn beschikbaar. Korte of eenmalige opdrachten zijn geen probleem – ik ben flexibel en betrouwbaar.   Laat me weten hoe ik jou kan helpen!   Met vriendelijke groet, Rached Aaden

Bekijk Profiel

Floris

Geen
nog geen reviews
Schoonhoven
€ 30,-

Hallo! Mijn naam is Floris Ruitenbeek en ik ben een gemotiveerde freelancer die klaarstaat om u te ondersteunen bij diverse taken snel, nauwkeurig en met een prettige samenwerking.   Ik ben inzetbaar voor onder andere: Administratief werk en data entry Tekstbewerking, nalezen en lichte vertaalopdrachten (Nederlands ↔ Engels) Klantenservice via e-mail of chat Simpele contentcreatie met tools zoals Canva of ChatGPT   Wat opdrachtgevers aan mij waarderen: ✅ Betrouwbaar, professioneel en goed bereikbaar ✅ Leergierig en snel wegwijs in nieuwe systemen ✅ Communicatief sterk en klantvriendelijk ✅ Flexibel beschikbaar, ook op korte termijn Ik werk volledig vanuit huis en sta open voor zowel tijdelijke als langdurige samenwerkingen. Of u nu iemand zoekt die werk uit handen neemt, structuur aanbrengt of gewoon meedenkt: ik help graag. Stuur gerust een bericht, dan bespreken we wat ik voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet,Floris Ruitenbeek

Bekijk Profiel

Linda

Virtual Assistant
nog geen reviews
Breda
€ 55,-

Hi! Ik, Linda van den Maagdenberg, ben de persoon achter Mint VA. In 2020 had ik stiekem al het idee om met Mint VA te starten. Door het dagelijkse leven verdween het idee toch weer op de achtergrond. Tijdens mijn solo reis in Azië besefte ik dat ik mijn eigen vrijheid wilde structureren. Zelf de regie wil hebben over de locatie van mijn bureau. Zo begon Mint VA weer op te borrelen en ik besloot ervoor te gaan! Met mijn kwaliteiten als een duizendpoot binnen de marketing, communicatie en administratie ben ik ervan overtuigd dat er velen mijn hulp kunnen gebruiken. Ben jij een ondernemer, projecteigenaar, organisatie die wel wat extra handen en ideeën kan gebruiken? Dan kan je een flinke dosis positiviteit, structuur, efficiëntie, creativiteit, oplossingsgerichtheid en hands-on mentaliteit verwachten. Ik geloof dat ondernemers en bedrijven met een frisse blik en zonder belemmeringen moeten kunnen werken. Routineuze en tijdrovende taken kunnen groei en creativiteit in de weg staan. De missie van Mint VA is om structuur en efficiëntie aan te brengen, zodat jij je moeiteloos kan focussen op wat echt belangrijk is: innovatie, strategie en succes.

Bekijk Profiel

Steven

Webdesigner
nog geen reviews
Midwoud
€ 52.5,-

Loop je vast? Ik barst van de ideeën. Dit kunnen alledaagse taken zijn, of je website scoort niet voldoende in Google. En die PowerPoint presentatie had al af moeten zijn? Of misschien alleen even sparren, twee weten tenslotte meer dan één. Samen zetten we je uitdagingen om in werkbare oplossingen!Neem gerust contact op, Ik hoor het graag en denk altijd mee.

Bekijk Profiel

Michelle

Eventmanager
nog geen reviews
Venlo
€ 50,-

n.v.t

Bekijk Profiel

Juliëtte

Management Assistent
nog geen reviews
Arnhem
€ 75,-

  Managementassistent met oog voor structuur, efficiëntie en resultaat     Ben je op zoek naar iemand die orde schept in de chaos, structuur aanbrengt in processen en zorgt dat alles achter de schermen soepel verloopt? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.   Als ervaren management assistent ondersteun ik met een breed scala aan taken. Ik ben sterk in organiseren, structureren en het beheren van financiële administratie. Mijn kracht ligt in het overzicht bewaren, snel schakelen en zorgen dat deadlines worden gehaald—zonder dat je er zelf nog omkijken naar hebt. Wat ik voor jou kan betekenen: Agendabeheer en e-mailbeheer Financiële administratie, facturatie en boekhoudondersteuning Plannen van events, reizen of projecten Structuur aanbrengen in documenten en processen Of het nu gaat om een tijdelijke ondersteuning of een langdurige samenwerking, ik zorg voor rust, overzicht en een professionele afhandeling van jouw backoffice-taken.   Samenwerken? Laten we kennismaken en kijken hoe ik jou kan ontzorgen.

Bekijk Profiel

Corné

Online Business Manager
nog geen reviews
Oosterland
€ 30,-

Hi! Mijn naam is Corné en sinds kort ben ik beschikbaar als een Online Business Manager met meer dan 9 jaar ervaring in Administratie, Klachtbeheer, Backoffice optimalisatie, Data verwerking en Klantcontact. Het leveren van kwalitatief werk en een uitstekende klantbeleving heeft bij mij de hoogste prioriteit.  In eerdere functies bij bedrijven ben ik verantwoordelijk geweeest voor behandelen en verwerken van ingewikkeldere klantzaken alsmede voor het ontwikkelen van trainingsmateriaal voor nieuwe medewerkers, het optimaliseren van backoffice processen en het verbeteren van de klantervaring op de website en tijdens de contactmomenten.  Ik ben in staat om een hoge quantiteit in werk aan te leveren terwijl er niet wordt ingeleverd op kwaliteit. Door mijn interesse in een breed scala aan onderwerpen ben ik in staat nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken en ben daardoor vrijwel direct van toegevoegde waarde bij nieuwe projecten.  Ik kijk ernaar uit om tijdens een digitale kennismaking mijn eerdere ervaring en een potentiele samenwerking te bespreken.

Bekijk Profiel

Jade

Virtueel Assistent
nog geen reviews
Oijen
€ 54,-

Heb jij als ondernemer continu een tekort aan tijd? Heb je het gevoel dat je administratie, e-mailbeheer of planning je te veel tijd kost – tijd die je liever aan je bedrijf of klanten besteedt? Dan help ik je graag als jouw Virtueel Assistent! Wat ik voor jou kan betekenen: E-mailbeheer en agendabeheer • Klantenservice en opvolging van leads • Boekhoudkundige taken en facturatie • Socialmedia-ondersteuning (planning, content plaatsen) • Data-invoer, research en algemene administratie.   Waarom kiezen voor mij? Betrouwbaar en discreet: ik werk met aandacht voor detail en respect voor jouw privacy • Proactief en zelfstandig: ik denk mee en neem werk uit handen zonder dat jij erom hoeft te vragen • Flexibel inzetbaar: van een paar uur per week tot structurele ondersteuning • Niet geheel onbelangrijk, ik heb een gezellige babbel wat helpt bij een warm contact met uw klanten. Mijn missie: jou als ondernemer meer rust, overzicht en tijd geven om te focussen op wat jij het liefste doet. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen? Stuur me een bericht voor een vrijblijvende kennismaking. Tot snel!

Bekijk Profiel

Lisa

Project ondersteuner
nog geen reviews
Harmelen
€ 75,-

Freelance

Bekijk Profiel

Remco

Directeur
nog geen reviews
Almere
€ 70,-

Ruim 8 jaar werkzaam in diverse online web/ app oplossingen

Bekijk Profiel

Sheniqua

Administrator
nog geen reviews
Amsterdam Zuidoost
€ 40,-

Hi

Bekijk Profiel

Nikki

Virtueel Assistent Administratie & Klantenservice
nog geen reviews
Den Haag
€ 30,-

Virtueel Assistent | Administratie & Klantenservice Ben jij ondernemer en verlies je kostbare tijd aan e-mails, afspraken of klantvragen? Ik help je graag. Als Virtueel Assistent ondersteun ik je op afstand met administratieve taken en klantenservice, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: je bedrijf laten groeien. Diensten die ik aanbied: Beheren van e-mails en agenda’s Afspraken plannen en klantcommunicatie Facturen maken en versturen Klantenservice via e-mail, chat of social media Betrouwbaar, snel in communicatie en professioneel. Beschikbaar voor losse opdrachten of op wekelijkse basis. Stuur gerust een bericht om samen te kijken hoe ik jou kan ondersteunen.

Bekijk Profiel

Mandy

Virtual Assistant - administratieve ondersteuning
nog geen reviews
Izegem
€ 40,-

Aangename kennismaking!Mijn naam is Mandy, een gepassioneerd lezer met oog voor detail. Naast mama van 3 schatten ben ik een virtual assistant met meer dan 8 jaar ervaring in administratief werk. Gedurende mijn carrière heb ik een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden op me genomen, waaronder contact met klanten en leveranciers, het opstellen van posts voor social media, het beheren van agenda's, het coördineren van vergaderingen, het verwerken van correspondentie zowel NL, FR als ENG én het onderhouden van databases.Met Proficient wil ik graag mijn sterke organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail extra in de verf zetten. Deze stellen me namelijk in staat om efficiënt te werken en deadlines te halen, zelfs in drukke omgevingen. Je leest het goed, ik zei extra. Hiermee bedoel ik dat ik dit voorlopig combineer met mijn huidige job. Ik ben goed bekend met verschillende softwareprogramma's en ben altijd bereid om nieuwe tools en technologieën te leren om mijn werk te optimaliseren. Zo kan ik mijn passie steeds verder laten ontwikkelen.Met veel plezier help ik bedrijven en ondernemers ondersteunen, zodat zij zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. Mijn doel is dan ook om een betrouwbare en proactieve partner te zijn die waarde toevoegt aan uw team. Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden in te zetten en ook samen met u te groeien en bloeien!

Bekijk Profiel

talha

free
nog geen reviews
Rotterdam
€ 35,-

administratief

Bekijk Profiel

Anne

Projectleider bedrijfsvoering
nog geen reviews
Harderwijk
€ 80,-

Zoekt u iemand die accuraat werkt, netjes en op tijd? Ik voer uw opdracht graag voor u uit!

Bekijk Profiel

Anna

Sales operation coordinator
nog geen reviews
Eindhoven
€ 30,-

Provided primary customer support to customersCustomer Problem Solving Maintained customer satisfaction with forward-thinking strategiesfocused on addressing customer needs and resolving concerns.Collected customer feedback and made process changes to exceedcustomer satisfaction goal.Answered constant flow of customer chat and email with minimal wait timeProcess all the order from the customer via CRM (Dynamics 365) and via CORA, assist the customer during all the process (from order to shipment) provide SW license, invoice, commercial invoice using QAD and EXCEL, assist the customer with issues and solve the problem with minimal wait time

Bekijk Profiel

Abdessalam

Junior assistent accountant
nog geen reviews
Utrecht
€ 65,-

Ik ben Abdessalam en hieronder bevinden zich enkele kenmerken/eigenschappen van mij: Resultaat- klantgericht werken en stressbestendigheid zijn een van mijn kenmerken/eigenschappen. Verder ben ik goed in het opbouwen en onderhouden van relaties. Humor kan ik inzetten als middel. Ook kan ik goed anticiperen in verschillende situaties en kan ik goed tegen feedback (zowel ontvangen als geven). Ik sta altijd open voor nieuwe ontwikkelingen en kan mij daar makkelijk op aanpassen.

Bekijk Profiel

Ray

Boekhouder
nog geen reviews
Almere
€ 60,-

Ik ben een ervaren freelance boekhouder, gespecialiseerd in het ondersteunen van ZZP’ers en kleine ondernemers met hun financiële administratie. Ben je op zoek naar een betrokken en professionele freelance boekhouder die met je meedenkt? Ik help ZZP’ers en kleine bedrijven met hun volledige administratie, zodat jij je kunt richten op je onderneming. Met jarenlange ervaring in de financiële administratie bied ik ondersteuning op maat. Denk aan: Inrichten en bijhouden van je boekhouding BTW-aangiften en inkomstenbelasting Jaarafsluiting en rapportages Advies over fiscale mogelijkheden en structuur Tijdelijke ondersteuning bij drukte of ziekte Ik werk op freelancebasis, dus zonder vaste verplichtingen. Je schakelt me in wanneer je hulp nodig hebt — flexibel, duidelijk en zonder verrassingen achteraf. Neem vrijblijvend contact met me op om te bespreken wat ik voor jouw onderneming kan betekenen.

Bekijk Profiel

Stephanie

Allround creator en administratie
nog geen reviews
Spijkenisse-Centrum
€ 50,-

Hoi ik ben Stephanie. Ik ben een allround creator en administratieve ondersteuner. 

Bekijk Profiel

Cynthia

Officemanager
nog geen reviews
Rotterdam
€ 75,-

Enthousiaste, zeer ervaren officemanager/projectassistent. Ruim 18 jaar ervaring met algehele administratieve ondersteuning aan directie en projectleiders van een architectenbureau. Betrouwbaar en secuur.

Bekijk Profiel

Silvia

Administratief specialist
nog geen reviews
Rotterdam
€ 35,-

Ervaren VA met een achtergrond in administratie, zorg en facility. Ik help bedrijven met het stroomlijnen van processen, onboarding van nieuwe medewerkers, training & planning. Met mijn organisatorische vaardigheden en logistiek inzicht ondersteun ik bedrijven of individuen efficiënt en zelfstandig. Mijn specialiteiten: Projectondersteuning & onboardingprocessen Data entry & rapportages Agenda- en planningsbeheer Analyse en optimalisatie van werkprocessen Ik werk volledig remote, gestructureerd en haal energie uit organiseren. Tot juli ben ik beschikbaar voor 10 uur p/w, hierna beschikbaar voor 24 uur p/w. 

Bekijk Profiel

Anneke

Project manager
nog geen reviews
Den Haag
€ 75,-

Hi! Leuk dat je dit leest! Hieronder alvast kort wat over mijzelf:Ik - Anneke - ben de drijvende kracht achter Zoiets Werkt! Ik kan je helpen door opties te geven, of ze juist helpen weg te nemen. Ik ben breed inzetbaar, heb altijd een positieve blik op de zaak (en het leven!) en ben er van overtuigd dat er altijd iets is wat werkt. Dat Zoiets werkt! * Ik ben een creatieve allrounder die goed de weg weet in communicatie, met een blik op marketing, de grafische kant belicht, maar ook weet hoe het overkomt op de ontvanger. En dat allemaal projectmatig gemanaged. Ik kan je helpen met (web)teksten, artikelen, productpagina’s, (product)vertalingen, maar ook met project- of administratieve klussen. * Je kunt rekenen op veel flexibiliteit, positiviteit en een prettige samenwerking. Ik denk met je mee, maak de vraag helder en kom graag samen tot een mooi eindresultaat op je vraag. * Verder heb ik een enorme liefde voor buiten, hiken in de bergen, camperen, maar ook tuinieren, klussen, ontspullen, businessmom en bewust leven. En dat met een cappuccino in de zon! Tot zover hoe Zoiets werkt voor mij, ik ben benieuwd hoe Zoiets voor jou kan werken! Ben je geïnteresseerd geworden? Stuur me een berichtje en dan maken we een afspraak! Tot een (digitale) koffie!Anneke

Bekijk Profiel

Shivano

Administratie en Boekhouding
nog geen reviews
Rotterdam
€ 70,-

Hulp nodig bij je administratie? Ben jij ondernemer en verlies je kostbare tijd aan je administratie? Laat mij je helpen!   - Boekhouding op orde - Facturen en bonnetjes zonder stress - BTW-aangifte en jaarstukken geregeld - Persoonlijk en betrouwbaar contact   Of je nu net gestart bent of al jaren onderneemt, ik zorg dat jij je weer kunt focussen op wat je écht leuk vindt: je bedrijf laten groeien.

Bekijk Profiel

Aliene

Senior executive assistent
nog geen reviews
Roelofarendsveen
€ 45,-

Met meer dan zeven jaar ervaring als executive assistant (waaronder bij Deloitte) ben ik gespecialiseerd in het ontzorgen van drukke managers. Mijn kracht ligt in het vooruitdenken en het creëren van rust in hectische werkomgevingen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is. Ik werk rustig en secuur, maar schakel snel als dat nodig is. Mijn doel is altijd om niet alleen te ondersteunen, maar om echt mee te denken en te anticiperen op wat er komt. Zo haal ik het beste uit elke werkdag voor jou en je team. Ik ben het liefst bezig met: Agendabeheer en inboxmanagement Reizen en vergaderingen plannen Processen stroomlijnen en administratieve ondersteuning bieden Ondersteuning op directie- en managementniveau Ik werk graag met drukke managers die waarde hechten aan een gestructureerde en betrouwbare partner. Freelancen geeft me de kans om mijn ervaring in verschillende organisaties verder uit te breiden. Als je op zoek bent naar een assistant die altijd een stap vooruit denkt en zorgt dat alles op rolletjes loopt, dan ben ik graag jouw partner in het werk.

Bekijk Profiel

Mark

Adviseur, projectmanager
nog geen reviews
Borger
€ 120,-

..

Bekijk Profiel

Linda

Virtual Assistent
nog geen reviews
Woerden
€ 60,-

Ik ben Linda de Korte, oprichter van Liva Support, en heb een indrukwekkende carrière opgebouwd in zowel de evenementenbranche als de uitvaartsector. Met meer dan tien jaar ervaring in de uitvaartbranche en mijn achtergrond als locatiemanager, combineer ik strategisch inzicht met een empathische en professionele aanpak. Als locatiemanager en klantenmanager bij een middelgrote uitvaartorganisatie heb ik een unieke combinatie van kennis en vaardigheden ontwikkeld. Dankzij mijn jarenlange ervaring binnen én buiten de uitvaartbranche bied ik organisaties praktische ondersteuning en een proactieve samenwerking. Hierdoor ben ik een betrouwbare schakel binnen diverse processen en zorg ik ervoor dat u zich volledig kunt richten op uw kerntaken. Met Liva Support kiest u voor een Virtueel Assistent die niet alleen processen optimaliseert, maar ook een juiste balans weet te vinden tussen strategisch inzicht en een warme, persoonlijke aanpak. Mijn expertise en betrokkenheid maken mij tot een deskundige en betrouwbare samenwerkingspartner.

Bekijk Profiel

Natalia

Administratie
nog geen reviews
Diepenbeek
€ 45,-

Hallo, ik ben Natalia. Ik heb ervaring in administratie, klantendienst, e-mailbeheer en het verwerken van lijsten. Daarnaast ontwerp ik ook affiches en pamfletten. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en help ondernemers graag met hun dagelijkse taken.

Bekijk Profiel

Assist by Evania

Virtueel assistent
nog geen reviews
Breda
€ 30,-

Mijn naam is Evania en ik ben het gezicht achter Assist by Evania. Als Virtueel Assistent én Lifestyle Coach bied ik ondernemers praktische ondersteuning én mentale ruimte. Samen zorgen we voor overzicht, balans en groei – zowel in je bedrijf als in je persoonlijke leven. Virtueel Assistent: E-mailbeheer (inbox opruimen, klantmails beantwoorden) Agendabeheer Klantcontact (via e-mail, WhatsApp of DM) Administratieve ondersteuning Inplannen van social media berichten (optioneel) Lifestyle Coaching: Met mijn achtergrond in sociaal werk en mijn ervaring in begeleiding bied ik ook persoonlijke ondersteuning op het gebied van:   Stress & balans Structuur in je werkdag Grenzen aangeven en prioriteiten stellen Ik werk zelfstandig, denk met je mee en ben beschikbaar vanaf 4 uur per week. Alles verloopt online en op maat, afgestemd op jouw behoeften.

Bekijk Profiel

Vinod Khargi

Planner
nog geen reviews
Dordrecht
€ 75,-

Ik ben een energieke en resultaatgerichte professional met een sterke passie voor de offshore-industrie. Dankzij mijn brede ervaring binnen diverse logistieke disciplines ben ik een betrouwbare en waardevolle schakel in complexe projectomgevingen. Collega’s omschrijven mij als een proactieve teamspeler die initiatief neemt en weet wanneer hij moet handelen. Binnen dynamische organisaties sla ik bruggen tussen afdelingen en zorg ik voor een soepele samenwerking binnen grootschalige projecten. Stakeholders kunnen op mij rekenen voor het bewaken van de consistentie, coördinatie en uitvoering van cruciale activiteiten. Stressvolle situaties en hoge werkdruk hebben geen invloed op mijn prestaties of positieve instelling. Ik lever graag een concrete bijdrage aan het behalen van bedrijfsdoelen, waarbij ik altijd streef naar kwaliteit en het nakomen van afspraken.

Bekijk Profiel

Ilse

Hr adviseur
nog geen reviews
Oosterhout
€ 50,-

-

Bekijk Profiel

Celine

Creatieve allrounder
nog geen reviews
Maassluis
€ 55,-

Als creatieve allrounder heb ik een brede expertise en ondersteun ik waar nodig. Ik kan snel schakelen tussen diverse taken en leef me moeiteloos in in de opdracht en het bedrijf. Of het nu gaat om het creëren van een sterke branding, het managen of ondersteunen van een creatief project (van A tot Z), het oppakken van relatiebeheer of ondersteuning bij agendabeheer en andere administratieve taken. Met een flinke dosis Rotterdamse mentaliteit, heldere communicatie en een scherp oog voor detail zorg ik dat jouw plannen niet op de plank blijven liggen, maar tot in de puntjes worden uitgevoerd.

Bekijk Profiel

Sandy

Customer service
nog geen reviews
Zwaanshoek
€ 85,-

.

Bekijk Profiel

Jamie

Virtual Assistant
nog geen reviews
Dordrecht
€ 55,-

Als gepassioneerde Virtual Assistant help ik ondernemende ouders, ondernemers en drukke professionals om tijd vrij te maken voor wat écht belangrijk is: familie, zelfzorg en werkplezier! Of je nu hulp nodig hebt bij administratieve taken, het beheren van je online aanwezigheid of het organiseren van je to-do lijst, ik sta klaar om je te ontzorgen. Met een achtergrond in administratie en een frisse, vrolijke benadering van alles wat ik doe, zorg ik ervoor dat je je kunt concentreren op wat jij het liefst doet. Mijn klanten waarderen mijn betrouwbaarheid, mijn organisatorische vaardigheden en de zorg waarmee ik hun bedrijf ondersteun. Klaar om je werkdruk te verlichten? Laten we samenwerken en de balans in je leven herstellen!

Bekijk Profiel

Nezaket

HR Medewerker
nog geen reviews
Roosendaal
€ 80,-

Ik ben Nezaket Akbulut, een ervaren HR-professional met een sterke basis in HR-administratie en procesondersteuning. Ik werk gestructureerd, communiceer helder en ben betrouwbaar in mijn afspraken. Mijn interesse ligt in brede HR-thema’s, waarbij ik graag meedenk en ontzorg.

Bekijk Profiel

Oussama

Nacht receptie
nog geen reviews
Amsterdam
€ 30,-

  Curriculum Vitae Name: Oussama Aoulad-Lhaj Date of Birth: 06-07-1995 Place of Birth: Amsterdam Nationality: Dutch Address: Burgemeester van Leeuwenlaan 30-4, 1064 KT, Amsterdam Phone: 0629119714 E-mail: oussama_aouladlhajjj@hotmail.com Marital Status: Unmarried Driver's License: B Education • Propedeuse Business IT & Management (HBO), Hogeschool Inholland, Diemen (Completed) • Business IT & Management (HBO), Hogeschool Inholland, Diemen (Not yet completed) • Assistant Accountant, Level 4, ROC Tempelhofstraat (Completed) • Assistant Accountant, Level 3, ROC Maalderij (Completed) • VMBO Theoretical, Marcanti College, Amsterdam (Completed) Work Experience • 2022–2024: XO Hotel Park West (Freelance Receptionist) • 2022: Consulex (Freelance Administrative Assistant) • 2022: Holiday Inn Sloterdijk (Freelance Receptionist) • 2021–2022: Sportcafé The Champ (Manager) • 2019–2020: Manpower at KLM (Baggage Attendant) • 2016–2018: Acostar Hotel (Hotel Receptionist) • 2015–2016: Restaurant Sefa (Waiter/Staff) • 2015: CSU at ABN AMRO/H&M (Cleaner) • 2015: Timing Schiphol (Aircraft Cleaner) • 2014–2015: TNT Post (Postal Worker) • 2012–2014: T-Zorg (Home Care Assistant) • 2012–2013: CSU Arena (Cleaner) • 2011–2012: Sultan Palace (Waiter/Staff) • 2009–2012: Albert Heijn (Grocery Store Staff) • 2012–2020: Manpower at Schiphol (Baggage Attendant) • 2019–2024: Freelance Night Receptionist (ZZP’er) Internships • 2020: NiconCare B.V. • 2015: Bassischool de Polsstok (Primary School Assistant) • 2013–2015: Consulex (Accounting Intern) • 2023: Consulex Services B.V. (Thesis and Internship for 6 months, from February to July, thesis defense pending) Skills • SQL • UML • XML • Axure Prototyping • Python • Record Keeping • Microsoft Word & Excel • Systems: Amadeus, Mews Languages • Arabic (Fluent) • Dutch (Native) • English (Fluent) Profile • Go-getter • Hard worker • Goal-oriented • Team player • Flexible • Studious  

Bekijk Profiel

Daisy

Personal trainer
nog geen reviews
Rotterdam
€ 35,-

Mijn naam is Daisy, ik ben 23 jaar en woon in zowel Rotterdam als Breda. Op dit moment ben ik vier dagen per week actief als personal trainer, waarbij ik mensen begeleid naar een fittere en gezondere levensstijl — iets waar ik veel energie en voldoening uit haal. Naast mijn werk als trainer ben ik op zoek naar een nieuwe, leuke uitdaging waar ik mijn motivatie, mensenkennis en positieve energie ook in kwijt kan. Ik sta open voor samenwerkingen en nieuwe kansen waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Lijkt het je leuk om samen te werken of zie je een mooie match? Dan hoor ik graag van je!

Bekijk Profiel

Boyd

Business Consultant
nog geen reviews
Arnhem
€ 80,-

Met ervaring in systeembeheer, softwarekoppelingen en procesoptimalisatie help ik organisaties om efficiënter te werken door taken te automatiseren en bedrijfssoftware naadloos op elkaar aan te sluiten. Mijn analytisch vermogen, creativiteit en verantwoordelijkheidsgevoel zorgen ervoor dat ik problemen bij de kern aanpak en duurzame oplossingen bied.

Bekijk Profiel

Natasha

VA
nog geen reviews
Amsterdam
€ 65,-

Als ervaren freelancer in projectondersteuning en virtueel assistentschap bied ik organisaties administratieve ondersteuning, kantoorbeheer en het plannen en organiseren van werkzaamheden. Ik werk nauwkeurig, zelfstandig en met een proactieve houding, waarbij ik altijd gericht ben op het ontzorgen van opdrachtgevers. Met ruime ervaring in directie- en MT-ondersteuning bied ik professionele ondersteuning van hoge kwaliteit en een betrouwbare aanpak. Ik neem verantwoordelijkheden uit handen en communiceer helder, zodat uw projecten goed gestructureerd verlopen. Daarnaast ben ik flexibel inzetbaar om direct in te springen wanneer dat nodig is. Mijn warme en betrokken werkwijze zorgt ervoor dat tijdelijke administratieve taken en projectcoördinatie soepel verlopen. Heeft uw organisatie behoefte aan tijdelijke ondersteuning bij administratieve taken of projectcoördinatie? Ik denk graag mee en kom uw team versterken.

Bekijk Profiel

Jurjen

Afgestudeerd Master student Bedrijfskunde
nog geen reviews
Groningen
€ 30,-

Hi! Ik ben Jurjen de Haan en heb pas mijn Master Bedrijfskunde aan de RUG voltooid! Momenteel ben ik opzoek naar een geschikte baan en tijdens deze zoektocht verdien ik graag wat bij. Ik heb ervaring m.b.t. administratief werk, financiën en communicatie. Echter ben ik ook altijd te porren voor taken omtrent teksten vertalen, bezorgen, etc. Neem gerust contact op en wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen!

Bekijk Profiel

Nasr Eddine

Infrastructure, Cloud and Hosting Engineer
nog geen reviews
Dordrecht
€ 75,-

Ik ben een spontane en humorvolle professional met ruime ervaring in klantcontact. In mijn werk heb ik altijd gestreefd naar het creëren van vertrouwen bij gebruikers, wat geleid heeft tot positieve en duurzame relaties. Door mijn opdrachten bij diverse bedrijven als gedetacheerde, heb ik mij snel kunnen aanpassen aan nieuwe omgevingen en steeds een goede indruk achtergelaten. Gedreven door een passie voor technologische innovatie ben ik continu op zoek naar manieren om processen te verbeteren en te optimaliseren. Mijn brede technische kennis, in combinatie met sterke communicatieve vaardigheden, stelt mij in staat om complexe technische vraagstukken effectief op te lossen en samen te werken met verschillende stakeholders. Ik werk nauwkeurig, doelgericht en hecht veel waarde aan een prettige werksfeer waarin ieders bijdrage wordt gewaardeerd. Graag kom ik persoonlijk kennismaken om te bespreken wat ik voor uw organisatie kan betekenen.

Bekijk Profiel

Melissa

Executive assistant secretaresse PMO
nog geen reviews
Noord-Brabant
€ 80,-

Mijn naam is Melissa en ik ben een ervaren interim support professional met een sterke achtergrond in het ondersteunen van bestuur, toezicht en hoger management. Ik ben gespecialiseerd in projectmanagement, communicatie en procesmanagemeent en heb met succes samengewerkt met diverse organisaties om hen te helpen bij hun administratieve en strategische behoeften.

Bekijk Profiel

Jeroy

Administratief medewerker
nog geen reviews
Hoogezand
€ 30,-

Hey, mijn naam is Jeroy Jansema en ik ben beschikbaar als administratief medewerker 

Bekijk Profiel

Noah

Freelancer
nog geen reviews
Rotterdam
€ 35,-

Ik ben een gemotiveerde en behulpzame professional met een passie voor financiële en administratieve ondersteuning. Met oog voor detail en een gestructureerde werkwijze zorg ik ervoor dat processen soepel verlopen en deadlines gehaald worden. Klantgerichtheid en samenwerken staan bij mij centraal – ik denk graag mee en bied ondersteuning waar nodig om het team vooruit te helpen

Bekijk Profiel

Farah

tekstschrijver/blog schrijver
nog geen reviews
Culemborg
€ 30,-

Ik ben 18 jaar, net begonnen met freelancen en heb een passie voor schrijven. Ik leer snel en ben bereid om meer ervaring op te doen! Stuur me gerust een berichtje!

Bekijk Profiel